Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30197200 Ringpermer og binderser

Viser 1-25 av 25 resultater

  1. Nordland Fylkeskommune

    Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold. Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Estimert omfang er satt til 1 500 000,- pr år totalt for alle regioner. Maksimalt omfang 8 000 000,-. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    NorgeKonkurranse14. mars 2023
    19. apr. 2023(Utgått)
    6 000 000 kr
  2. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Rammeavtale forbruksmateriell

    Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for innkjøpstjenester (heretter kalt Oppdragsgiver) har til hensikt å utlyse en åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av Forbruksmateriell. Rammeavtalen omfatter produkter innenfor to hovedkategorier (renhold og kontorrekvisita) med seks underliggende produktgrupper. Disse fremgår av utkast til pris- og produktskjema. Oppdragsgiver ønsker innspill på utkast til pris- og produktskjema før konkurransen utlyses.

    NorgePlanlegging11. mars 2022
    10. mars 2022(Utgått)
  3. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2021-70 Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. til MRFk

    Møre og Romsdal fylkeskommune innbyr til konkurranse for å inngå rammeavtale om levering av Kontorrekvisita og skolemateriell til våre virksomheter. Konkurransen er delt i 2: - Del 1: Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. - Del 2: Tonere og blekk, inkl. system for automatisk bestilling  Det vil bli inngått rammeavtale med inntil 2 leverandører. Se minimumskravene og kriteriene (tildelingskriteriene) for den enkelte delleveranse, for ytterligere informasjon om kravene og spesifikasjonene. Tilbyder må både i tilbudsbrevet og i Mercell oppgi hvilke(n) del(er) tilbudet gjelder for. Dersom tilbyder i tilbudsbrevet har bekreftet at han vil levere tilbud for flere delleveranser, må tilbyder også levere tilbud på den enkelte delleveranse i Mercell, samt laste opp komplette tilbudsdokumenter.

    NorgeKonkurranse17. sep. 2021
    27. okt. 2021(Utgått)
    10 000 000 kr
  4. Sandefjord Kommune

    VOIS - Rammeavtale - Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Vestfold offentlige innkjøpssamarbeid (VOIS) har til hensikt å inngå rammeavtale på kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell. I 2017 var omsetningen på avtalen ca. 12 millioner kroner ekskl. moms. Pr. i dag er det ca. 550 kundenummer. Det oppgitte omfang er estimater basert på statistikker og opplysninger fra dagens leverandør. Det garanteres ikke for oppgitte estimater.

    NorgeResultat25. juli 2018
  5. Bodø Kommune

    Anskaffelse- Kontor- og datarekvisita

    Samordna Innkjøp I Nordland (SIIN), heretter kalt oppdragsgiver) innbyr til åpen anbudskonkurranse over EØS terskelverdi for inngåelse av rammeavtale på kjøp av kontor- og datarekvisita for kommunene Bodø, Meløy, Gildeskål, Beiarn, Saltdal, Fauske, Sørfold, Hamarøy, Steigen, Sortland, Værøy, Øksnes, Hemnes, Alstahaug, Leirfjord, Herøy, Dønna, Nesna, Røst og Rana. Rammeavtalens varighet er satt til 2 år, med mulighet for forlengelse (opsjon) på ytterligere 1+1 år. Kontor- og datarekvisita er materiell som for eksempel penner, permer, skilleark, kopipapir, konvolutter, tonere, blekkpatroner, korrekturlakk, binders, stiftemaskin, saks, markeringstusj med mye mer. Brukerenheter for nevnte materiell er kommunale kontorer, institusjoner, skoler, barnehager, sykehjem osv.

    NorgeKonkurranse27. mars 2018
    1. mai 2018(Utgått)
    40 000 000 kr
  6. Sandefjord Kommune

    VOIS - Rammeavtale - Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Vestfold offentlige innkjøpssamarbeid (VOIS) har til hensikt å inngå rammeavtale på kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell. I 2017 var omsetningen på avtalen ca. 12 millioner kroner ekskl. moms. Pr. i dag er det ca. 550 kundenummer. Det oppgitte omfang er estimater basert på statistikker og opplysninger fra dagens leverandør. Det garanteres ikke for oppgitte estimater.

    NorgeKonkurranse1. mars 2018
    23. apr. 2018(Utgått)
    48 000 000 kr
  7. Finnut AS

    Rammeavtale kontorrekvisita - 12 kommuner i Finnmark og Troms

    Leveranse av kontorrekvisita. Rammeavtalenes varighet er 3 år og estimert årlig totalverdi er NOK 4 000 000. Oppdragsgivere i denne konkurransen er: 1920 Lavangen kommune  1923 Salangen kommune 2003 Vadsø kommune 2011 Guovdageainnu/Kautokeino kommune  2014 Loppa kommune 2019 Nordkapp kommune 2020 Porsanger kommune 2021 Kárásjoga gielda/Karasjok kommune 2023 Gamvik kommune 2025 Deanu gielda/Tana kommune 2027 Unjargga gielda/Nesseby kommune 2030 Sør-Varanger kommune

    NorgeResultat25. okt. 2017
  8. Nordland Fylkeskommune

    2017 - Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Avrop skal på sikt gjøres gjennom oppdragsgivers bestillingssystem (katalogbasert). For å få sammenlignbare tall skal det vedlagte regnearket fylles ut med veiledende priser og varegrupperabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold.  Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    NorgeKonkurranse19. sep. 2017
    20. okt. 2017(Utgått)
    4 800 000 kr
  9. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2017/50 - Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. til MRFk

    Møre og Romsdal fylkeskommune innbyr til konkurranse for å inngå rammeavtale for levering av Kontorrekvisita og skolemateriell til våre virksomheter. Konkurransen er delt i 3: --Del 1: Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. --Del 2: Tonere og blekk, inkl. system for automatisk bestilling --Del 3: Produkter til arkivering    Det vil bli inngått rammeavtale med inntil 3 leverandører. Se minimumskravene og kriteriene (tildelingskriteriene) for den enkelte delleveranse, for ytterligere informasjon om kravene og spesifikasjonene. Tilbyder må både i tilbudsbrevet og i Mercell, oppgi hvilke(n) del(er) tilbudet gjelder for. Dersom tilbyder i tilbudsbrevet har bekreftet at han vil levere tilbud for flere delleveranser, må tilbyder også levere tilbud på den enkelte delleveranse i Mercell, samt laste opp komplette tilbudsdokumenter.

    NorgeKonkurranse6. juli 2017
    8. sep. 2017(Utgått)
    11 000 000 kr
  10. Sel Kommune

    Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med en leverandør for kjøp av kontorrekvisita og fritt skolemateriell, så som kopipapir, kontorpapir, toner, skriveredskaper, penner, blyant, skrivebøker, mapper, ringperm, konvolutter, kontortape/lim, batteri og diverse kontorrekvisita. Formålet med anskaffelsen er å sikre Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita og fritt skolemateriell på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte. Innkjøp/avrop foregår ved at den enkelte virksomhet/enhet i hver enkelt kommune selv foretar bestillinger hos valgte leverandør i henhold til denne avtalen. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del 2 bilag 1.

    NorgeResultat30. mars 2017