Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    33141710 Krykker

Viser 1-14 av 14 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    Gips, ortoser og krykker til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger gips, ortoser og krykker til helseforetakene i Norge, med en rammeavtale som har en estimert årlig verdi på 38 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i syv hovedområder: gips, fingerskinner, prefabrikerte ortoser, armslynger, forbruksmateriell til selvlagde ortoser, krykker, og annet forbruksmateriell. Avtalen vil starte 1. april 2026, og dagens avtale gjelder frem til 31. mars 2026. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse20. juni 2025
    27. aug. 2025(41 dager)
    170 000 000 kr
  2. Sykehusinnkjøp Hf

    Veiledende kunngjøring Gips, ortoser og krykker til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger kompetanse innen medisinske forbruksvarer for å levere gips, ortoser og krykker til en verdi av NOK 160 000 000. Anskaffelsen vil bli delt inn i 7 hovedområder, inkludert gips, fingerskinner, prefabrikerte ortoser, armslynger, forbruksmateriell til selvlagde ortoser, krykker og annet forbruksmateriell. Det planlegges markedsdialog med leverandørmarkedet i første halvdel av desember.

    Planlegging30. okt. 2024
    29. okt. 2024(Utgått)
    160 000 000 kr
  3. Bergen Kommune

    IK-EØS 034-2023 Rammeavtale for medisinsk inventar til Bergen kommune med samarbeidsparter

    Bergen Kommune trenger leverandører for å levere medisinsk inventar til en verdi av 83 000 000 NOK. Det skal inngås rammeavtale for kjøp, levering og montering av senger, nattbord, personløftere, takheiser og annet medisinsk inventar. Et viktig formelt krav er at leverandører må ha et kvalitetsstyringssystem som sikrer høy kvalitet på gjennomføringen av kontrakten og miljøledelsessystem som reduserer miljøbelastningen ved utførelsen av leveransen.

    Konkurranse1. sep. 2023
    6. okt. 2023(Utgått)
    83 000 000 kr
  4. Arbeids- Og Velferdsetaten

    22/5808 Ganghjelpemidler veiledende kunngjøring

    NAV planlegger å gjennomføre en anskaffelse av ganghjelpemidler, tilbehør og reservedeler. Produktene som planlegges omfattet av anbudskonkurransen er klassifisert i NS-EN ISO 9999: 2016: - 120603     Gåstativ - 120606     Rullatorer - 120612     Gåbord - 120609     Gåstoler - 121812     Hjulspark/sparkesykkel - 044815     Arm-, kropps- og bentreningsutstyr manuelt - 120306     Krykker - 120690     Tilbehør og reservedeler ganghjelpemidler - 121891     Tilbehør og reservedeler hjulspark og sparkesykler - 044890     Tilbehør og reservedeler for å trene bevegelse, styrke og balanse - 120390     Tilbehør og reservedeler krykker

    Planlegging17. okt. 2022
    16. okt. 2022(Utgått)
  5. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Samkjøpsavtale for kjøp av institusjonssenger, madrasser, personløftere og hjelpemidler m.m.

    Rammeavtale for kjøp av institusjonssenger, madrasser, personløftere og hjelpemidler m.m. for pleie, omsorg og rehabilitering til Oslo kommunes virksomheter og samarbeidende virksomheter. Anskaffelsen vil være oppdelt i disse delkontraktene: 1. Senger, madrasser og bord 2. Personløftere og seil 3. Forflytning og mobilitet 4. Hygiene og diverse hjelpemidler

    Resultat14. apr. 2020
  6. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Samkjøpsavtale for kjøp av institusjonssenger, madrasser, personløftere og hjelpemidler m.m.

    Rammeavtale for kjøp av institusjonssenger, madrasser, personløftere og hjelpemidler m.m. for pleie, omsorg og rehabilitering til Oslo kommunes virksomheter og samarbeidende virksomheter. Anskaffelsen vil være oppdelt i disse delkontraktene: 1. Senger, madrasser og bord 2. Personløftere og seil 3. Forflytning og mobilitet 4. Hygiene og diverse hjelpemidler

    Konkurranse23. okt. 2019
    27. nov. 2019(Utgått)
    80 000 000 kr
  7. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Samkjøpsavtale for kjøp av institusjonssenger, madrasser, personløftere og hjelpemidler m.m.

    Rammeavtale for kjøp av institusjonssenger, madrasser, personløftere og hjelpemidler m.m. for pleie, omsorg og rehabilitering til Oslo kommunes virksomheter og samarbeidende virksomheter. Anskaffelsen vil være oppdelt i disse delkontraktene: 1. Senger, madrasser og bord 2. Personløftere og seil 3. Forflytning og mobilitet 4. Hygiene og diverse hjelpemidler

    Resultat3. okt. 2019
Krykker | Anbudssøk i Cobrief