Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30197330 Hullemaskiner

Viser 1-6 av 6 resultater

  1. Nordland Fylkeskommune

    Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold. Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Estimert omfang er satt til 1 500 000,- pr år totalt for alle regioner. Maksimalt omfang 8 000 000,-. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    NorgeKonkurranse14. mars 2023
    19. apr. 2023(Utgått)
    6 000 000 kr
  2. Lier Kommune

    Multifunksjonsmaskiner, rammeavtale

    Konkurransen gjelder levering av multifunksjonsmaskiner (leie), med løsning for sikker skann/utskrift. Hensikten med rammeavtalen er å standardisere maskinparken, forenkle drift, service og vedlikehold, samt forenkle administrasjon og anskaffelse. Med multifunksjonsmaskiner menes maskiner som primært har mulighet for følgende funksjoner: kopier, printer, stifting, hulling, skanner. Oppdragsgiver ser for seg ett behov for en liten, mellomstor og stor multifunksjonsmaskin. Det skal kun tilbys nye maskiner ved oppstart av avtalen. Anskaffelsens verdi anslås til over EØS-terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat10. sep. 2020
  3. Lier Kommune

    Multifunksjonsmaskiner, rammeavtale

    Konkurransen gjelder levering av multifunksjonsmaskiner (leie), med løsning for sikker skann/utskrift. Hensikten med rammeavtalen er å standardisere maskinparken, forenkle drift, service og vedlikehold, samt forenkle administrasjon og anskaffelse. Med multifunksjonsmaskiner menes maskiner som primært har mulighet for følgende funksjoner: kopier, printer, stifting, hulling, skanner. Oppdragsgiver ser for seg ett behov for en liten, mellomstor og stor multifunksjonsmaskin. Det skal kun tilbys nye maskiner ved oppstart av avtalen. Anskaffelsens verdi anslås til over EØS-terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse10. juni 2020
    20. aug. 2020(Utgått)
  4. Sandefjord Kommune

    VOIS - Rammeavtale - Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Vestfold offentlige innkjøpssamarbeid (VOIS) har til hensikt å inngå rammeavtale på kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell. I 2017 var omsetningen på avtalen ca. 12 millioner kroner ekskl. moms. Pr. i dag er det ca. 550 kundenummer. Det oppgitte omfang er estimater basert på statistikker og opplysninger fra dagens leverandør. Det garanteres ikke for oppgitte estimater.

    NorgeResultat25. juli 2018
  5. Sandefjord Kommune

    VOIS - Rammeavtale - Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Vestfold offentlige innkjøpssamarbeid (VOIS) har til hensikt å inngå rammeavtale på kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell. I 2017 var omsetningen på avtalen ca. 12 millioner kroner ekskl. moms. Pr. i dag er det ca. 550 kundenummer. Det oppgitte omfang er estimater basert på statistikker og opplysninger fra dagens leverandør. Det garanteres ikke for oppgitte estimater.

    NorgeKonkurranse1. mars 2018
    23. apr. 2018(Utgått)
    48 000 000 kr
  6. Nordland Fylkeskommune

    2017 - Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Avrop skal på sikt gjøres gjennom oppdragsgivers bestillingssystem (katalogbasert). For å få sammenlignbare tall skal det vedlagte regnearket fylles ut med veiledende priser og varegrupperabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold.  Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    NorgeKonkurranse19. sep. 2017
    20. okt. 2017(Utgått)
    4 800 000 kr