Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30195700 Utstyr til å vaske tavler, eller tilbehør

Viser 1-3 av 3 resultater

  1. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Rammeavtale forbruksmateriell

    Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for innkjøpstjenester (heretter kalt Oppdragsgiver) har til hensikt å utlyse en åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av Forbruksmateriell. Rammeavtalen omfatter produkter innenfor to hovedkategorier (renhold og kontorrekvisita) med seks underliggende produktgrupper. Disse fremgår av utkast til pris- og produktskjema. Oppdragsgiver ønsker innspill på utkast til pris- og produktskjema før konkurransen utlyses.

    NorgePlanlegging11. mars 2022
    10. mars 2022(Utgått)
  2. Bodø Kommune

    Anskaffelse- Skolemateriell

    Samordna Innkjøp I Nordland (SIIN, heretter kalt oppdragsgiver) innbyr til åpen anbudskonkurranse over EØS terskelverdi for inngåelse av rammeavtale på kjøp av skolemateriell for kommunene Bodø, Gildeskål, Meløy, Fauske, Sørfold, Beiarn, Hamarøy, Værøy, Øksnes, Sortland, Alstahaug, Dønna, Hemnes, Herøy, Leirfjord, Rana, Røst og Steigen. Rammeavtalens varighet er satt til 2 år, med mulighet for forlengelse (opsjon) på ytterligere 1+1 år. Avtalen omfatter levering av skolemateriell som arbeidsbøker, skrivebøker, kladdebøker, viskelær, blyanter, tavleutstyr som kritt og svamp m.m. Formingsmateriell inngår ikke i denne avtalen. Brukerenheter for nevnte materiell er skoler og barnehager

    NorgeKonkurranse7. mars 2018
    9. apr. 2018(Utgått)
    12 000 000 kr
  3. Sel Kommune

    Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med en leverandør for kjøp av kontorrekvisita og fritt skolemateriell, så som kopipapir, kontorpapir, toner, skriveredskaper, penner, blyant, skrivebøker, mapper, ringperm, konvolutter, kontortape/lim, batteri og diverse kontorrekvisita. Formålet med anskaffelsen er å sikre Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita og fritt skolemateriell på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte. Innkjøp/avrop foregår ved at den enkelte virksomhet/enhet i hver enkelt kommune selv foretar bestillinger hos valgte leverandør i henhold til denne avtalen. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del 2 bilag 1.

    NorgeResultat30. mars 2017