Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30197600 Behandlet papir og papp

Viser 1-25 av 34 resultater

  1. Moss Kommune

    Forbruksmateriell - rammeavtale

    Moss kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, catering/engangsmateriell og kaffe/te til Moss og Råde kommune. Avtalen har en maksimal totalverdi på 14,5 millioner kroner, og den endelige kontraktsverdien er 4 255 256 kroner. Leveransen skjer i Viken, og tildelingskriteriene var basert på pris (70%) og kvalitet klima og miljø (30%). Det var fire tilbydere som deltok i konkurransen.

    NorgeResultat20. jan. 202514 500 000 kr
  2. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere en rammeavtale i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Avtalen inkluderer levering av diverse kontor- og skoleartikler samt kopipapir, med fokus på miljøvennlige produkter og løsninger som reduserer transportkostnader. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, og at andelen av kontrakten som settes bort til underleverandører må spesifiseres.

    NorgeKonkurranse23. aug. 2024
    6. sep. 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  3. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører for å levere kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Anbudet omfatter en rammeavtale for disse produktene, hvor det også kan inkluderes relaterte varer som kaffefilter og rensemiddel ved kjøp av kaffe. To viktige formelle krav er at leverandøren må være sertifisert for miljøledelse (EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn) og ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene med dokumentasjon på relevante referanseprosjekter.

    NorgeKonkurranse23. mai 2024
    1. juli 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  4. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2024001428 - Forbruksmateriell

    Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO) trenger leverandører for å levere forbruksmateriell over 12 måneder til en verdi av 310 millioner NOK ekskl. mva. Det skal leveres kontormateriell, renholdsprodukter, tørkeprodukter, desinfeksjonsprodukter, emballasjeprodukter, sanitærprodukter og cateringprodukter til engangsbruk til alle FLOs lokasjoner i hele landet. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og et gyldig miljøledelsessystem som kan dokumenteres med sertifikater eller beskrivelser av systemene.

    NorgeKonkurranse23. apr. 2024
    7. mai 2024(Utgått)
    310 000 000 kr
  5. Norges Handelshøyskole

    Rammeavtale for kjøp av trykkeri- og kopieringstjenester

    Norges Handelshøyskole trenger trykkeri- og kopieringstjenester for å levere en rammeavtale til en verdi av ca 6 000 000 NOK. Det skal inngås avtale med én leverandør som kan håndtere alle oppdragsgivers behov innenfor trykk og kopiering, inkludert kapasitet for raske leveranser og høy kvalitet på arbeidet. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig kapasitet, erfaring fra lignende oppdrag, systemer for kvalitetsstyring og miljøstyringsrutiner. Anbudets vekting er produkt- og tjenestekvalitet: 40% og pris: 60%.

    NorgeKonkurranse7. sep. 2023
    12. okt. 2023(Utgått)
    6 000 000 kr
  6. Nordland Fylkeskommune

    Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold. Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Estimert omfang er satt til 1 500 000,- pr år totalt for alle regioner. Maksimalt omfang 8 000 000,-. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    NorgeKonkurranse14. mars 2023
    19. apr. 2023(Utgått)
    6 000 000 kr
  7. Vestland Fylkeskommune

    Kontorrekvisita og reinhaldsprodukt

    VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar

    NorgeResultat13. feb. 2023
  8. Vestland Fylkeskommune

    Kontorrekvisita og reinhaldsprodukt

    VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar

    NorgeKonkurranse22. sep. 2022
    28. okt. 2022(Utgått)
    80 000 000 kr
  9. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2021-70 Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. til MRFk

    Møre og Romsdal fylkeskommune innbyr til konkurranse for å inngå rammeavtale om levering av Kontorrekvisita og skolemateriell til våre virksomheter. Konkurransen er delt i 2: - Del 1: Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. - Del 2: Tonere og blekk, inkl. system for automatisk bestilling  Det vil bli inngått rammeavtale med inntil 2 leverandører. Se minimumskravene og kriteriene (tildelingskriteriene) for den enkelte delleveranse, for ytterligere informasjon om kravene og spesifikasjonene. Tilbyder må både i tilbudsbrevet og i Mercell oppgi hvilke(n) del(er) tilbudet gjelder for. Dersom tilbyder i tilbudsbrevet har bekreftet at han vil levere tilbud for flere delleveranser, må tilbyder også levere tilbud på den enkelte delleveranse i Mercell, samt laste opp komplette tilbudsdokumenter.

    NorgeKonkurranse17. sep. 2021
    27. okt. 2021(Utgått)
    10 000 000 kr
  10. Øvre Eiker Kommune

    Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir. Det er en ensidig opsjon på kaffe, te og drikkevarer som kakao, mineralvann, saft osv (ikke automater eller kaffemaskiner) for oppdragsgiver. For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1.1.1. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 6.110.000,- eks mva per år det siste året. Opsjon på kaffe, te og drikkevarer er inkludert i estimert volum. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat6. juli 2021
  11. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - kontorrekvisita, kopipapir, tonere og fritt skolemateriell 2021

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å dekke Kundenes behov for kjøp av produkter innenfor følgende produktgrupper, iht. kravspesifikasjon: Kopipapir Kontor - og datarekvisita (inkl. toner og blekk) Fritt skolemateriell Merknader til avtalen Følgende produktgrupper inngår ikke i avtalen: Formingsmateriell Renholdsrekvisita, lyskilder, batterier Toner til større multifunksjonsmaskiner

    NorgePlanlegging24. feb. 2021
    23. feb. 2021(Utgått)
  12. Universitetet I Oslo

    Eksamenspapir (KONKURRANSEGRUNNLAG PÅ HØRING)

    UiO ønsker innspill fra markedet på følgende utkast til konkurransegrunnlag: Rammeavtale for kjøp av eksamenspapir til bruk ved eksamen på de fleste av UiOs fakulteter. Avtalen består av to deler:  Del 1. Eksamenspapir (gjennomslagsark, kladdeark, innføringsark og omslagsark)  Del 2. Sketch form (formular for digital eksamen) INTERESSERTE LEVERANDØRER BES LESE VEDLAGTE DOKUMENT "VIKTIG INFO OM HØRINGEN"

    NorgePlanlegging1. des. 2020
    30. nov. 2020(Utgått)
    500 000 kr
  13. Sykehusinnkjøp Hf

    Risikoavfallsbeholdere - Risikoavfallsesker og risikoavfallssekker - for levering til Helse Bergen HF, Helse Stavanger HF, og Helse Fonna HF

    Oppdragsgiver ønsker tilbud på risikoavfallsesker og risikoavfallssekker til bruk ved sykehusene i Helse Bergen HF, Helse Stavanger HF, Helse Fonna HF, Haraldsplass Diakonale Sjukehus, samt Hospitalet Betanien. Det ønskes tilbud på produkter hovedsakelig beregnet på bruk i to arbeidsstrømmer; - Risikoavfall som fraktes internt på sykehusene, samt transporteres på vei til resirkulering/destruksjon. - Risikoavfall som fraktes internt på sykehusene og omdannes til restavfall på sykehusene. Avfallet i denne arbeidsstrømmen dampsteriliseres på sykehusene, i autoklaver som kommer opp i maksimalt ca. 134 grader Celsius. Det er mulig å inngi tilbud på følgende delleveranser: - 1. Risikoavfallseske ca. 34x24x54cm (lxbxh) med sekk  - 2. Damppermeabel sekk 70-80cm bred, minst 100cm lang - 3. Risikoavfallseske med sekk, og sekk til tilgriset tøy

    NorgeResultat6. aug. 2019