Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    33711500 Hudpleieprodukter

Viser 1-25 av 26 resultater

  1. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Medisinske forbruksvarer, bleier og inkontinensprodukter, 2025

    Ålesund Kommune har inngått en rammeavtale med Ødegaard Engros AS om å levere medisinske forbruksvarer, bleier og inkontinensprodukter i Møre og Romsdal, med en varighet på 2 år og en maksimal total verdi på 88 millioner kroner. Det ble lagt vekt på miljømerking av produkter som Svanemerket, GOTS, Bra Miljøval eller EU Ecolabel. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat31. okt. 202588 000 000 kr
  2. Sykehusinnkjøp Hf

    Hygieneprodukter, pasientpleie og mateutstyr (nyfødt) til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp Hf trenger hygieneprodukter, pasientpleie og mateutstyr (nyfødt) til helseforetakene i Norge, inkludert Helse Nord RHF, Helse Midt-Norge RHF, Helse Sør-Øst RHF, Helse Vest RHF og Forsvarsmateriell ved Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO). Dette er en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 69 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner.

    Konkurranse14. okt. 2025
    17. okt. 2025(Utgått)
    300 000 000 kr
  3. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    23/510 - Medisinsk forbruksmateriell samt beredskapslager

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger leverandører med erfaring i å levere medisinsk forbruksmateriell og drift av beredskapslager for å levere disse tjenestene over 24 måneder til en verdi av 2 250 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag, god kapasitet, et kvalitetssikringssystem og miljøledelsestiltak samt være egnet til ansvarlig næringsliv. Anbudets vekting er kompetanse og erfaring: 20%, kvalitet: 20%, sortimentsbredde: 10%, miljø: 20% og pris: 30%.

    Konkurranse23. okt. 2023
    28. nov. 2023(Utgått)
    2 250 000 000 kr
  4. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Forbruksvarer (inkl. cateringprodukt)

    Denne rammeavtalen har tidligere vært utlyst som "19/7297: Anskaffelse - Renholdsrekvisita, catering, lyskilder, batterier, papir og plast (3)". Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør. Valgt leverandør skal levere alle produkter som er forespurt i prisskjema, samt har et tilfredsstillende sortiment på andre produkter som inngår i dette produktspekteret. For denne anskaffelsen skal det inngås rammeavtale for kjøp av følgende produktgrupper: - renholdsmidler og utstyr - håndsåpe/desinfeksjon - papir/plast - catering - lyskilder - batterier - ulike typer engangshansker

    Resultat3. juni 2023
  5. Vestland Fylkeskommune

    Kontorrekvisita og reinhaldsprodukt

    VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar

    Resultat13. feb. 2023
  6. Vestland Fylkeskommune

    Kontorrekvisita og reinhaldsprodukt

    VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar

    Konkurranse22. sep. 2022
    28. okt. 2022(Utgått)
    80 000 000 kr
  7. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    RFI - Ny rammeavtale for renholdsprodukter, med mulig inklusjon av desinfeksjon og tørk

    Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO) er ansvarlig for å inngå rammeavtaler på vegne av Forsvaret på Renholdsprodukter. Det er mulig at også desinfeksjon-, sanitær- og tørkeprodukter vil bli inkludert i rammeavtalen. I den forbindelse ønsker FLO tilbakemeldinger fra markedet på kommersielle og tekniske aspekter ved utkast til konkurransegrunnlag. Nærmere informasjon finnes under "Dokumenter" i kunngjøringen på Mercell.

    Planlegging12. mai 2022
    11. mai 2022(Utgått)
    100 000 000 kr
  8. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Medisinske forbruksvarer, 2021

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for medisinsk forbruksmateriell. Dette innebærer at valgte Leverandør kan levere alle produkter som er forespurt i prisskjema, samt har et tilfredsstillende sortiment på andre produkter som inngår i dette produktområdet. Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale som sikrer at brukere og pasienter tilbys produkter som oppleves som kvalitetsmessig egnet og som gir høy grad av brukervennlighet og komfort. Videre er det viktig for oppdragsgiver at valgte leverandør innehar høy kompetanse innen det forespurte produktspekter, og at de kan gi det enkelte brukersted tett oppfølging og god opplæring i bruk av produktene. Vi mener dette vil sikre god totaløkonomi og samtidig være kostnadseffektivt for leverandøren.

