Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    34928300 Sikkerhetsavsperringer

Viser 1-25 av 51 resultater

  1. Norges Bank

    Vedlikehold av sikkerhetsteknologi

    Norges Bank trenger vedlikehold av sikkerhetsteknologi gjennom en rammeavtale over 7 år. Avtalen omfatter rådgivning, driftsoppgaver, beredskap, vedlikehold, installasjoner og utstyrsleveranser tilknyttet sikkerhetstekniske anlegg. Ved avtalens start vil leverandøren ha ansvar for drift og vedlikehold av hele anlegget, inkludert nettverk, servere, databaser og hyperkonvergert infrastruktur, med en gradvis overføring av ansvar for tradisjonelle IT-komponenter til Norges Banks IT-avdeling. Leverandøren skal fortsette å levere personell til drift og vedlikehold av applikasjoner og sikkerhetskomponenter. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse16. mai 2025
    19. juni 2025(27 dager)
  2. Statsbygg

    2025/857 Avtale om service og vedlikehold ved bevegelige pullerter og sperretrinn ved kongelige eiendommer

    Statsbygg trenger service og vedlikehold av 36 dynamiske pullerter og 2 kjøresperrer ved kongelige eiendommer i Oslo over en periode på 4 år. Tjenestene inkluderer både utvidet og visuell service, med rengjøring og rapportering etter hver service. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 70% og kompetanse og erfaring for tilbudt serviceleder med 30%. Leverandøren må dokumentere erfaring fra lignende oppdrag med inntil 3 referanseoppdrag de siste 3 årene. Det er også krav om utslippsfrie kjøretøy og bruk av miljøvennlige vaskemidler.

    NorgeKonkurranse20. feb. 2025
    28. mars 2025(Utgått)
  3. Bodø Kommune

    2024/4547 Rammeavtale Trafikkskilt og oppsettingsutstyr

    Bodø Kommune har inngått en rammeavtale med Brødrene Dahl A/S for levering av trafikkskilt og oppsettingsutstyr til kommunale veier og parkeringsplasser i kommunene Bodø, Meløy, Rana, Øksnes, Alstahaug, Vestvågøy og Hamarøy. Avtalen har en varighet på 4 år og en maksimal totalverdi på 4,8 millioner kroner eksklusive merverdiavgift. Anskaffelsen fokuserer på kostnadseffektivitet samt miljø- og samfunnsmessige hensyn, med pris som det viktigste tildelingskriteriet. Det ble mottatt to tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat25. nov. 20244 800 000 kr
  4. Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten

    Anskaffelse av fallsikringssystem for tak samt serviceavtale

    Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten trenger kompetanse innen nød- og sikkerhetsutstyr for å levere fallsikringssystemer for tak samt serviceavtale i Innlandet over 2 år til en verdi av 4 600 000 NOK. Det skal leveres fastmontert fallsikringsutstyr på takene for å forhindre fallulykker, samt en serviceavtale for årlig kontroll av utstyret. Anbudets vekting er 90% for sum - timer og utstyr, og 10% for påslagsprosent.

    NorgeKonkurranse15. okt. 2024
    19. nov. 2024(Utgått)
    4 600 000 kr
  5. Politiets Fellestjenester

    Kjøp av sperremateriell og tilhørende produkter og tjenester

    Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå rammeavtale for kjøp av sperremateriell og tilhørende produkter og tjenester. Rammeavtalens leveringsomfang er kjøp av sperremateriell. Eksempler på produkter er: - Publikumsgjerder - Sperregjerder - Byggegjerder - Jersey-stein/betonggris og lignende betongelementer - Tilhørende produkter og tjenester som eksempelvis arenagjerder/ scenebarrikade/riot control fence, kjetting, låser, tilhengere for gjerder og serviceavtale for henger om ønskelig

    NorgeResultat23. feb. 2023
  6. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Skilt- og vegoppmerkingsmateriell 2022

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en eller flere leverandør(er). Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell i henhold til kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 kategorier, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere av disse. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene.

    NorgeResultat17. jan. 2023
  7. Politiets Fellestjenester

    Kjøp av sperremateriell og tilhørende produkter og tjenester

    Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå rammeavtale for kjøp av sperremateriell og tilhørende produkter og tjenester. Rammeavtalens leveringsomfang er kjøp av sperremateriell. Eksempler på produkter er: - Publikumsgjerder - Sperregjerder - Byggegjerder - Jersey-stein/betonggris og lignende betongelementer - Tilhørende produkter og tjenester som eksempelvis arenagjerder/ scenebarrikade/riot control fence, kjetting, låser, tilhengere for gjerder og serviceavtale for henger om ønskelig

    NorgeKonkurranse17. nov. 2022
    9. jan. 2023(Utgått)
    2 000 000 kr
  8. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Skilt- og vegoppmerkingsmateriell 2022

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en eller flere leverandør(er). Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell i henhold til kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 kategorier, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere av disse. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene.

    NorgeKonkurranse14. okt. 2022
    17. nov. 2022(Utgått)
    8 500 000 kr
  9. Bergen kirkelige fellesråd

    Forespørsel rammeavtale, stillas og byggegjerder, 2022-2024

    Bergen kirkelige fellesråd-BKF har har en rekke oppdrag som omfatter rehabilitering av kirkebygg og bygg på gravplasser, og ønsker å inngå rammeavtale mht.  leie stillas og byggergjerder. Oppdragene gjennomføres av Akasia kirke og gravplass AS på vegne av BKF. Oppdragene er varierte, fra mindre bygg på gravplasser, til store kirker med spir, eksempel Domkirken i Bergen. Tak over tak konstruksjoner er ofte nødvendig.   Kontraktsperioden er 24 mnd., pluss 2 opsjonsperioder på hver 12 mnd. Omsetning for 48 mnd. er beregnet uforbindtlig kr. 12 000 000,- +mva. Oppdragsmengden kan variere betydelig fra år til år. Ved leveranser større enn kr. 1 200 000 + mva,  og i prosjekter som inkluderer tak over tak, vil vi forbeholde oss retten til å gjennomføre anbudskonkurranse på prosjektbasis. Evalueringskriterier: Pris 40% Kvalitet, kompetanse og gjennomføringsevne 30% Miljø 30%

    NorgeKonkurranse20. apr. 2022
    4. mai 2022(Utgått)
    12 000 000 kr
  10. Rogaland Fylkeskommune

    Kjøp av arbeidsvarslingstjenester og leie-kjøp av utstyr m.m.

    Rogaland fylkeskommune har behov for å kjøpe tjenester innen arbeidsvarsling som vil inkludere arbeidsvarlingsplan, relevante søknader, arbeidsvarslingskurs, oppsett og nedtaking av utstyr, trafikkdirigering, leie og kjøp av utstyr til internt behov m.m. Rammeavtalen vil benyttes i de tilfeller hvor eks entrepriser eller driftskontrakter ikke dekker organisasjonens behov.

    NorgeKonkurranse21. jan. 2022
    25. feb. 2022(Utgått)
    8 000 000 kr