Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30192125 Markeringspenner

Viser 1-11 av 11 resultater

  1. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    Resultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  2. Nordland Fylkeskommune

    Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold. Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Estimert omfang er satt til 1 500 000,- pr år totalt for alle regioner. Maksimalt omfang 8 000 000,-. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    Konkurranse14. mars 2023
    19. apr. 2023(Utgått)
    6 000 000 kr
  3. Bodø Kommune

    Anskaffelse- Kontor- og datarekvisita

    Samordna Innkjøp I Nordland (SIIN), heretter kalt oppdragsgiver) innbyr til åpen anbudskonkurranse over EØS terskelverdi for inngåelse av rammeavtale på kjøp av kontor- og datarekvisita for kommunene Bodø, Meløy, Gildeskål, Beiarn, Saltdal, Fauske, Sørfold, Hamarøy, Steigen, Sortland, Værøy, Øksnes, Hemnes, Alstahaug, Leirfjord, Herøy, Dønna, Nesna, Røst og Rana. Rammeavtalens varighet er satt til 2 år, med mulighet for forlengelse (opsjon) på ytterligere 1+1 år. Kontor- og datarekvisita er materiell som for eksempel penner, permer, skilleark, kopipapir, konvolutter, tonere, blekkpatroner, korrekturlakk, binders, stiftemaskin, saks, markeringstusj med mye mer. Brukerenheter for nevnte materiell er kommunale kontorer, institusjoner, skoler, barnehager, sykehjem osv.

    Konkurranse27. mars 2018
    1. mai 2018(Utgått)
    40 000 000 kr
  4. Nordland Fylkeskommune

    2017 - Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Avrop skal på sikt gjøres gjennom oppdragsgivers bestillingssystem (katalogbasert). For å få sammenlignbare tall skal det vedlagte regnearket fylles ut med veiledende priser og varegrupperabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold.  Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    Konkurranse19. sep. 2017
    20. okt. 2017(Utgått)
    4 800 000 kr
  5. Sykehusinnkjøp Hf

    Forbruksvarer laboratorie, Generelle forbruksvarer til patologi for levering til helseforetakene i Helse Vest

    Oppdragsgiver ønsker tilbud på Generelle forbruksvarer til patologi fordelt på 23 produktgrupper m/undergrupper: 1) Mikrotomkniver, 2)Knivblader, 3) Støpevoks til manuell innstøping, 4) Dekkfilm, 5) Merkepenner / Flytende tusj til merking av vev, 6)Stablede biopsikassetter med lokk, 7)Stablede Standardkassetter med lokk, 8)Ekstra store kassetter med lokk, 9) Kassetter for ekstra små prøver med nett, med lokk, 10) Stablede standardkassetter uten lokk, 11) Kassettinnlegg, 12)Ark til innpakking av biopsimateriale (marilonvev eller tilsvarende), 13)Forbruksvarer til IPC/S og AW-C, 14) Objektglass Superfrost Plus, 15) Objektglass Poly-L-lysin, 16) Objektglass, 17) Store Objektglass, 18) Dekkglass, 19)Store Dekkglass, 20) Lim til frysesnitt, 21) Poser til oppbevaring av formalinfiksert vev - ziplock, 22)Preparatbøtter/bokser, og 23)Ferdigfylte preparatbøtter/bokser.       Se Del 2 Bilag 1 - Prisskjema og Del 2 Bilag 2 - Kravspesifikasjon for nærmere beskrivelse og informasjon om årlig forbruk.

    Konkurranse11. aug. 2017
    22. sep. 2017(Utgått)
    9 900 000 kr
  6. Sykehusinnkjøp Hf

    Operasjonsbekledning med tilhørende produkt til operasjon: avdelingsbekledning, munnbind, hodeplagg, merkepenn, løftelaken og andre tilhørende produkt

    1.0 Avdelingsbekledning: 1.1 Avdelingsbekledning med mansjett 1.2 Varmejakke 1.3 Avdelingsbekledning uten mansjett 1.4 Renluftsdresser 2. Øyne og ansiktsbeskyttelse 3.0 Munnbind: 3.1.1 Kirurgiske munnbind klasse 2 med og uten visir 3.1.2 Kirurgiske munnbind klasse 2 med ekstra tilpasning til munn 3.2 Kirurgiske munnbind væsketett, med og uten visir 4. Operasjonshjelmer og luer 5. Hodebånd 6. Engangsteppe 7. Kirurgisk merkepenn 8. Vaskesett til EDA og spinal Haukeland 9. Løftelaken 10. Nålebokser/knivholder 11. Bind for blodtomhet

    Resultat9. mai 2017