Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30150000 Skrivemaskiner

Viser 1-14 av 14 resultater

  1. Forsvarsmateriell

    Upgrade Graphics Production Equipment

    Forsvarsmateriell trenger oppgradering av grafisk produksjonsutstyr i Stavanger, Norge, med en maksimal totalverdi på 895 000 euro over 3 år. Anskaffelsen omfatter installasjon, konfigurasjon og implementering av nytt utstyr i en ny fasilitet, inkludert digital produksjonspresse, bredformat skriver, perfekt binder, skjærer/kutter/slitter, elektrisk hydraulisk giljotin, hullmaskin, tråd lukker, lamineringsmaskiner, bredformat kutter, fotoskriver, lasergravør og flatbed UV-skriver, 3D-skriver og bærbare datamaskiner for redigering. Det kreves også nettverkslagringsløsning (SAN eller lignende), systemoppsett og design av trykkeriutstyr, nødvendige programvarelisenser, og reservedeler som anbefalt og avtalt. Tildelingskriteriet er basert på pris.

    Konkurranse4. juli 2025
    15. sep. 2025(63 dager)
    895 000 €
  2. Kongsvinger Kommune

    Veiledende kunngjøring: Kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell til kommuner og IKS i Kongsvingerregionen 2025 - 2029

    Kongsvinger Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell gjennom en rammeavtale for kommuner og IKS i Kongsvingerregionen fra 2025 til 2029. Leverandører oppfordres til å gi innspill og kommentarer til konkurransegrunnlaget via kommunikasjonsmodulen i Mercell, og det er en mulighet for dialog med markedet i planleggingsfasen.

    Planlegging3. juli 2025
  3. Lillestrøm Kommune

    Rammeavtale for leie av multifunksjonsmaskiner (2. gangs utlysning)

    Lillestrøm Kommune trenger en rammeavtale for leie av multifunksjonsmaskiner som skal dekke behovet for sikker utskrift, skanning og kopiering på en effektiv, brukervennlig og kostnadseffektiv måte med fremtidsrettede løsninger. Avtalen omfatter leveranse av skrivere og plottere, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt i kunngjøringen. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse22. mai 2025
    24. juni 2025(Utgått)
  4. Fredrikstad Kommune

    Markedsdialog – Leie av multifunksjonsmaskiner - Print as a service

    Fredrikstad Kommune planlegger anskaffelsen av leie av multifunksjonsmaskiner som en tjeneste for å dekke behovet for utskrift, skanning og kopiering i kommunene Fredrikstad, Hvaler, Moss, Råde og Våler. Leverandører oppfordres til å gi innspill til anskaffelsen ved å se vedlegg 1 Markedsdialog - Anskaffelse leie av multifunksjonsskrivere for mer informasjon.

    Planlegging12. mai 2025
    12. sep. 2025(60 dager)
  5. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester og løsninger

    Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring trenger leverandører for å levere multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester over 2 år til en verdi av 760 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende leveranser med stor geografisk spredning og mange leveringssteder, samt ha miljøledelsestiltak som minimerer miljøbelastningen eller tilsvarende sertifiseringer.

    Konkurranse10. nov. 2023
    12. des. 2023(Utgått)
    760 000 000 kr
  6. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtaler for kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester

    Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester

    Resultat24. okt. 2019
  7. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtaler for kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester

    Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester

    Konkurranse12. apr. 2019
    20. mai 2019(Utgått)
    1 350 000 000 kr
  8. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Invitasjon til markedsdialog - Kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester til DSS og departementfellesskapet

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) inviterer potensielle leverandører av IKT-utstyr og tilhørende tjenester til markedsdialog og påfølgende 1-til-1-møter. Markedsdialogen omfatter en dialogkonferanse hvor DSS vil redegjøre for sitt behov for IKT-utstyr og tilhørende tjenester. Dialogkonferansen vil bli avholdt 9. oktober 2018 og er en del av en dialog og samhandling med markedet/leverandørene for å avklare mulighetene i markedet, da særlig med tanke på kjøp av IKT-utstyr som en tjeneste samt hva som er en hensiktsmessig oppdeling av IKT-utstyr i ulike avtaler.

    Planlegging25. sep. 2018
    24. sep. 2018(Utgått)