Avinor AS
Rammeavtale for kjøp av forbruksmateriell brukt i fellesløsninger på flyplasser
Avinor AS har inngått en rammeavtale med Hummel GmbH & Co. KG om å levere forbruksmateriell brukt i fellesløsninger på flyplasser, med en varighet på 4 år.
Viser 1-25 av 41 resultater
Avinor AS har inngått en rammeavtale med Hummel GmbH & Co. KG om å levere forbruksmateriell brukt i fellesløsninger på flyplasser, med en varighet på 4 år.
Sola Kommune, sammen med Randaberg kommune, Sandnes kommune, Stavanger kommune og Rogaland Brann og Redning, skal inngå en ny rammeavtale for levering av diverse kontorutstyr og -materiell i Rogaland. Lyreco Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Ålesund Kommune trenger kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell og skrivesaker for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leveransene skal dekke kommunens behov for produkter innenfor disse kategoriene i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%), hvor miljøkriteriet vektes 60% på miljømerkede produkter og 40% på andre miljøtiltak.
Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) trenger trykkpapir til digitale trykkpresser/printere og plottere for Stortinget, Utenriksdepartementet og DSS, med en rammeavtale over 2 år med opsjonsmulighet i ytterligere 2 år (1+1 år), og en estimert årlig verdi på 2 millioner kroner, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Antalis AS har kontrakten i dag. Tildelingskriteriene er pris (60%) og kvalitet (40%).
Stjørdal Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av formingsmateriell, leker og barnesykler, og sportsutstyr til Trøndelag. Avtalen skal sikre kommunens behov for forbruksmateriell, leker og barnesykler, samt sportsutstyr, med fokus på kvalitet, kostnadseffektivitet, miljø og samfunnsansvar. Det vil bli inngått avtale med én leverandør per del (opptil 3 leverandører totalt). Tildelingskriteriene er pris (21.0526%), kvalitet og service (15.7895%), miljø (15.7895%), pris (31.5789%) og miljø (15.7895%).
Forsvarsmateriell (FMA) trenger en rammeavtale for forbruksmateriell over 4 år, med en estimert totalverdi på 450 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 700 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av kontormateriell, renholdsprodukter, tørkeprodukter, emballasjeprodukter, desinfeksjonsprodukter, cateringprodukter til engangsbruk og sanitærprodukter til menstruerende personer, og skal dekke behovene til Forsvaret og øvrige brukere. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Karmøy Kommune trenger behandling av innsamlet blandet papp/papir og plastemballasje, plast fra gjenvinningsstasjonen, behandlet trevirke og MDF, samt papp/bølgepapp fra gjenvinningsstasjonen i Rogaland. Det skal inngås en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter transport og behandling av avfallsmaterialer, og leverandøren må ha kompetanse innen avfallshåndtering og transport. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Tromsø Kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontor- og skolerekvisita i Troms og Finnmark. Avtalen har en maksimal totalverdi på 19,8 millioner kroner, med en endelig kontraktsverdi på 1,98 millioner kroner. Tildelingskriteriene var basert på pris (70 poeng) og miljømerkede produkter (30 poeng). Det var fire tilbydere som deltok i konkurransen.
Moss kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, catering/engangsmateriell og kaffe/te til Moss og Råde kommune. Avtalen har en maksimal totalverdi på 14,5 millioner kroner, og den endelige kontraktsverdien er 4 255 256 kroner. Leveransen skjer i Viken, og tildelingskriteriene var basert på pris (70%) og kvalitet klima og miljø (30%). Det var fire tilbydere som deltok i konkurransen.
Tromsø Kommune trenger diverse kontorutstyr og -materiell for å levere kontor- og skolerekvisita i Troms og Finnmark.
Drammen Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere en rammeavtale i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Avtalen inkluderer levering av diverse kontor- og skoleartikler samt kopipapir, med fokus på miljøvennlige produkter og løsninger som reduserer transportkostnader. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, og at andelen av kontrakten som settes bort til underleverandører må spesifiseres.
