Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30152000 Deler og tilbehør til skrivemaskiner

Viser 1-5 av 5 resultater

  1. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester og løsninger

    Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring har inngått en rammeavtale med Canon Norge AS, Konica Minolta Business Solutions Norway AS og Sharp Business Systems Norge AS om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester og løsninger, inkludert service- og vedlikeholdsavtale, sikkerprintløsning, administrasjonsverktøy og tonere. Avtalen har en varighet på 2 år og en estimert total verdi på 140 millioner kroner. Formålet er å dekke det statlige behovet for et enkelt og enhetlig system for print, skann og kopi med en tidsriktig og miljøvennlig maskinpark.

    Resultat19. aug. 2025760 000 000 kr
  2. Sykehusinnkjøp Hf

    Veiledende kunngjøring (og RFI) - Skriverrekvisita

    Sykehusinnkjøp HF skal på vegne av de fire regionale helseforetakene (RHF) gjennomføre en anskaffelse av skriverrekvisita. I forkant av oppstart anskaffelse er det i oppdragsgivers interesse å ha en dialog med interessenter på leverandørsiden. Som et ledd i denne prosessen inviteres leverandører av skriverrekvisita til å gi innspill innen 27.4.2020 (se "Markedsdialog" under dokumenter).

    Planlegging3. apr. 2020
    2. apr. 2020(Utgått)
  3. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtaler for kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester

    Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester

    Resultat24. okt. 2019
  4. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtaler for kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester

    Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester

    Konkurranse12. apr. 2019
    20. mai 2019(Utgått)
    1 350 000 000 kr