Stjørdal Kommune
Anskaffelse av forbruksartikler innenfor renhold, papir, tørk.
Stjørdal Kommune trenger forbruksartikler innenfor renhold, papir og tørk. Lyreco Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Viser 1-25 av 31 resultater
Stjørdal Kommune trenger forbruksartikler innenfor renhold, papir og tørk. Lyreco Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Avinor AS planlegger anskaffelsen av sanitærprodukter, sanitærtjenester, forbruksvarer, planteservice, skadedyr og system for hygienemonitorering. Leverandører inviteres til å delta i markedsdialog for å gi innspill til den eller de kommende anskaffelsene.
Folkehallene Iks har inngått en rammeavtale med Premiere Produkter AS om å levere forbruksmateriell innen sanitær, hygiene og renhold, samt beslektet forbruksmateriell, til oppdragsgivers fem aktivitetshaller i kommunene Stavanger, Sandnes, Sola og Randaberg. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år og en maksimal total verdi på 7 millioner kroner.
Sykehusinnkjøp HF har inngått en rammeavtale med MODINO AS for kjøp av ulike "non-food" produkter for videresalg i kiosk ved Nye Stavanger Universitetssykehus i Rogaland, til en maksimal totalverdi på 1 712 582 kroner.
Sykehusinnkjøp HF har avlyst konkurransen om en rammeavtale for kjøp av kioskvarer til videresalg ved Nye Stavanger Universitetssykehus i Rogaland. Konkurransen ble avlyst fordi alle tilbud, forespørsler om å delta eller prosjekter ble trukket tilbake eller funnet inadmissible. Det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.
Møre og Romsdal fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Ødegaard Engros AS for levering av forbruksvarer til renhold, drift og kjøkken til sine virksomheter i Møre og Romsdal. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 26 millioner kroner. Konkurransen ble vurdert basert på pris (45%), kvalitet (25%) og gjennomføring (30%), og det var to tilbydere som deltok i konkurransen.
Møre og Romsdal fylkeskommune trenger kompetanse for å levere renholdsprodukter og -maskiner i Møre og Romsdal til en verdi av 25 000 000 NOK. Leverandører som ønsker å delta i markedsdialogen bes sende påmelding via Mercell, inkludert firmanavn samt navn og epostadresse for alle deltakere fra leverandøren.
Stiftelsen Tradebroker har inngått avtale med Lyreco Norge AS for levering av kontor- og datarekvisita, hygieneartikler og emballasje med relevante tjenester. Anbudets vekting var kvalitet: 50% og pris: 50%.
Stiftelsen Tradebroker trenger leverandører for å levere kontor- og datarekvisita, hygieneartikler og emballasje med relevante tjenester over 36 måneder til en verdi av 400 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at tekniske og faglige egenskaper samt andre detaljer finnes i forespørselen.
VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar
VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale på renholdsprodukter. Rammeavtalen skal dekke oppdragsgivers behov for renholdsprodukter til sykehjem, skoler, barnehager, kontorbygg, samt andre kommunale og fylkeskommunale enheter. Oppdragsgiver ønsker å inngå kontrakt med en seriøs kompetansebedrift som kan levere et bredt spekter av egnede varer, service- og produktrelaterte tjenester, kurs, opplæring, rådgivning osv. Oppdragsgiver ønsker en samarbeidspartner som kan være med å videreutvikle OFA som kunde, samt bistå med innovative løsninger. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1.
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale på renholdsprodukter. Rammeavtalen skal dekke oppdragsgivers behov for renholdsprodukter til sykehjem, skoler, barnehager, kontorbygg, samt andre kommunale og fylkeskommunale enheter. Oppdragsgiver ønsker å inngå kontrakt med en seriøs kompetansebedrift som kan levere et bredt spekter av egnede varer, service- og produktrelaterte tjenester, kurs, opplæring, rådgivning osv. Oppdragsgiver ønsker en samarbeidspartner som kan være med å videreutvikle OFA som kunde, samt bistå med innovative løsninger. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1.
OFA skal inngå ny rammeavtale på renholdsprodukter mm. Rammeavtalen skal dekke oppdragsgivers behov for renholdsprodukter til sykehjem, skoler, barnehager, kontorbygg, samt andre kommunale og fylkeskommunale enheter. Avtalen vil også omfatte tørkepapir, avfallssekker, hansker, hygieneprodukter og verneutstyr relatert til produktområdet. I denne forbindelse ønsker vi å invitere alle potensielle leverandører til å delta i en dialog med oppdragsgiver(e).
Vestby Kommune har inngått en rammeavtale med Norengros Johs Olsen AS for levering av renholdsprodukter og gulvpleie til kommunene Vestby, Frogn og Ås, med Nesodden kommune som vil tiltre avtalen i november 2021. Det ble mottatt fem tilbud i konkurransen.
