Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    32425000 Nettverksstyresystem

Viser 1-20 av 20 resultater

  1. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Nettverksutstyr, server- og lagringsutstyr 2025 (3)

    Ålesund Kommune trenger nettverksutstyr, server- og lagringsutstyr for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 60 millioner kroner. Avtalen er delt inn i to delkontrakter: nettverksprodukter som WLAN-controllere, aksesspunkt, switcher, routere og dataskaputstyr, samt server- og lagringsprodukter som rackservere, hyperkonvergerte systemer og lagring. Leverandører kan tilby brukt utstyr ved minikonkurranse og direkteavrop for kjøp under 100 000 kroner. Tildelingskriteriene er pris (50%), miljø (30%) og kvalitet (20%). Kvalifikasjonskrav inkluderer et godt og velfungerende miljøledelsessystem, basert på ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS eller tilsvarende, som er tredjepartssertifisert av et akkreditert sertifiseringsorgan.

    NorgeKonkurranse8. mai 2025
    9. juni 2025(17 dager)
    60 000 000 kr
  2. Finnut AS

    Nettverksutstyr for Finnmark fylkeskommune

    Finnut AS trenger nettverksutstyr for Finnmark fylkeskommune/Finnmárkku fylkkagielda, og skal inngå en rammeavtale med en leverandør for levering av nettverksutstyr i Troms og Finnmark. Avtalen har en maksimal totalverdi på 12,5 millioner kroner. Leverandøren må være tredjeparts miljøsertifisert, for eksempel ISO 14001 eller Miljøfyrtårn, og dokumentasjon på sertifisering fra tredjepart skal vedlegges tilbudet. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse25. apr. 2025
    30. mai 2025(7 dager)
    12 500 000 kr
  3. Oslo Kommune Bystyrets Sekretariat

    Kjøp av rutere

    Vi har behov for å kjøpe 105-155 rutere. Minimumsantallet vi skal kjøpe er 105. Vi skal selv konfigurere ruterne, men leverandøren må bistå med teknisk support hvis det er behov. Leveringstidspunktet er viktig for anskaffelsen. Minimumskrav til levering er 2 rutere levert innen 27. mars 2023, minst 50 innen 15. mai og de resterende, minst 53, innen 15. juni. Tilbud som ikke kan levere dette antallet rutere innen de nevnte fristene vil avvises.

    NorgeResultat15. des. 2022
  4. Oslo Kommune Bystyrets Sekretariat

    Kjøp av rutere

    Vi har behov for å kjøpe 105-155 rutere. Minimumsantallet vi skal kjøpe er 105. Vi skal selv konfigurere ruterne, men leverandøren må bistå med teknisk support hvis det er behov. Leveringstidspunktet er viktig for anskaffelsen. Minimumskrav til levering er 2 rutere levert innen 27. mars 2023, minst 50 innen 15. mai og de resterende, minst 53, innen 15. juni. Tilbud som ikke kan levere dette antallet rutere innen de nevnte fristene vil avvises.

    NorgeKonkurranse11. nov. 2022
    6. des. 2022(Utgått)
    1 800 000 kr
  5. Statens Kartverk

    Rammeavtale datasenter infrastruktur og relaterte produkter

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale på datasenter og relaterte produkter. Avtalen skal dekke produktområdet som beskrevet i Bilag 3 Kundens tekniske plattform, og omfatter dermed maskinvare, programvare og relaterte produkter som understøtter datasenterinfrastrukturen med mindre programvaren er dekket av andre (ramme)avtaler. Datasenterinfrastruktur omfatter også skyløsninger som komplementerer eller forlenger funksjoner i datasenterne. Rammeavtalen omfatter ikke bygningstekniske løsninger, herunder strøm, kjøling, brannsikring og tilsvarende.

    NorgeResultat8. nov. 2021
  6. Statens Kartverk

    Rammeavtale datasenter infrastruktur og relaterte produkter

    Statens Kartverk trenger en rammeavtale for datasenterinfrastruktur og relaterte produkter over 2 år, med en maksimal totalverdi på 80 millioner kroner. Avtalen skal dekke maskinvare, programvare og relaterte produkter som understøtter datasenterinfrastrukturen, inkludert skyløsninger som komplementerer eller forlenger funksjoner i datasenterne, men ekskluderer bygningstekniske løsninger som strøm, kjøling og brannsikring. Leverandører må ha utført minst tre relevante oppdrag de siste tre årene innen datasenterinfrastruktur, og dokumentere dette med en referanseliste. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse2. juli 2021
    6. sep. 2021(Utgått)
    80 000 000 kr
  7. Nidaros Domkirkes Restaureringsarbeider

