Horten Boligstiftelse
Forretningsførsel
Anskaffelsen gjelder inngåelse av ny kontrakt forretningsførsel for oppdragsgiver, for perioden 01.01.2022 - 31.12.2025.
Viser 1-5 av 5 resultater
Anskaffelsen gjelder inngåelse av ny kontrakt forretningsførsel for oppdragsgiver, for perioden 01.01.2022 - 31.12.2025.
Oppdragsgiver ønsker å knytte til seg en profesjonell samarbeidspartner for å gjennomføre vaktmester og vedlikeholdstjenester av våre eide boligbygg. Oppdraget dekker drift av tekniske anlegg, vaktmesteroppgaver, enkle vedlikehold og utskiftningsoppdrag, internkontroll, samt sommer og vinterdrift av utearealene.
Det har vært brann i 8-mannsbolig. Boligen er nå revet og skal bygges opp igjen.
Oppdragsgivers formål er å skaffe og forvalte boliger til boligsøkere som av ulike årsaker trenger bistand til å skaffe seg bolig. Stiftelsens formål er av ikke økonomisk art. Utøvelse av Oppdragsgivers virksomhet skjer i dag gjennom en forretningsførerkontrakt som forestår alt arbeid med drift og forvaltning av Oppdragsgivers virksomhet. Ny kontrakt skal etableres fra og med 01.01.2018.
De forespurte håndverker - og vaktmestertjenesten skal dekke et antall av ca 400 boenheter. Disse er fordelt på ca 100 bygninger med til sammen ca 20 000 m2 boligareal (eksklusive ganger, korridorer, loft og lignende). I til sammen 16 bemannede bofellesskap og bygninger med omsorgsboliger, er det i tillegg også fellesrom og personalrom. Håndverker - og vaktmestertjenesten skal dekke fortløpende drift og vedlikehold av all bygningsmasse. Dette inkluderer også drift av de tekniske anleggene i byggene. I tillegg til snørydding og alminnelig orden, inngår også vedlikehold av grøntanlegg. Større vedlikeholdsoppgaver blir satt ut på konkurranse.
Viser 1-5 av 5 treff