Møre og Romsdal fylkeskommune har, etter gjennomført konkurranse, inngått rammeavtaler om levering av forbruksvarer for renhold og drift til sine virksomheter.
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med en leverandør for levering av renholdsprodukter og gulvpleie. Oppdragsgiverne er kommunene Vestby, Frogn og Ås. Nesodden kommune vil tiltre denne avtalen i november 2021.
Møre og Romsdal fylkeskommune må, som følge av den pågående Koronapandemien, sikre seg tilgang til en del renholdsprodukter på kort og mellomlang sikt, og det er spesielt viktig at det sikres tilgang til produkter som brukes ifbm. smittevask. Fylkeskommunens 2 rammeavtaler som omfatter produktene nevnt ovenfor utløper 14.08.2020, og fylkeskommunen har ihht. FOA § 28-1 først ledd bokstav d besluttet å forlenge disse til 31.12.2020. Ny konkurranse planlegges gjennomført i løpet av høsten 2020, da fylkeskommunen forventer at situasjonen vil normalisere seg i løpet av sommeren/høsten, både med tanke på leveringssikkerhet og kronekurs.
Denne Leveransen består av flere produkter og tjenester som leveres i Terminalen og øvrige bygg på Oslo lufthavn. Sanitærtjenester og planteservice. Oppstartstidspunkt for avtalen på Oslo lufthavn er 1.9.2019. Avtalens lengde vil være fem pluss ett pluss ett år (5+1+1).
Tradebroker vil på vegne av sine medlemsbedrifter inngå rammeavtale med to leverandører for levering av kontor- og datarekvisita, hygieneartikler og emballasje med relevante tjenester. Oppdragsgiver skal inngå rammeavtaler med leverandører som kan levere et bredt spekter av produkter og tjenester innenfor området, og som bidrar på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte, samt bidrar til økt bruk av e-handel og automatiserte prosesser som gir økt effektivitet og reduksjon av manuelle prosesser.
NSB Trafikkservice AS (Trafikkservice) gjennomfører denne anskaffelsen for å dekke behovet for rekvisita til tog, som skal benyttes til renhold av alle togtyper. Rekvisita omfatter produkter innen poser og papir, antimakker, kjemi og diverse annet. Se konkurransegrunnlaget og produktliste for mer informasjon vedr. anskaffelsen.
Tradebroker vil på vegne av sine medlemsbedrifter inngå rammeavtale med to leverandører for levering av kontor- og datarekvisita, hygieneartikler og emballasje med relevante tjenester. Oppdragsgiver skal inngå rammeavtaler med leverandører som kan levere et bredt spekter av produkter og tjenester innenfor området, og som bidrar på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte, samt bidrar til økt bruk av e-handel og automatiserte prosesser som gir økt effektivitet og reduksjon av manuelle prosesser.
Anbudet gjelder tilbud på renholdsprodukter hvor tørkepapir, avfallssekker, hansker etc., samt hygiene produkter også inngår. Det gis anledning til å dele opp leveransen etter følgende geografiske oppdeling*, men tilbydere som velger å tilby på leveringsområdene 1 og 2, må også tilby på område 3. For de tilbydere som tilbyr på 2 eller flere leveringsområder, skal tilbudte priser og øvrige betingelser være identiske for alle tilbudte leveringsområder. HVIS IKKE BLIR TILBUDET AVVIST. Det gis også anledning for tilbyderne til å levere inn tilbud på et eller begge av følgende 2 (to) produktområder: - renholdsprodukter - tørkepapir og hygiene, etc. *Se konkurransegrunnlaget for ytterligere informasjon.
Værnesregionen Innkjøp innbyr på vegne av Midt- Trøndelags kommunene heretter kalt Oppdragsgiver, til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale på kjøp av forbruksmateriell til kommunenes enheter Anskaffelsen er knyttet til Oppdragsgivers behov for forbruksvarer, herunder kontorrekvisita, datarekvisita, fritt skolemateriell, renholdsprodukter, papir og plastprodukter samt lyskilder. Den årlige verdien av forbruksvarer er estimert til 13500000 NOK eks. mva. inkl opsjoner. Oppgitt verdi og forbruk medfører ingen kjøpsplikt for Oppdragsgiver
Konkurranse avlyst grunnet feil - Ny kunngjøring forventes å legges ut snarest mulig. Bergen kommune med samarbeidspartnere ønsker å inngå en rammeavtale for papir- og plastprodukter tilknyttet hygiene og renhold. Rammeavtalen vil eksempelvis omfatte: --Toalettpapir --Håndtørkepapir --Sekker og bøtter for avfallshåndtering --Plastposer Se vedlagte prisskjema for fullstendig produktsortiment som forespørres, samt konkurransens krav til produktene.
Viser 1-25 av 31 treff