    Resultat7. des. 2021
  9. Bærum Kommune

    Markedsdialog- Medisinsk forbruksmateriell og eliminasjonsprodukter

    Bærum kommune ønsker å invitere markedet til å gi innspill, se på nye muligheter og gi gode ideer til planlagt anskaffelse innenfor kjøp og leveranse av Medisinsk forbruksmateriell og eliminasjonsprodukter. Leverandørmarkedet inviteres til å gi skriftlige svar og innspill på spørsmålene som er listet i arkfane "2. Spørsmålsskjema".  Ved gjennomgang av svarene kan det være at Bærum kommune ønsker å kalle leverandørene inn til en- til en møter. Formålet er å få best mulig kunnskap om markedet og muligheter for anskaffelsen.  Ideer som kommer frem i denne prosessen vil kunne bli brukt i utarbeidelse av konkurransegrunnlaget, som benyttes i den kommende anskaffelsen.  Anskaffelsen vil bli gjennomført som en etterfølgende prosess i henhold til lov om offentlige anskaffelser. Valg av gjennomføringsmodell for konkurransen vil bli besluttet i etterkant av dialogen. Frist for svar på spørsmål og innspill er 29.10 klokken 16:00

    Planlegging9. okt. 2021
    8. okt. 2021(Utgått)
    60 000 000 kr
  10. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Samkjøpsavtale for medisinsk forbruksmateriell og medisink utstyr/tester

    Samkjøpsavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for enkel tilgang til medisinsk forbruksmateriell, inkontinensprodukter, ernæringsprodukter og medisinsk utstyr/tester. Samkjøpsavtalen skal også dekke behov for et beredskapslager på smittevernsprodukter. Leverandør skal være totalleverandør av varegruppene som er omtalt i konkurransen. Avtalen vil derfor omfatte alle kjøp av produkter som naturlig omfattes av avtaleområdet.

    Resultat7. apr. 2021
  11. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Samkjøpsavtale for medisinsk forbruksmateriell og medisink utstyr/tester

    Samkjøpsavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for enkel tilgang til medisinsk forbruksmateriell, inkontinensprodukter, ernæringsprodukter og medisinsk utstyr/tester. Samkjøpsavtalen skal også dekke behov for et beredskapslager på smittevernsprodukter. Leverandør skal være totalleverandør av varegruppene som er omtalt i konkurransen. Avtalen vil derfor omfatte alle kjøp av produkter som naturlig omfattes av avtaleområdet.

    Konkurranse2. des. 2020
    14. jan. 2021(Utgått)
    550 000 000 kr
  12. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Samkjøpsavtale for medisinsk forbruksmateriell og medisinsk utstyr/tester

    Oslo kommune skal anskaffe en samkjøpsavtale for sine virksomheter og samarbeidende parter. Samkjøpsavtalen skal dekke behov for enkel tilgang til medisinsk forbruksmateriell, inkontinensprodukter , ernæringsprodukter og medisinsk utstyr/tester. Den vil også mest sansynlig inkludere opprettelse og drift av et beredskapslager for Oslo kommune.

    Planlegging14. sep. 2020
    13. sep. 2020(Utgått)
    400 000 000 kr
  13. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Samkjøpsavtale for medisinsk forbruksmateriell (inkludert inkontinensprodukter og ernæringsprodukter) og medisinsk utstyr/instrumenter (1)

    Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp (heretter kalt oppdragsgiver) innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av medisinsk forbruksmateriell (inkludert inkontinensprodukter og ernæringsprodukter) og medisinsk utstyr/instrumenter til Oslo kommunes virksomheter.

    Resultat1. juli 2020
  14. Utlendingsdirektoratet

    Rammeavtale Kjøp av hygienepakker

    Asylsøkere i statlige mottak får tildelt startpakker med kroppspleie –og kosmetikkprodukter og hygieneartikler (heretter kalt Hygienepakker) ved ankomst til første oppholdssted. Rammeavtalen skal dekke UDI sitt behov for leveranser av hygienepakker i en normalsituasjon for ankomster og i en eventuell beredskapssituasjon med høye ankomster. UDI skal inngå rammeavtale med en leverandør for levering av Hygienepakker.

    Resultat17. okt. 2017
  15. Utlendingsdirektoratet

    Rammeavtale Kjøp av hygienepakker

    Asylsøkere i statlige mottak får tildelt startpakker med kroppspleie –og kosmetikkprodukter og hygieneartikler (heretter kalt Hygienepakker) ved ankomst til første oppholdssted. Rammeavtalen skal dekke UDI sitt behov for leveranser av hygienepakker i en normalsituasjon for ankomster og i en eventuell beredskapssituasjon med høye ankomster. UDI skal inngå rammeavtale med en leverandør for levering av Hygienepakker.

    Konkurranse21. juli 2017
    30. aug. 2017(Utgått)