Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    34911100 Traller

Viser 1-25 av 42 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    Lastbærere til helseforetakene i Helse Sør-Øst

    Sykehusinnkjøp HF trenger standardiserte, trillende lastbærere (vogner) for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Lastbærerne skal understøtte effektiv vareforsyning fra det regionale forsyningssenteret til sykehusene i Helse Sør-Øst, og må kunne håndteres både med truck og manuelt, innendørs og utendørs. Leveransen skal skje i Oslo, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse13. mai 2025
    16. juni 2025(24 dager)
    10 000 000 kr
  2. Sykehusbygg Hf

    K9674 AGV matvogner

    Sykehusbygg HF har inngått en avtale med BERG & DAHL AS for levering av AGV matvogner til det nye sykehuset i Drammen. Avtalen har en verdi på 1 920 178 kroner og omfatter matvogner som er tilpasset Oppent S.p.A.'s AGV system, som benytter avansert bevegelsesteknologi for å effektivisere og automatisere arbeidsprosesser knyttet til vare- og matforsyning, tekstilforvaltning, avfallshåndtering, distribusjon av apotekervarer og burlogistikk. Det var tre tilbydere som deltok i konkurransen.

    NorgeResultat18. mars 2025
  3. Sykehusinnkjøp Hf

    Rustfrie produkter, trillebord, avfallsstativ osv, helseforetakene i Helse sør-øst

    Sykehusinnkjøp HF trenger rustfrie produkter, trillebord, avfallsstativ osv. for helseforetakene i Helse sør-øst gjennom en rammeavtale med en leverandør, delt inn i 4 delkontrakter. Den estimerte verdien inkludert opsjoner for det første året er ca. 20 millioner kroner, med varierende forbruk fra år til år. Produktene skal bestilles etter behov. Kvalifikasjonskrav inkluderer at tilbyderen har et kvalitetssikringssystem, som kan dokumenteres med en overordnet beskrivelse eller ISO 9001:2008-sertifisering, samt tilstrekkelig kapasitet og erfaring med kunder av sammenlignbar størrelse og kompleksitet som de regionale helseforetaksgruppene.

    NorgeKonkurranse20. jan. 2025
    19. feb. 2025(Utgått)
  4. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtale lettere logistikkutstyr

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) har inngått en rammeavtale med Trallefabrikken AS for levering av lettere logistikkutstyr, inkludert plukkreoler, lastbærere/bur og manuelle jekketraller, til en total verdi av 3 millioner kroner ekskl. mva. Avtalen har en varighet på 4 år (2+1+1) og leveransen skal skje i Oslo. Utstyret skal være fleksibelt, lett, solid og støysvakt, tilpasset transport med mindre lastebiler og innendørs bruk. Kvalitet ble vektlagt med 60% i tildelingskriteriene, mens pris utgjorde 40%. Det var to tilbydere i konkurransen.

    NorgeResultat13. des. 20243 000 000 kr
  5. Suldal Kommune

    Legemiddelkabinett og medisintraller

    Suldal Kommune trenger medisinsk utstyr for å levere et elektronisk legemiddelkabinett og medisintraller på sjukeheimen i Suldal kommune til en verdi av 2 000 000 NOK. Konkurransen er delt i to; legemiddelkabinett og medisintraller. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne fremlegge attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder. Anbudets vekting er 40 % pris, 30 % kvalitet og service, og 30 % klima og miljø.

    NorgeKonkurranse18. okt. 2024
    20. nov. 2024(Utgått)
    2 000 000 kr
  6. Sykehusbygg Hf

    K9671 AGV-vogner

    Sykehusbygg HF trenger leverandører av AGV-vogner for å levere et komplett automatisk transportsystem til det nye sykehuset i Drammen over 60 måneder. Det skal leveres AGV-vogner tilpasset forskjellige formål som tøy, forbruksmateriell, avfall, mat og palletransport, og de må være kompatible med Oppents system. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne fremlegge attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, samt ha relevant erfaring med lignende vareleveranser eller tjenester.

    NorgeKonkurranse29. nov. 2023
    22. jan. 2024(Utgått)
  7. Sykehusinnkjøp Hf

    Kontraktstildeling: Hyllevogner til Oslo universitetssykehus HF - 2. utlysning

    Sykehusinnkjøp HF skal på vegne av Oslo universitetssykehus HF gjennomføre en anskaffelse av tøytraller og transporttraller. Anslått verdi for traller, reparasjon av traller og reservedeler for en maksimal avtaleperiode på 4 år:  5,7 MNOK eks. mva. Anslått maksimal verdi for traller, reparasjon av traller og reservedeler for en maksimal avtaleperiode på 4 år: 7,5 MNOK eks. mva. Oppgitt omfang er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Trallene bestilles som regel 1-2 ganger i året. Første bestilling kan bestå av 100 tøytraller og 20 transporttraller, og bestilling kan komme raskt etter kontraktinngåelse.

    NorgeResultat28. mars 2023
  8. Avinor AS

    Avinor AS - K-191192 - Trolley Tracking System

    The Agreement applies to Avinor AS. The purpose of the procurement is to enter into an agreement that cover Avinor’s need for the procurement and maintenance of a complete system for tracking and gathering data related to the use of trolleys at Oslo Airport, Gardermoen. A more detailed description of the procurement is provided in the specification of requirements, see Appendix to SSA-L, Appendix 1.

    NorgeKonkurranse9. mars 2023
    11. apr. 2023(Utgått)
  9. Oslo Universitetssykehus Hf

    Kravspesifikasjon på høring - Obuksjonsbord, Disseksjonsbod, Kjølerommsinnredning (oppbevaring av lik) med tilhørende traller.

    Oslo universitetssykehus HF (OUS) arbeider for tiden med forberedelser til en anbudskonkurranse hva gjelder, obduksjonsbord, disseksjonsbord og hyllesystem med tilhørende traller med drift på hjul. Oppdragsgiver legger ut kravspesifikasjonene på høring for å sikre best mulig konkurranse. Frist for å levere svar på høringen er 27.03.2023 kl 1200.

    NorgePlanlegging8. mars 2023
    7. mars 2023(Utgått)
  10. Avinor AS

    Oslo lufthavn - K-191167 - Tralletjenester

    Formål med anskaffelsen Denne avtalen skal dekke Avinors behov for tralletjenester til passasjerene som reiser fra eller ankommer Oslo lufthavn (OSL). Oppdragsgiver er opptatt av at passasjerer skal ha en positiv opplevelse ved bruk av Avinors tjenester. Velfungerende og tilpassede servicetjenester er viktig ettersom dette er en forutsetning for god kundetilfredshet på lufthavnen. Leverandøren av denne tjenesten skal ha hovedansvar for å lokalisere, samle inn og omfordele traller, samt utføre renhold, vedlikehold og service på disse. Avtalen gjelder for tre typer traller: Bagasjetraller på hvit sone Handletraller på critical part Barnetraller på critical part Nærmere beskrivelse av anskaffelsen følger av Vedlegg A - Kravspesifikasjon.

    NorgeKonkurranse20. des. 2022
    25. jan. 2023(Utgått)