Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    18331000 T-skjorter

Viser 1-25 av 34 resultater

  1. Norsk Nukleær Dekommisjonering

    Rammeavtale med én leverandør om kjøp av profileringstjenester og profileringsartikler

    Norsk Nukleær Dekommisjonering har avlyst konkurransen om en rammeavtale for kjøp av profileringstjenester og profileringsartikler. Avtalen skulle dekke et bredt spekter av tjenester, fra foliering av kontorer og møterom til utvikling av nettsted, PowerPoint-maler og illustrasjoner, samt levering av profileringsartikler som skilt, profilklær, messeutstyr og «give-aways». Den estimerte maksimale verdien var 9 millioner kroner over 2 år. Kvalitet, basert på kompetanse og oppdragsforståelse, og pris skulle vektes likt (50/50).

    Resultat5. des. 20259 000 000 kr
  2. Arbeids- Og Velferdsetaten

    25/40085 - Anskaffelse av trykkeritjenester, profilartikler og messemateriell

    Arbeids- og Velferdsetaten trenger trykkeritjenester, profilartikler og messemateriell for en rammeavtale over 4 år, med en estimert totalverdi på 6 til 7 millioner kroner ekskl. mva., og en maksimal totalverdi på 8,5 millioner kroner ekskl. mva. Avtalen omfatter klargjøring av trykkefiler, trykking av skjema, brosjyrer, foldere, plakater, "print on demand", samt andre trykkeritjenester, profilartikler, messemateriell og enkel grafisk design. Aksell AS har sannsynligvis kontrakten i dag.

    Konkurranse20. nov. 2025
    15. des. 2025(5 dager)
    7 000 000 kr
  3. Sandnes Kommune

    Rammeavtale - Arbeidstøy til ansatte i enhet for oppvekst

    Sandnes Kommune trenger en rammeavtale for kjøp og levering av arbeidstøy med logo til ansatte i kommunens barnehager, SFO og 1. trinn, med en estimert årlig verdi på 3,25 millioner kroner og en estimert totalverdi på 13 millioner kroner over 4 år, inkludert opsjoner, med en maksimal totalverdi på 14,95 millioner kroner. Leverandøren skal tilby et bredt utvalg arbeidstøy for kvinner og menn, tilpasset ulike størrelser, inkludert yttertøy for 1. trinn og SFO, samt yttertøy og innetøy for barnehageansatte. Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), pris (30%) og miljø (30%).

    Konkurranse24. sep. 2025
    10. okt. 2025(Utgått)
    13 000 000 kr
  4. Tolletaten

    Profileringsartikler til Tolletaten

    Tolletaten trenger profileringsartikler for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen skal dekke behovet for profileringsartikler i ulike sammenhenger, som messeartikler, gaver, og arrangementer, og artiklene må overholde Tolletatens visuelle profil, ha et profesjonelt uttrykk, være av god kvalitet, og støtte Tolletatens samfunnsoppdrag. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatte- og merverdiavgiftsattest.

    Konkurranse1. mai 2025
    2. juni 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  5. Kristiansand Kommune

    Rammeavtale: Arbeidsklær til Byggservice Renhold

    Kristiansand Kommune trenger arbeidsklær med logo og sko til Byggservice Renhold i Kristiansand kommune, og ønsker å inngå en rammeavtale over 4 år med en maksimal totalverdi på 1,5 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av uniformer til renholdere som utfører renholdsarbeid i formålsbygg og administrasjonsbygg, med hovedsortimentet spesifisert i Vedlegg 02 – Produkt- og prisskjema, samt rabatt på øvrig sortiment. Leverandøren må dokumentere tilstrekkelig erfaring fra relevante oppdrag de siste 3 årene, inkludert oppdragsgiver, referanse, oppdragets navn, verdi og relevans. Hvis underleverandører benyttes, kreves en signert forpliktelseserklæring som viser rådighet over ressursene.

    Konkurranse31. mars 2025
    25. apr. 2025(Utgått)
    1 500 000 kr
  6. Arbeids- Og Velferdsetaten

    24/9405 - Anskaffelse av trykkeritjenester, profilartikler og messemateriell

    Arbeids- og velferdsetaten har avlyst konkurransen om en rammeavtale for levering av trykkeritjenester, profilartikler og messemateriell, som skulle dekke den statlige delen av etaten. Avtalen var planlagt å ha en estimert verdi på 6 til 7 millioner kroner ekskl. mva. over en periode på 4 år, med en maksimal samlet verdi på 8,5 millioner kroner ekskl. mva. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke som følge av klage på tildeling fra en tilbyder eller leverandør.

    Resultat13. mars 2025
  7. Nord Universitet

    Profileringsartikler, gaver og profilbekledning

    Nord Universitet trenger en leverandør som kan levere profilartikler, gaver og profilbekledning for å synliggjøre universitetet over 2 år til en verdi av 3 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha god økonomisk kapasitet med minimum rating "Kredittverdig" og ha ordnede forhold med skatt og merverdiavgift samt oppgi to relevante kundereferanser. Anbudets vekting er 70% på kvalitet og gjennomføringsevne, og 30% på pris/kostnader.

    Konkurranse1. des. 2023
    10. jan. 2024(Utgått)
    3 000 000 kr
  8. Oslomet - Storbyuniversitetet

    Konkurransegrunnlag på høring: Profilerings- og gaveartikler

    Dette er et høringsutkast for kommende anbudskonkurranse på profilerings- og gaveartikler, rammeavtalen skal dekke OsloMet sitt behov for artiklene i en rekke sammenhenger både internt og eksternt. Fullstendig kunngjøring av konkurransen vil komme senere. Det oppfordres til at potensielle tilbydere gir innspill og kommentarer til vedlagte dokumenter slik at vi skal kunne utforme dokumenter og foreta konkurransen på en best mulig måte. OsloMet ønsker særlig tilbakemelding fra tilbyderne på følgende: - Har dere innspill og kommentarer til kravspesifikasjonen og konkurransens kvalifikasjonskrav? - Er kravet til lagerhold og nettbutikk rimelig? - Er det andre mer hensiktsmessige måter å utforme prisskjemaet på?

    Planlegging7. juli 2021
    6. juli 2021(Utgått)
  9. Universitetet I Bergen

    ANSK-0004-20 Rammeavtale profilerings- og gaveartikler

    Universitetet i Bergen har inngått 3 ulike rammeavtaler for kjøp av profilerings- og gaveartikler med en leverandør per rammeavtale. Rammeavtalene er ment å hjelpe UiB med å utvikle og synliggjøre sin merkevare til definerte målgrupper i tråd med de verdier og aktiviteter UiB representerer. Av disse kan f.eks. UiBs målsetning om å oppnå klimanøytralitet innen 2030 nevnes som spesielt relevant.

    Resultat28. juni 2021