Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30197620 Skrivepapir

Viser 1-25 av 49 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    Rammeavtale for Kontorrekvisita og Batterier til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge, og har utlyst en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 180 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Leverandøren må dokumentere opp til tre års erfaring med lignende leveranser, og det kan tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse8. mai 2025
    26. mai 2025(3 dager)
    180 000 000 kr
  2. Tolletaten

    Profileringsartikler til Tolletaten

    Tolletaten trenger profileringsartikler for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen skal dekke behovet for profileringsartikler i ulike sammenhenger, som messeartikler, gaver, og arrangementer, og artiklene må overholde Tolletatens visuelle profil, ha et profesjonelt uttrykk, være av god kvalitet, og støtte Tolletatens samfunnsoppdrag. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatte- og merverdiavgiftsattest.

    NorgeKonkurranse1. mai 2025
    2. juni 2025(10 dager)
    5 000 000 kr
  3. Halden Kommune

    Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Halden Kommune trenger kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Anskaffelsen skal sikre alle aktuelle enheter i kommunen tilgang til produkter med riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden, og leveransen skal skje i Viken. Det kreves dokumentasjon på leverandørens tre mest relevante oppdrag de siste tre årene, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, og medlemskap i en offentlig godkjent returordning for avfall. Leverandøren må også være registrert i et handelsregister og ha nødvendig kapasitet og kompetanse for gjennomføring av kontrakten.

    NorgeKonkurranse24. mars 2025
    26. mars 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  4. Sykehusinnkjøp Hf

    Rammeavtale for Kontorrekvisita og Batterier til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Det er en rammeavtale for leveranser, og det er ikke spesifisert noen geografiske begrensninger utover at det gjelder helseforetakene i Norge. Kvalifikasjonskrav inkluderer at leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor de er etablert, samt ha utført viktige vareleveranser av tilsvarende type i referanseperioden, med mulighet for å kreve opp til tre års erfaring. Tildelingskriteriene og ytterligere detaljer finnes i anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse21. jan. 2025
    3. mars 2025(Utgått)
  5. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    NorgeResultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  6. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere en rammeavtale i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Avtalen inkluderer levering av diverse kontor- og skoleartikler samt kopipapir, med fokus på miljøvennlige produkter og løsninger som reduserer transportkostnader. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, og at andelen av kontrakten som settes bort til underleverandører må spesifiseres.

    NorgeKonkurranse23. aug. 2024
    6. sep. 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  7. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører for å levere kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Anbudet omfatter en rammeavtale for disse produktene, hvor det også kan inkluderes relaterte varer som kaffefilter og rensemiddel ved kjøp av kaffe. To viktige formelle krav er at leverandøren må være sertifisert for miljøledelse (EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn) og ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene med dokumentasjon på relevante referanseprosjekter.

    NorgeKonkurranse23. mai 2024
    1. juli 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  8. Nordland Fylkeskommune

    Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold. Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Estimert omfang er satt til 1 500 000,- pr år totalt for alle regioner. Maksimalt omfang 8 000 000,-. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    NorgeKonkurranse14. mars 2023
    19. apr. 2023(Utgått)
    6 000 000 kr
  9. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS ville med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    NorgeResultat14. feb. 2023
  10. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS vil med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    NorgeKonkurranse13. sep. 2022
    18. okt. 2022(Utgått)
    20 000 000 kr
  11. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2021-70 Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. til MRFk

    Møre og Romsdal fylkeskommune innbyr til konkurranse for å inngå rammeavtale om levering av Kontorrekvisita og skolemateriell til våre virksomheter. Konkurransen er delt i 2: - Del 1: Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. - Del 2: Tonere og blekk, inkl. system for automatisk bestilling  Det vil bli inngått rammeavtale med inntil 2 leverandører. Se minimumskravene og kriteriene (tildelingskriteriene) for den enkelte delleveranse, for ytterligere informasjon om kravene og spesifikasjonene. Tilbyder må både i tilbudsbrevet og i Mercell oppgi hvilke(n) del(er) tilbudet gjelder for. Dersom tilbyder i tilbudsbrevet har bekreftet at han vil levere tilbud for flere delleveranser, må tilbyder også levere tilbud på den enkelte delleveranse i Mercell, samt laste opp komplette tilbudsdokumenter.

    NorgeKonkurranse17. sep. 2021
    27. okt. 2021(Utgått)
    10 000 000 kr
  12. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - kontorrekvisita, kopipapir, tonere og fritt skolemateriell 2021

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å dekke Kundenes behov for kjøp av produkter innenfor følgende produktgrupper, iht. kravspesifikasjon: Kopipapir Kontor - og datarekvisita (inkl. toner og blekk) Fritt skolemateriell Merknader til avtalen Følgende produktgrupper inngår ikke i avtalen: Formingsmateriell Renholdsrekvisita, lyskilder, batterier Toner til større multifunksjonsmaskiner

    NorgePlanlegging24. feb. 2021
    23. feb. 2021(Utgått)
  13. Universitetet I Oslo

    Eksamenspapir (KONKURRANSEGRUNNLAG PÅ HØRING)

    UiO ønsker innspill fra markedet på følgende utkast til konkurransegrunnlag: Rammeavtale for kjøp av eksamenspapir til bruk ved eksamen på de fleste av UiOs fakulteter. Avtalen består av to deler:  Del 1. Eksamenspapir (gjennomslagsark, kladdeark, innføringsark og omslagsark)  Del 2. Sketch form (formular for digital eksamen) INTERESSERTE LEVERANDØRER BES LESE VEDLAGTE DOKUMENT "VIKTIG INFO OM HØRINGEN"

    NorgePlanlegging1. des. 2020
    30. nov. 2020(Utgått)
    500 000 kr
  14. Ringebu Kommune

    Kunngjøring - Forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole - RK/SFK/NFK

    Kommunene Nord-Fron, Sør-Fron og Ringebu har et felles innkjøpssamarbeid.  Samarbeidet innebærer at flere anbudskonkurranser, som denne, gjennomføres i felleskap. Ringebu kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr med dette til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med kjøp av forbruksmateriell og rekvisita til kommunene Nord-Fron, Sør-Fron og Ringebu. Kommunene er ikke èn juridisk enhet og vil inngå separate avtaler. Det vil si at Nord-Fron, Sør-Fron og Ringebu kommuner vil inngå hver sine avtaler når leverandører er valgt.

    NorgeResultat8. sep. 2020