    Nidaros domkirke - ny belysning- styresystem

    Som en del av ny innvendig lyssetting av Nidaros domkirke skal det anskaffes styresystem for belysningen i katedralens hovedrom, kapeller på grunnplan og i kapittelhuset. Dagens belysning i Nidaros domkirke oppfyller ikke lenger funksjonelle krav og kjennetegnes av manglende funksjonalitet. Det savnes en belysning som poengterer arkitekturen og som kan brukes ved forskjellige konserter og arrangementer. Spesielt gjelder dette for fjernsynsoverføringer. Rigg for belysning av slike er svært kostbare og tidkrevende siden belysningen i utgangspunktet er så dårlig. I tillegg gir slik rigging stor slitasje på bygningens interiør. Frykt for skader og ulykker med temporære lysanlegg styrt utenfor NDRs kontroll er stor i dag.

    NorgeKonkurranse27. juni 2019
    24. juli 2019(Utgått)
    500 000 kr
  8. Drammen Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Rammeavtale Nettverk- og Sikkerhet

    Anskaffelsen har som formål å sikre at kommunene har digitale kommunikasjons- og sikkerhetsløsninger som er tilpasset det til enhver tid gjeldende behov. Konkurransen lyses ut som en rammeavtale hvor det som minimum skal inngås egne avtaler på en basistjeneste inkludert uttak av timer. Det er i tillegg lagt inn opsjoner på definerte driftstjenester, men rammeavtalen åpner også for å tegne flere avtaler. Alle tjenestene skal ha definerte tjenestenivå (SLA) og prosesser for kontinuerlig forbedring (ITIL). Anskaffelsen omfatter tilknyttede produkter. Avtalepart er Drammen kommune, men avtalen omfatter i tillegg kommunene Nedre Eiker og Svelvik, med tillegg av de selskap som kommunene enkeltvis eller i fellesskap utøver kontroll over og leverer tjenester til. Fremtidens modell for leveranse av tjenester på IKT-området vil bli vurdert i løpet av avtaleperioden og kan få konsekvenser for avtalens omfang.

    NorgeKonkurranse23. okt. 2018
    20. nov. 2018(Utgått)
    70 000 000 kr
  9. Arbeids- Og Velferdsetaten

    Markedsundersøkelse (RFI) Forespørsel om nettverksløsninger og relaterte tjenester

    NAV ønsker å kartlegge markedet for tilgjengelige løsninger og tjenester for å få et realistisk grunnlag i planleggingen av hvordan NAVs fremtidige nettverk skal bygges og driftes. Med store endringer i sikte de kommende årene, både hva gjelder antall - og størrelse på NAV-kontorene, innføring av nye tjenester og arbeidsmetoder mm., kreves det at NAVs nettverksløsninger, nå og i framtiden, er dynamiske, skalerbare og effektive.

    NorgePlanlegging24. apr. 2018
    23. apr. 2018(Utgått)
  10. Utdanningsdirektoratet

    Rammeavtale IT-utstyr 2018

    Formålet med rammeavtalen erå ha tilgang til IT-utstyr og tilhørende tjenester til definerte og avtaltebetingelser, rimelige prisbetingelser på en ressurs- og tidsbesparende måte forUtdanningsdirektoratet i hele avtaleperioden. Rammeavtalen skal være et verktøyi forbindelse med Avdelingen for IT drift og brukerstøtte sitt arbeid ogansvarsområde. Dette igjen skal være et hjelpemiddel og støtte opp underansvarsområdet til Utdanningsdirektoratet. Rammeavtalen skal kunne benyttes avalle enhetene i Utdanningsdirektoratet.

    NorgeKonkurranse6. des. 2017
    22. jan. 2018(Utgått)
    40 000 000 kr
  11. Bane Nor Sf

    Supportavtale for IP/MPLS transmisjonsnett

    Bane NOR SF har intensjon om å inngå avtale om 3. linje support (såkalt TAC 3) for utstyr levert av Alcatel-Lucent til Bane NORs IP/MPLS baserte transmisjonsnett. Oppgitt totalsum inkluderer alle estimerte kostnader i seks år. Tilbydere som har spørsmål knyttet til leveransen bes henvende seg til Per Magne Olsen i Bane NOR på e-post Per.Magne.Olsen@banenor.no med kopi til steped@banenor.no. Kontrakt vil tidligst bli inngått 10 dager etter at denne kunngjøring er foretatt.

    NorgeResultat10. aug. 2017