Oslo Havn Kf
Snøfanger til Skur 100
Oslo Havn Kf har inngått en avtale med Hallgruppen AS om å levere snøfanger til telthallen Skur 100 i Oslo.
Viser 1-25 av 26 resultater
Oslo Havn Kf har inngått en avtale med Hallgruppen AS om å levere snøfanger til telthallen Skur 100 i Oslo.
Statsbygg har inngått en avtale med Oneco Technologies AS om levering av service og vedlikehold ved bevegelige pullerter og sperretrinn ved kongelige eiendommer i Oslo. Avtalen innebærer utvidet og visuell service på 36 dynamiske pullerter fire ganger årlig, samt service på 2 Road blocker (kjøresperrer) to ganger årlig, med en total kontraktsverdi på 8 millioner kroner. Det var krav om kompetanse og erfaring for tilbudt serviceleder, og det deltok tre leverandører i konkurransen.
Statsbygg har inngått en avtale med Norsk Sakkyndig og Tilsynsvirksomhet AS om kontroll og reparasjoner på fasadeadkomstsystemer på noen bygninger i Oslo. Avtalen omfatter årlige lovpålagte kontroller av fasadeheiser, traverserende bommer, vaskeheiser, løpekatter, hengestillas osv., samt utførelse av nødvendige reparasjoner. Avtalen har en estimert total verdi på 3 millioner kroner. Det var to deltakere i konkurransen.
Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten trenger kompetanse innen nød- og sikkerhetsutstyr for å levere fallsikringssystemer for tak samt serviceavtale i Innlandet over 2 år til en verdi av 4 600 000 NOK. Det skal leveres fastmontert fallsikringsutstyr på takene for å forhindre fallulykker, samt en serviceavtale for årlig kontroll av utstyret. Anbudets vekting er 90% for sum - timer og utstyr, og 10% for påslagsprosent.
Prosjekt nytt regjeringskvartal Konkurranse om innovasjonspartnerskap for anskaffelse av Staut - kjøretøysperre til å stole på
Karmøy kommune har til intensjon om å inngå en kontrakt på lokksikring av avfallsbeholdere med Arcos AS. Avtalen har en estimert verdi på 700.000 kroner. Karmøy kommune er ikke kjent med at det finnes flere leverandører av tilsvarende lokksikring, og ønsker derfor å gjennomføre intensjonskunngjøring for å få bekreftet/avkreftet dette. Fristen for å komme med tilbakemelding/innsigelser på kontraktsinngåelsen settes til 14 dager etter kunngjøring.
Framework (K-189455) and maintenance (K-189456) agreement for WTMDs (walk through metal detector portals) for airports with more then 1 million passengers per year.
Framework (K-189451) and maintenance (K-189452) agreement for X-ray machines and WTMDs (walk through metal detector portals) for airports with up to 1 million passengers per year.
Framework (K-189453) and maintenance (K-189454) agreement for X-ray machines for airports with more then 1 million passengers per year.
