Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30199700 Trykte kontormateriell, unntatt blanketter

Viser 1-14 av 14 resultater

  1. Tolletaten

    Profileringsartikler til Tolletaten

    Tolletaten trenger profileringsartikler for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen skal dekke behovet for profileringsartikler i ulike sammenhenger, som messeartikler, gaver, og arrangementer, og artiklene må overholde Tolletatens visuelle profil, ha et profesjonelt uttrykk, være av god kvalitet, og støtte Tolletatens samfunnsoppdrag. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatte- og merverdiavgiftsattest.

    NorgeKonkurranse1. mai 2025
    2. juni 2025(10 dager)
    5 000 000 kr
  2. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2023028913 - Forbruksmateriell innen renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, samt cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer

    Forsvaret v/Forsvarets logistikkorganisasjon trenger leverandører for å levere renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer til en verdi av 340 millioner NOK ekskl. mva. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha solid økonomi og et godt kvalitetssikringssystem.

    NorgeKonkurranse30. nov. 2023
    8. jan. 2024(Utgått)
    340 000 000 kr
  3. Kriminalomsorgsdirektoratet

    Rammeavtale kontorrekvisita til kriminalomsorgens virksomheter

    Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita for alle kriminalomsorgens virksomheter. Eventuelle nye enheter som blir opprettet i avtaleperioden, skal også omfattes av avtalen. Anskaffelsens anslåtte årlige omfang er på om lag 20-30 millioner kroner. Kontraktens totale estimerte verdi er ca. 110 MNOK eks. mva. Antatt årlig forbruk i hver produktkategori er angitt i bilag 2 til kontrakt. Det anslåtte forbruk av utvalgte produkter vil legges til grunn ved evaluering av tilbudene.

    NorgeKonkurranse2. mars 2022
    4. apr. 2022(Utgått)
    100 000 000 kr
  4. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til leverandørkonferanse. Kategoristrategi for kontorområdet og Fellesavtale for kjøp av kontormøbler

    Det inviteres med dette til digital leverandørkonferanse 10.12.21 kl.12:30 - 14:00. Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ), ved Statens innkjøpssenter, er i gang med å utarbeide en kategoristrategi for kontorområdet samt anskaffelse av Fellesavtale for kjøp av kontormøbler. Disse to prosjektene pågår parallelt. Målet med leverandørkonferansen er å presentere og synliggjøre prosjektene, og invitere til tilbakemeldinger og innspill.

    NorgePlanlegging18. nov. 2021
    17. nov. 2021(Utgått)
    2 000 000 000 kr
  5. Øvre Eiker Kommune

    Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir. Det er en ensidig opsjon på kaffe, te og drikkevarer som kakao, mineralvann, saft osv (ikke automater eller kaffemaskiner) for oppdragsgiver. For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1.1.1. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 6.110.000,- eks mva per år det siste året. Opsjon på kaffe, te og drikkevarer er inkludert i estimert volum. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat6. juli 2021
  6. Sola Kommune

    Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita mv.

    Rammeavtalen skal omfatte levering til et betydelig antall enheter i kommunene, og den skal dekke Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita innenfor følgende kategorier: A) Kontorrekvisita B) Skolemateriell C) Datarekvisita og ergonomiske hjelpemidler D) Tonere og blekkpatroner E) Kontorkjøkkenprodukter F) Kopipapir Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita innenfor ovennevnte kategorier er nærmere beskrevet i konkurransegrunnlaget kapittel 4 «Kravspesifikasjon» og konkurransegrunnlagets vedlegg 1 «Prisskjema».

    NorgeResultat11. feb. 2017