Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30194320 Tegnepapir

Viser 1-20 av 20 resultater

  1. Eigersund Kommune

    Rammeavtale for Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir

    Eigersund Kommune trenger levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til kommunene Sokndal, Eigersund, Lund og Kvitsøy i Rogaland. Det skal inngås en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5,6 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter kontorutstyr bortsett fra møbler, og leverandøren må ha erfaring fra minst 3 relevante oppdrag i offentlig sektor de siste 3 årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra tilsvarende oppdrag.

    NorgeKonkurranse7. mars 2025
    24. apr. 2025(Utgått)
    5 600 000 kr
  2. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS ville med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    NorgeResultat14. feb. 2023
  3. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS vil med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    NorgeKonkurranse13. sep. 2022
    18. okt. 2022(Utgått)
    20 000 000 kr
  4. Bærum Kommune

    Markedsdialog- Leker og formingsmateriell

    Bærum kommune, Asker kommune og Drammen kommune ønsker å invitere markedet til å gi innspill, se på nye muligheter og gi gode ideer til planlagt anskaffelse innenfor kjøp og leveranse av Leker og formingsmateriell. Dialogen vil gjennomføres i 2 faser, første fase inviteres det til at leverandørene kan inngi skriftlige svar og innspill på spørsmål. Spørsmål og svar vil være utgangspunkt for fase 2 som er dialogmøte en til en. Formålet er å få best mulig kunnskap om markedet og muligheter for anskaffelsen.  Ideer som kommer frem i denne prosessen vil kunne bli brukt i utarbeidelse av konkurransegrunnlaget, som benyttes i den kommende anskaffelsen.  Anskaffelsen vil bli gjennomført som en etterfølgende prosess i henhold til lov om offentlige anskaffelser. Valg av gjennomføringsmodell for konkurransen vil bli besluttet i etterkant av dialogen.

    NorgePlanlegging11. jan. 2021
    10. jan. 2021(Utgått)
    29 000 000 kr
  5. Buskerud Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Formingsmateriell, leker og spill

    BTV Innkjøp skal gjennomføre konkurranse om rammeavtale om formingsmateriell, leker og spill på vegne av en rekke kommuner i Buskerud, Vestfold og Telemark og Buskerud fylkeskommune. Konkurransen er delt opp i to grupper: Gruppe 1 - formingsmateriell Gruppe 2 - Leker og spill I den anledning ønsker vi innspill på kravspesifikasjon, tildelingskriterier og andre forhold som måtte være relevant for anskaffelsen. Det er mulig å gi innspill ved følge denne linken: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=m4DQQItc9kSlGJmd3mdTJtVJJONYqKhAt3LSbMiwc-pUQTZRTU9YOFg4NkczWFoyNjNTWEwzSzlNRS4u

    NorgePlanlegging18. jan. 2019
    17. jan. 2019(Utgått)
    40 000 000 kr
  6. Sel Kommune

    Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med en leverandør for kjøp av kontorrekvisita og fritt skolemateriell, så som kopipapir, kontorpapir, toner, skriveredskaper, penner, blyant, skrivebøker, mapper, ringperm, konvolutter, kontortape/lim, batteri og diverse kontorrekvisita. Formålet med anskaffelsen er å sikre Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita og fritt skolemateriell på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte. Innkjøp/avrop foregår ved at den enkelte virksomhet/enhet i hver enkelt kommune selv foretar bestillinger hos valgte leverandør i henhold til denne avtalen. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del 2 bilag 1.

    NorgeResultat30. mars 2017