Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30196000 Planleggingssystemer

Viser 1-25 av 56 resultater

  1. Kongsvinger Kommune

    Veiledende kunngjøring: Kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell til kommuner og IKS i Kongsvingerregionen 2025 - 2029

    Kongsvinger Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell gjennom en rammeavtale for kommuner og IKS i Kongsvingerregionen fra 2025 til 2029. Leverandører oppfordres til å gi innspill og kommentarer til konkurransegrunnlaget via kommunikasjonsmodulen i Mercell, og det er en mulighet for dialog med markedet i planleggingsfasen.

    Planlegging3. juli 2025
    2. juli 2025(Utgått)
  2. Stortinget

    IK-Matsystem, temperaturovervåkning, renholdsplan og matsvinn

    Stortinget trenger et integrert system for IK-Mat som inkluderer temperaturovervåkning av fryse- og kjøleenheter, samt dokumentasjon av måleresultater, med en tjenesteavtale over 3+1+1+1+1+1+1+1+1 år og en maksimal totalverdi på 800 000 kroner. Systemet skal også dekke to årlige internrevisjoner med fysisk oppmøte. Tjenestene skal leveres i Oslo. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og mva.

    Konkurranse24. juni 2025
    11. aug. 2025(Utgått)
    800 000 kr
  3. Oslo Kommune Oslo Origo

    Oslo kommune inviterer til leverandørdialog for systemstøtte for fritidskortordning

    Oslo kommune planlegger anskaffelsen av systemstøtte for en byomfattende fritidskortordning som skal hjelpe barnefamilier med å delta i fritidsaktiviteter. Leverandører oppfordres til å gi uforpliktende tilbakemeldinger og melde sin interesse for dialogmøter ved å sende en e-post med kontaktinformasjon og en kort beskrivelse av løsningen de kan tilby. Dialogmøtene vil gi leverandørene mulighet til å presentere sine forslag til løsninger, implementering, support og prismodell.

    Planlegging16. mai 2025
    16. sep. 2025(Utgått)
    0 kr
  4. Sykehusinnkjøp Hf

    Markedsundersøkelse (RFI): Løsning for økt utnyttelse av operasjonsstuer for Helse Nord RHF

    Sykehusinnkjøp HF planlegger en markedsundersøkelse for å finne løsninger som kan øke utnyttelsen av operasjonsstuer for Helse Nord RHF. Potensielle leverandører som har løsninger med KI eller avanserte algoritmer for å forbedre planleggingen av operasjonsaktivitet, oppfordres til å gi innspill. Dette er en del av forarbeidet til en mulig fremtidig anskaffelse, og leverandører kan gi tilbakemelding ved å svare på den vedlagte markedsundersøkelsen.

    Planlegging7. apr. 2025
    7. aug. 2025(Utgått)
  5. Sykehusinnkjøp Hf

    Rammeavtale for Kontorrekvisita og Batterier til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Det er en rammeavtale for leveranser, og det er ikke spesifisert noen geografiske begrensninger utover at det gjelder helseforetakene i Norge. Kvalifikasjonskrav inkluderer at leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor de er etablert, samt ha utført viktige vareleveranser av tilsvarende type i referanseperioden, med mulighet for å kreve opp til tre års erfaring. Tildelingskriteriene og ytterligere detaljer finnes i anskaffelsesdokumentene.

    Konkurranse21. jan. 2025
    3. mars 2025(Utgått)
  6. Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet Ntnu

    Elektronisk labjournal

    Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet (NTNU) har inngått avtale med Research Innovations LTD trading as ResearchSpace for SaaS-løsning for elektroniske lab-notatbøker (ELN) til å levere en sikker og effektiv måte å dokumentere eksperimenter og arbeidsprosesser i laboratorier over 2 år til en verdi av 6,000,000 NOK. Anbudets vekting var Teknisk og funksjonell løsning: 40%, Pris / Totale kostnader: 30%, Miljø: 30%.

    Resultat10. juli 20246 000 000 kr
  7. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2023028913 - Forbruksmateriell innen renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, samt cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer

    Forsvaret v/Forsvarets logistikkorganisasjon trenger leverandører for å levere renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer til en verdi av 340 millioner NOK ekskl. mva. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha solid økonomi og et godt kvalitetssikringssystem.

    Konkurranse30. nov. 2023
    8. jan. 2024(Utgått)
    340 000 000 kr
  8. Flytoget AS

    Planning and operation system - qualification phase

    Flytoget is currently in the position to possibly take over the operation of the local and regional trains around Oslo, (the 'New Train Service'). For this operation, Flytoget needs a new Planning and Operation System (the 'PDV-System'). The operation of the New Train Service will have approximately 800 employees and 90 train sets. Flytoget's current planning and operation systems are customized for the current operation, and/or partly outdated. As a result, to expand operation, Flytoget needs to make a procurement to cover these capabilities Klikk her https://permalink.mercell.com/186849491.aspx

    Konkurranse22. sep. 2022
    31. okt. 2022(Utgått)
  9. Arbeids- Og Velferdsetaten

    Kvalifisering - Anskaffelse av Eiendomssystem i NAV

    Arbeids- og Velferdsetaten trenger et nytt eiendomssystem som en skytjeneste (SaaS) over 3 år for å understøtte eiendomsprosessen fra prosjektinitiering til tilbakelevering av lokaler, med mål om å sikre best mulige bygg på best mulige vilkår, bidra til enhetlig porteføljestyring av leieforhold, og ivareta roller, ansvar og fullmakter på eiendomsområdet. Løsningen må sikre godt samspill mellom datasystemer, med brukervennlighet og effektiv datautveksling. Tildelingskriteriene er kvalitet (70%) og pris (30%). Leverandøren må dokumentere teknisk kapasitet og faglige kvalifikasjoner, samt erfaring fra lignende leveranser de siste 3 årene.

    Konkurranse29. juni 2022
    10. aug. 2022(Utgått)
  10. Trondheim Kommune

    Leverandørkonferanse for Aktivitetsportal for helse og velferd

    Trondheim kommune inviterer aktører innenfor IKT-næringen til dialog knyttet til Trondheim kommune sin planlagte anskaffelse av en løsning for planlegging, organisering og kommunikasjon mellom ansatte, frivillige og pårørende rundt aktiviteter for beboere på helse- og velferdssenter. Formålet med dialogkonferansen er å presentere Trondheim kommune sine behov og målsettinger, få innsikt i leverandørmarkedet samt forberede markedet på behovet og motivere markedet til å levere innspill på løsninger hvor behovene best dekkes. Dialogen vil bli gjennomført i 2 deler, hvor leverandørene selv velger om de vil delta i en eller flere av delene: •Del 1 – Dialogkonferanse – presentasjon av Trondheim kommune sine behov og målsettinger for løsninger. •Del 2 – Mulighet for én til én-møter hvor leverandører gis anledning til å presentere sine løsningsforslag, basert på utarbeidede personas og scenarier fra kommunen. (Disse møtene ønskes gjennomført samme dag og i etterkant av dialogkonferansen). Se vedlagt dokument med beskrivelser av scenarier og personas.

    Planlegging4. apr. 2022
    3. apr. 2022(Utgått)