Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    32427000 Nettverkssystem

Viser 1-25 av 33 resultater

  1. Ikt Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap

    Nettverksutstyr og programvare

    IKT Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap (IKTNH) søker leverandører for en 10-årig kontrakt med en maksimal totalverdi på 110 millioner kroner for levering av nettverksutstyr og programvare til kommunene Alver, Aurland, Austrheim, Austevoll, Fedje, Gulen, Masfjorden, Modalen, Osterøy, Samnanger, Vaksdal, Sveio, Etne, Tysnes og Vindafjord. Anskaffelsen omfatter kant- og kjerne-svitsjer, aksesspunkter, NAC, samt en plattform for administrasjon, konfigurering, overvåking og forebyggende feilsøking av infrastruktur, inkludert nødvendige lisenser. Løsningene skal være fremtidsrettede, sikre, og kostnadseffektive, med støtte for skalerbare og moderne teknologier. Kvalifikasjonskrav inkluderer ISO 14001-sertifisering eller tilsvarende for miljøstyring, samt dokumentert erfaring fra lignende leveranser de siste 3 årene.

    Konkurranse27. jan. 2025
    7. mars 2025(Utgått)
    110 000 000 kr
  2. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtale for kjøp av utstyr til datasenter med tilhørende tjenester

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon trenger leverandører med kompetanse innen datasenter- og nettverksutstyr samt tilhørende tjenester for å levere dette over 2 år til en verdi av 700 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må være økonomisk solid uten behov for sikkerhetsstillelse og må være en lovlig etablert virksomhet.

    Konkurranse20. des. 2023
    23. jan. 2024(Utgått)
    700 000 000 kr
  3. Bergen Kommune

    Veiledende kunngjøring - løsning for overvåkning

    Bergen kommune har i dag en løsning for overvåkning som ble bygget opp fra grunnen av i 2007. Løsningen er bygget på svært gammel og utdatert teknologi og har mange skreddersydde løsninger. Per i dag har Bergen kommune ca. 600 servere og applikasjoner som overvåkes. Bergen kommune har behov for å bytte ut hele overvåkningsløsningen med en nyere løsning som er laget med ny teknologi og rustet for fremtiden. Løsningen bør kunne overvåke Windows og Linux-servere, samt applikasjonene som kjører der i dag.

    Planlegging21. mars 2023
    20. mars 2023(Utgått)
  4. Oslo Kommune Bystyrets Sekretariat

    Kjøp av rutere

    Vi har behov for å kjøpe 105-155 rutere. Minimumsantallet vi skal kjøpe er 105. Vi skal selv konfigurere ruterne, men leverandøren må bistå med teknisk support hvis det er behov. Leveringstidspunktet er viktig for anskaffelsen. Minimumskrav til levering er 2 rutere levert innen 27. mars 2023, minst 50 innen 15. mai og de resterende, minst 53, innen 15. juni. Tilbud som ikke kan levere dette antallet rutere innen de nevnte fristene vil avvises.

    Resultat15. des. 2022
  5. Oslo Kommune Bystyrets Sekretariat

    Kjøp av rutere

    Vi har behov for å kjøpe 105-155 rutere. Minimumsantallet vi skal kjøpe er 105. Vi skal selv konfigurere ruterne, men leverandøren må bistå med teknisk support hvis det er behov. Leveringstidspunktet er viktig for anskaffelsen. Minimumskrav til levering er 2 rutere levert innen 27. mars 2023, minst 50 innen 15. mai og de resterende, minst 53, innen 15. juni. Tilbud som ikke kan levere dette antallet rutere innen de nevnte fristene vil avvises.

    Konkurranse11. nov. 2022
    6. des. 2022(Utgått)
    1 800 000 kr
  6. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2022-101 Nettverksutstyr og konsulenttjenester

    Om Oppdraget - anskaffelsens formål og omfang Møre og Romsdal fylkeskommune skal gjennomføre konkurranse på kjøp av nettverksutstyr og konsulenttjenester til Møre og Romsdal fylkeskommune. Parallelle rammeavtaler For denne anskaffelsen vil det bli inngått kontrakt med tre leverandører, dvs. parallelle rammeavtaler. Fordeling av oppdrag under rammeavtalen vil skje ved direkte avrop for mindre anskaffelser under kr 100.000,- og ved gjennomføring av minikonkurranse for avrop over kr. 100.000,-. Minikonkurranse vil ble gjennomført i Mercell i tilknytting til rammeavtalen. Prosedyrer for tildeling av kontrakt innenfor rammeavtalen fremgår av Vedlegg 7. Se mer informasjon om oppdraget i Oppdragsbeskrivelse (Vedlegg 2) og Kravspesifikasjonen (Vedlegg 3).

    Konkurranse16. aug. 2022
    23. aug. 2022(Utgått)
    12 000 000 kr
  7. Statens Kartverk

    Rammeavtale datasenter infrastruktur og relaterte produkter

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale på datasenter og relaterte produkter. Avtalen skal dekke produktområdet som beskrevet i Bilag 3 Kundens tekniske plattform, og omfatter dermed maskinvare, programvare og relaterte produkter som understøtter datasenterinfrastrukturen med mindre programvaren er dekket av andre (ramme)avtaler. Datasenterinfrastruktur omfatter også skyløsninger som komplementerer eller forlenger funksjoner i datasenterne. Rammeavtalen omfatter ikke bygningstekniske løsninger, herunder strøm, kjøling, brannsikring og tilsvarende.

    Resultat8. nov. 2021
  8. Statens Kartverk

    Rammeavtale datasenter infrastruktur og relaterte produkter

    Statens Kartverk trenger en rammeavtale for datasenterinfrastruktur og relaterte produkter over 2 år, med en maksimal totalverdi på 80 millioner kroner. Avtalen skal dekke maskinvare, programvare og relaterte produkter som understøtter datasenterinfrastrukturen, inkludert skyløsninger som komplementerer eller forlenger funksjoner i datasenterne, men ekskluderer bygningstekniske løsninger som strøm, kjøling og brannsikring. Leverandører må ha utført minst tre relevante oppdrag de siste tre årene innen datasenterinfrastruktur, og dokumentere dette med en referanseliste. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse2. juli 2021
    6. sep. 2021(Utgått)
    80 000 000 kr
  9. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtaler for kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester

    Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester

    Resultat24. okt. 2019
  10. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtaler for kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester

    Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester

    Konkurranse12. apr. 2019
    20. mai 2019(Utgått)
    1 350 000 000 kr