Drammen Kommune trenger leverandører for å levere kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Anbudet omfatter en rammeavtale for disse produktene, hvor det også kan inkluderes relaterte varer som kaffefilter og rensemiddel ved kjøp av kaffe. To viktige formelle krav er at leverandøren må være sertifisert for miljøledelse (EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn) og ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene med dokumentasjon på relevante referanseprosjekter.
Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO) trenger leverandører for å levere forbruksmateriell over 12 måneder til en verdi av 310 millioner NOK ekskl. mva. Det skal leveres kontormateriell, renholdsprodukter, tørkeprodukter, desinfeksjonsprodukter, emballasjeprodukter, sanitærprodukter og cateringprodukter til engangsbruk til alle FLOs lokasjoner i hele landet. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og et gyldig miljøledelsessystem som kan dokumenteres med sertifikater eller beskrivelser av systemene.
Trondheim Renholdsverk AS trenger pakkemateriell/emballasje for å levere pakkeløsninger til en verdi av 400 000 NOK. Det som skal leveres er blant annet strekkfilm, pakkebånd og pakketape til bruk ved pakking av varer, spesielt for farlig avfall. Anbudets vekting er pris 70% og miljø 30%.
Norges Handelshøyskole har inngått avtale med Aksell AS for trykkeri- og kopieringstjenester til å levere rammeavtale. Anbudets vekting var 40% for produkt- og tjenestekvalitet og 60% for pris.
Norges Handelshøyskole trenger trykkeri- og kopieringstjenester for å levere en rammeavtale til en verdi av ca 6 000 000 NOK. Det skal inngås avtale med én leverandør som kan håndtere alle oppdragsgivers behov innenfor trykk og kopiering, inkludert kapasitet for raske leveranser og høy kvalitet på arbeidet. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig kapasitet, erfaring fra lignende oppdrag, systemer for kvalitetsstyring og miljøstyringsrutiner. Anbudets vekting er produkt- og tjenestekvalitet: 40% og pris: 60%.
Kripos trenger forbruksmateriell til laboratorier for å levere kriminalteknisk utstyr over 12 måneder til en verdi av 2 000 000 NOK. Anbudets vekting er Kvalitet: 36%, Leveringsdyktighet: 3%, Pris: 21%, Kvalitet (gjentatt): 36%, Leveringsdyktighet (gjentatt): 3%.
Det skal gjennomføres en nasjonal anskaffelse av papir, plast og cateringprodukter.
Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold. Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Estimert omfang er satt til 1 500 000,- pr år totalt for alle regioner. Maksimalt omfang 8 000 000,-. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland
VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar
Kontor- og skolerekvisita, kopipapir og konvolutter
Kontor- og skolerekvisita, kopipapir og konvolutter
VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar
Møre Og Romsdal Fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS om levering av kontorrekvisita og skolemateriell til sine virksomheter, hvor tildelingskriteriene var gjennomføringsevne (40%) og pris (60%).
Møre og Romsdal fylkeskommune innbyr til konkurranse for å inngå rammeavtale om levering av Kontorrekvisita og skolemateriell til våre virksomheter. Konkurransen er delt i 2: - Del 1: Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. - Del 2: Tonere og blekk, inkl. system for automatisk bestilling Det vil bli inngått rammeavtale med inntil 2 leverandører. Se minimumskravene og kriteriene (tildelingskriteriene) for den enkelte delleveranse, for ytterligere informasjon om kravene og spesifikasjonene. Tilbyder må både i tilbudsbrevet og i Mercell oppgi hvilke(n) del(er) tilbudet gjelder for. Dersom tilbyder i tilbudsbrevet har bekreftet at han vil levere tilbud for flere delleveranser, må tilbyder også levere tilbud på den enkelte delleveranse i Mercell, samt laste opp komplette tilbudsdokumenter.
Viser 1-25 av 41 treff