Stjørdal Kommune
Anskaffelse av forbruksartikler innenfor renhold, papir, tørk.
Stjørdal Kommune trenger forbruksartikler innenfor renhold, papir og tørk. Lyreco Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Viser 1-21 av 21 resultater
Stjørdal Kommune trenger forbruksartikler innenfor renhold, papir og tørk. Lyreco Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Hamar Kommune trenger renholdsartikler, papir og plast for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 60 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av tørkesystemer, hygiene- og renholdsprodukter, renholdsrekvisita, personlig hygiene og beskyttelse, avfallshåndtering, catering og diverse artikler til kommunene Elverum, Løten, Hamar og Stange i Innlandet. Målet er å oppnå maksimal brukertilfredshet og velge en leverandør med høyt kvalitetsnivå på produktene som kan avlaste oppdragsgivers organisasjon effektivt. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.
Innlandet fylkeskommune trenger renholdsutstyr, papir og plast gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Avtalen omfatter tørkesystemer, hygiene og renhold, renholdsrekvisita, personlig hygiene og beskyttelse, avfallshåndtering og diverse artikler, og skal leveres i Innlandet. Leverandøren må ha et velfungerende kvalitetssikringssystem, dokumentert med ISO 9001 eller tilsvarende, samt et miljøledelsessystem, dokumentert med Miljøfyrtårn, ISO 14001 eller EMAS. Det kreves også dokumentasjon på erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre år, samt retningslinjer for etisk handel. Kvalifikasjonskravene inkluderer også en redegjørelse for leverandørens organisering og ressurser for gjennomføring av kontrakten.
Innlandet fylkeskommune trenger leverandører med kompetanse innen renholdsutstyr, papir og plast for å levere en rammeavtale i Innlandet til en verdi av 18 000 000 NOK. Rammeavtalen vil omfatte tørkesystemer, hygiene og renhold, renholdsrekvisita, personlig hygiene og beskyttelse, avfallshåndtering og diverse. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha god kredittverdighet og være sertifisert for miljøledelse.
TRV Gruppen AS har inngått avtale med ISS Facility Services AS for renholdstjenester og levering av sanitær- og hygieneprodukter i Trondheim. Anbudets vekting var Kvalitet: 30%, Pris: 40%, Klima- og miljø: 30%.
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale på renholdsprodukter. Rammeavtalen skal dekke oppdragsgivers behov for renholdsprodukter til sykehjem, skoler, barnehager, kontorbygg, samt andre kommunale og fylkeskommunale enheter. Oppdragsgiver ønsker å inngå kontrakt med en seriøs kompetansebedrift som kan levere et bredt spekter av egnede varer, service- og produktrelaterte tjenester, kurs, opplæring, rådgivning osv. Oppdragsgiver ønsker en samarbeidspartner som kan være med å videreutvikle OFA som kunde, samt bistå med innovative løsninger. Oppdragsgiver ønsker opsjon på maskiner, samt service på disse.
Informasjon om anskaffelsen I henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser inviterer Sarpsborg kommune (heretter kalt oppdragsgiver) til konkurranse på to-årig rammeavtale med en opsjon på 1 + 1 år for leveranse av renholdskjemi, renholdsutstyr, tørk mm., i Sarpsborg og Halden kommuner. Mer informasjon om anskaffelsen innhold og omfang er beskrevet i del 2 -krav/ytelsesspesifikasjonen. Anskaffelsens formål og omfang Denne avtalen har som formål å sikre at oppdragsgiver iht. gjeldende lover og forskrifter, oppnår et kostnadseffektiv og rasjonelt innkjøp av kjemi / renholdskjemi, renholdsutstyr, tørk mm. Rammeavtalen gjelder for de varer som fremgår av prisskjema og kravspesifikasjon, og nært beslektede produkter og for tilfelle hvor det kan oppstår tvil om forståelsen av om en produkt er "nært beslektet" eller ikke, er det oppdragsgivers kontaktperson som avgjør.
Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO) er ansvarlig for å inngå rammeavtaler på vegne av Forsvaret på Renholdsprodukter. Det er mulig at også desinfeksjon-, sanitær- og tørkeprodukter vil bli inkludert i rammeavtalen. I den forbindelse ønsker FLO tilbakemeldinger fra markedet på kommersielle og tekniske aspekter ved utkast til konkurransegrunnlag. Nærmere informasjon finnes under "Dokumenter" i kunngjøringen på Mercell.
Anskaffelsen omhandler anskaffelse av Papir-, Plast og Cateringprodukter for de fire regionale helseforetak med underliggende foretak. Det er ønskelig med innspill fra interessenter og i den sammenheng inviteres det til markedsdialog. Se vedlagt pdf «agenda - markedsdialog» for ytterligere detaljer. Merk: Påmelding til dialogmøter gjøres ved å sende melding i Mercell innen 25.05.2022 kl. 16:00.