I forbindelse med byggetrinn 1 av prosjekt nytt regjeringskvartal ønsker Statsbygg å gjennomføre en kvalifisering av deltakere som kan være interessert i å inngi tilbud på samspillsentreprise K205 Byrom, sikring og infrastruktur. Entreprise K205 gjelder første byggetrinn av byrom og gater og omfatter alle perimeterområder (sikringsanlegg) rundt Nytt regjeringskvartal (RKV). Totalt areal for perimeterområdene er ca. 12.700 m2 og for plassene og Akersgata ca, 17.000 m2. Totalt areal byrom og gater er på ca. 29 700 m2.Utomhusarbeider rundt C blokka (del av byggetrinn 2) medtas som opsjon. Dette gjelder arealet innenfor den stiplete linjen rundt C blokka på illustrasjonsplanen i dokumentet: «Beskrivelse av innhold i kontrakt K205 Byrom, sikring og infrastruktur».For nærmere beskrivelse vises det til vedlegg 1; Overordnet beskrivelse Nytt regjeringskvartal og til vedlegg 2; Beskrivelse av innhold i kontrakt K205 Byrom, sikring og infrastruktur.Klikk her https://permalink.mercell.com/0.aspx
Avinor har i dag et system for adgangskontroll og videoovervåkning basert på OnGuard Enterprise. Dagens system er implementert i svært stor utstrekning. Det vil være uforholdsmessig kostnadskrevende dersom Avinor må bytte dagens system og/eller plattform. Følgelig er det krav om at den som tildeles kontrakt under denne kunngjøringen leverer utstyr som er kompatibelt med gjeldende OnGuard versjon som benyttes av Avinor, og eksisterende utstyr som benyttes hos Avinor. Videre må leverandøren inneha eller erverve de nødvendige kvalifikasjoner/godkjenninger for å kunne drifte OnGuard Enterprise miljøet til Avinor. Det skal etableres avtale for kjøp og installasjon av utstyr (kjøpsavtalen), samt vedlikeholdsavtale for dagens systemer og det som kjøpes nytt over kjøpsavtalen. Kjøpsavtalen og vedlikeholdsavtalen vil tildeles til en og samme leverandør.
Statsbygg ønsker å gjennomføre en kvalifisering av deltakere som kan være interessert i å inngi tilbud på rammeavtale for drift og vedlikehold av sperreelementer ved regjeringseiendommer.Klikk her https://permalink.mercell.com/0.aspx
Folkehelseinstituttet har behov for personssperrer i resepsjon i Lovisenberggata 8 i Oslo, med opsjon på personsperrer i Sandakerveien 24 (to bygg) i Oslo og i Marcus Thranes gate 6 i Oslo. Ytelsen defineres som leveranse av fysiske barrierer, inkludert sluser, HC/rømningsport og glassgjerder i resepsjon, i tillegg til montering og installering og driftsettelse, samt service og vedlikehold av leverte produkter.
Avinor har i dag et system for adgangskontroll og videoovervåkning basert på OnGuard Enterprise. Dagens system er implementert i svært stor utstrekning. Det vil være uforholdsmessig kostnadskrevende dersom Avinor må bytte dagens system og/eller plattform. Følgelig er det krav om at den som tildeles kontrakt under denne kunngjøringen leverer utstyr som er kompatibelt med gjeldende OnGuard versjon som benyttes av Avinor, og eksisterende utstyr som benyttes hos Avinor. Videre må leverandøren inneha eller erverve de nødvendige kvalifikasjoner/godkjenninger for å kunne drifte OnGuard Enterprise miljøet til Avinor. Det skal etableres avtale for kjøp og installasjon av utstyr (kjøpsavtalen), samt vedlikeholdsavtale for dagens systemer og det som kjøpes nytt over kjøpsavtalen. Kjøpsavtalen og vedlikeholdsavtalen vil tildeles til en og samme leverandør.
Introduction Avinor AS is constantly evolving and needs to establish new framework agreements for equipment in the security controls. In the coming years, Avinor AS will both expand the security controls and replace existing equipment. To achieve this, new framework agreements for Walk-through Metal Detection (WTMD) and X-ray machines must be established. The goal of this RFI is to collect information about EU approved WTMD, X-ray machines and associated management Please see the attached document for further information and the particular questions. Please note: You must register your interest (NO:"registrer interesse") at doffin.no to receive updates related to this RFI.
Folkehelseinstituttet har behov for personssperrer i resepsjon i Lovisenberggata 8 i Oslo, med opsjon på personsperrer i Sandakerveien 24 (to bygg) i Oslo og i Marcus Thranes gate 6 i Oslo. Ytelsen defineres som leveranse av fysiske barrierer, inkludert sluser, HC/rømningsport og glassgjerder i resepsjon, i tillegg til montering og installering og driftsettelse, samt service og vedlikehold av leverte produkter.