Informasjon om anskaffelsen I henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser inviterer Sarpsborg kommune (heretter kalt oppdragsgiver) til konkurranse på to-årig rammeavtale med en opsjon på 1 + 1 år for leveranse av renholdskjemi, renholdsutstyr, tørk mm., i Sarpsborg og Halden kommuner. Mer informasjon om anskaffelsen innhold og omfang er beskrevet i del 2 -krav/ytelsesspesifikasjonen. Anskaffelsens formål og omfang Denne avtalen har som formål å sikre at oppdragsgiver iht. gjeldende lover og forskrifter, oppnår et kostnadseffektiv og rasjonelt innkjøp av kjemi / renholdskjemi, renholdsutstyr, tørk mm. Rammeavtalen gjelder for de varer som fremgår av prisskjema og kravspesifikasjon, og nært beslektede produkter og for tilfelle hvor det kan oppstår tvil om forståelsen av om en produkt er "nært beslektet" eller ikke, er det oppdragsgivers kontaktperson som avgjør.
Se konkurransegrunnlag
Anskaffelsen har følgende oppdragsgivere: Oppdragsgiver Nærmere informasjon Elverum kommune www.elverum.kommune.no Løten kommune www.loten.kommune.no Hamar kommune www.hamar.kommune.no Stange kommune www.stange.kommune.no Konkurransen gjennomføres av Hamar kommune på vegne av de andre kommunene. Den enkelte oppdragsgiver tilslutter seg avtalen på samme vilkår, og inngår egne avtaler med valgt leverandør. Se vedlagte konkurransegrunnlag med alle vedlegg for fullstendig beskrivelse.
Se konkurransegrunnlag
Alta kommune ønsker å inngå en rammeavtale for levering av papir, plast og rengjøringsprodukter.
Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av papir/ - plast og cateringprodukter for profesjonell bruk. Avtalen kan forlenges med inntil 2 år, med ett år av gangen. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt pr varegruppe. For å få sammenlignbare tall skal det vedlagte regnearket fylles ut med veiledende priser og varegrupperabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen i tilbyders offisielle veil. prisliste. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland Det er ikke mulig å levere tilbud på hovedkonkurransen som et felles tilbud på alle delkontraktene. Det må leveres tilbud på hver enkelt av de delkontraktene tilbyder ønsker at tilbud skal gjelde for.
Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale for kjøp av forbruksvarer for oven nevnte kommuners enheter. ROR Innkjøp og NII er kontraktspart for alle ROR og NII kommunene. ROR signerer avtale på vegne av alle ROR kommunene som er med i konkurransen. For NII vil avtalen signeres av alle kommune. NII er bundet opp i avtaler per dags dato, og tiltrer avtalene 1. oktober 2020 Det vil i avtaleperioden bli en kontaktperson for ROR Innkjøp og en for NII. Brukere av avtalen vil i hovedsak være alle enheter i kommunene.
Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale for kjøp av forbruksvarer for oven nevnte kommuners enheter. ROR Innkjøp og NII er kontraktspart for alle ROR og NII kommunene. ROR signerer avtale på vegne av alle ROR kommunene som er med i konkurransen. For NII vil avtalen signeres av alle kommune. NII er bundet opp i avtaler per dags dato, og tiltrer avtalene 1. oktober 2020 Det vil i avtaleperioden bli en kontaktperson for ROR Innkjøp og en for NII. Brukere av avtalen vil i hovedsak være alle enheter i kommunene.
Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av papir/ - plast og cateringprodukter for profesjonell bruk. Avtalen kan forlenges med inntil 2 år, med ett år av gangen. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt pr varegruppe. For å få sammenlignbare tall skal det vedlagte regnearket fylles ut med veiledende priser og varegrupperabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen i tilbyders offisielle veil. prisliste. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland Det er ikke mulig å levere tilbud på hovedkonkurransen som et felles tilbud på alle delkontraktene. Det må leveres tilbud på hver enkelt av de delkontraktene tilbyder ønsker at tilbud skal gjelde for.
Det inviteres med dette til å kunne kommentere foreløpig konkurransegrunnlag og prisskjema om rammeavtale på anskaffelse av papir/ -plast og cateringprodukter for Nordland fylkeskommunes driftsenheter. Det skal inngås rammeavtaler med varighet på to år for levering av papir/ -plast og cateringprodukter til fylkeskommunale driftsenheter. Det skal være mulighet for oppdragsgiver til å forlenge avtalen med to år, med ett år av gangen. Frist for å gi innspill er satt til 2. september 2019 Kommunikasjon All kommunikasjon i prosessen skal foregå via Mercell-portalen, www.mercell.no. Dette for at all kommunikasjon skal loggføres. Når du er inne på konkurransen skal du velge fanebladet Kommunikasjon. Klikk deretter på ikonet "Ny melding" i menylinjen. Skriv inn informasjon til oppdragsgiver og trykk deretter på ikonet "Send".
Nasjonal anskaffelse av papir-, plast- og cateringprodukter til norske helseforetak.
1.1 Anskaffelsens formål Anskaffelse av renholdsartikler, papir og plast. 1.2 Omfang og kontraktsverdi Oppdragsgiverne har tidligere hatt rammeavtale på dette området. Omsetningen i 2014/15 utgjorde ca. NOK 10.000.000 eks. mva i snitt pr år.
Viser 1-21 av 21 treff