Folkehelseinstituttet har behov for personssperrer i resepsjon i Lovisenberggata 8 i Oslo, med opsjon på personsperrer i Sandakerveien 24 (to bygg) i Oslo og i Marcus Thranes gate 6 i Oslo.
Background Avinor must periodically perform inspections on the outer boundary/perimeter of the airports. This is a time-consuming effort, especially when the access is limited in some areas, and during heavy snowfalls or bad weather. Avinor wants to evaluate the potential of autonomous technology that can identify abnormalities in the perimeter. The perimeter consists of fences around the airport, including gates and sometimes parts of building structures. Abnormalities will typically be open gates, breaches in the fence like holes within or beneath the fence. It can furthermore be structures or objects close to the fence with the purpose to climb the fence, e.g. vehicles, hay balls, ladders, high snow levels, etc. Possible technology can be, but is not limited to, drones and computer vision tools. Information meeting Avinor will on the 12th of April 2019 (12.04.2019) host an information meeting for potential tenderers/suppliers/developers.
Introduction In connection with implementing EU Regulation No. 1087/2011 for hold baggage screening Avinor AS intends to update the solution for screening systems integrated in the baggage handling systems at a number of Avinor’s airports. At larger airports EDS standard 3 screening systems will be installed. At smaller airports Avinor will consider ways to comply with the EU Regulation by means of less advanced types of screening systems in combination with other routines of operation. These Avinor airports are currently equipped with screening systems based on EDS standard 2, one in-line screening machine at each airport. Through this RFI it is Avinor AS' intention to ask potential suppliers of technology that can support Avinor AS in complying with EU Regulation No. 1087/2011 for information on solutions and equipment. Please see the attached document for further information and the particular questions.
Folkehelseinstituttet har behov for personssperrer i resepsjon i Lovisenberggata 8 i Oslo, med opsjon på personsperrer i Sandakerveien 24 (to bygg) i Oslo og i Marcus Thranes gate 6 i Oslo.
Background Avinor will procure one-way corridors to ensure transition points from security-controlled areas to landside / airside, etc. The agreements will apply throughout Avinor AS, and Svalbard lufthavn AS, and be part of the standardization of the equipment at all the airports. The agreements will be used to change old one-way corridors, as well as new projects that will come in the future It is Avinors intention to enter into long time frame agreements of until eight (8) years for the scope of supply. Scope of supply The procurement will be for frame agreement for: • One-way corridors • One-way doors • Return-barriers • SBG /SBK (self boarding gate) The delivery includes installation of the corridors/gates, as well as an option for maintenance / service, etc. This notice replaces Doffin notice 2019-393645 of 25.02.2019
Background Avinor will procure one-way corridors to ensure transition points from security-controlled areas to landside / airside, etc. The agreements will apply throughout Avinor AS, and Svalbard lufthavn AS, and be part of the standardization of the equipment at all the airports. The agreements will be used to change old one-way corridors, as well as new projects that will come in the future It is Avinors intention to enter into long time frame agreements of until eight (8) years for the scope of supply. Scope of supply The procurement will be for frame agreement for: • One-way corridors • One-way doors • Return-barriers • SBG /SBK (self boarding gate) The delivery includes installation of the locks, as well as an option for maintenance / service, etc. One-way corridors in Norway today: 96 SBG in Norway today: 341 New projects will come in addition to these numbers.
Norges Bank skal inngå ny avtale innen sikkerhetstekniske tjenester og drift av sikkerhetsteknisk systemer. Fagområdene som er inkludert i tjenestene, er bl.a. nettverk, server og klient (Windows OS). Systemene som benyttes i dag er bl.a. Lenel OnGuard, PLS, Situator og VMvare. Det gjøres oppmerksom på at porteføljen kan endres i løpet av kontraktsperioden.
Anskaffelsen omfatter kjøp av tjenester for utførelse av lovpålagt årskontroll. I tillegg omfatter anskaffelsen løpende service og teknisk bistand i forbindelse med vedlikehold, reparasjon og kjøp av komponenter til nødlys.
Viser 1-25 av 26 treff