Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39000000 Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Viser 1-25 av 518 resultater

  1. Norsk Folkemuseum Sti

    Anskaffelse av utstillingen LEK

    Norsk Folkemuseum Sti trenger en leverandør som tar fullt ansvar for utarbeidelsen av utstillingen "LEK", inkludert konsept, utforming, innkjøp av elementer, ferdigstilling og installering i Oslo, til en maksimal totalverdi på 1,6 millioner kroner. Tilbud vil bli evaluert basert på kvalitet (50%), bærekraft (30%) og pris (20%). Leverandøren må dokumentere god erfaring og kompetanse fra relevante oppdrag med overføringsverdi til dette oppdraget, ved å presentere en oversikt over de inntil 3 mest relevante leveransene utført de siste fem årene.

    Konkurranse14. nov. 2025
    5. jan. 2026(43 dager)
    1 600 000 kr
  2. Arbeidstilsynet

    Rammeavtale for leasing av drikkeautomater, service og tilhørende forbruksvarer

    Arbeidstilsynet trenger en rammeavtale for leasing av drikkeautomater som leverer varme drikker og vann, samt service og tilhørende forbruksvarer, med en maksimal totalverdi på 8,7 millioner kroner over 2 år. Avtalen skal sikre ansatte tilgang til velsmakende drikke fra driftssikre automater som er enkle å betjene, og omfatter drift, reparasjoner og vedlikehold av utstyret. Leverandøren må ivareta krav til bærekraft på alle nivåer og i alle ledd av verdikjeden.

    Konkurranse13. nov. 2025
    15. des. 2025(22 dager)
    8 700 000 kr
  3. Institutt For Energiteknikk Sti

    Rammeavtale for anskaffelse av kontormøbler og inventar

    Institutt For Energiteknikk Sti trenger en rammeavtale for anskaffelse av kontormøbler og inventar til IFE NUK Kjeller over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen omfatter kjøp av kontormøbler, og en fullstendig beskrivelse av leveransen finnes i bilag 5. Leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten der leverandøren er etablert.

    Konkurranse10. nov. 2025
    19. des. 2025(26 dager)
    5 000 000 kr
  4. Storfjord Kommune

    Innkjøp av bord og stoler til barnehager og skoler

    Storfjord Kommune trenger bord og stoler til barnehager og skoler, inkludert tripp-trapp-stoler og bord med støydempet overflate til barnehagene, samt elevstoler og pulter til barnetrinn, mellomtrinn og ungdomstrinn i Stjordskolene, med en maksimal totalverdi på 320 000 kroner. Tilbud vil bli evaluert basert på pris (70%) og kvalitet (30%). Leverandøren må dokumentere erfaring fra tilsvarende oppdrag med en referanseliste over tre relevante oppdrag utført de siste 3–5 år.

    Konkurranse4. nov. 2025
    26. nov. 2025(3 dager)
    320 000 kr
  5. Strand Kommune

    Innkjøp av teleskopamfi

    Strand kommune trenger prosjektering, produksjon, montering, dokumentasjon og testing av en teleskoptribune med tilhørende bygningsarbeider til den nye kultursalen i Strand kulturhus, Jørpeland, som en del av etableringen av et nytt kulturhus i Kvalshaugvegen 6. Kontrakten har en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Leveransen skal sikre en funksjonell, sikker og brukervennlig teleskoptribune egnet for variert bruk, inkludert forestillinger, kino, konserter og arrangementer.

    Konkurranse21. okt. 2025
    25. nov. 2025(2 dager)
    5 000 000 kr
  6. Midt-telemark Kommune

    Kinostoler og repo i kino

    Midt-telemark Kommune trenger rehabilitering og modernisering av kinosalen i Gullbring Kulturanlegg, inkludert ombygging av amfi og installasjon av nye kinostoler, med en maksimal totalverdi på 2,2 millioner kroner over 6 måneder. Prosjektet omfatter levering av materialer til amfi (trevirke og plater pre-cut), konstruksjon av treamfi over eksisterende betonginntrinn med trinnlydsdempende tiltak, legging av gulvbelegg (Tarkett IQ Natural 21103 081 eller tilsvarende), montering av trappeneselister med LED-lys og taktil merking, samt installasjon av 100 fastmonterte stoler og 4 stoler med hjul. Stolene skal være glidestoler med fast sete, senterbredde fra 620-660 mm, rygghøyde fra 950-1050 mm, og kledd i høykvalitets ullbasert møbelstoff (f.eks. Gudbrandsdalen Uldvarefabrikk Heidal 130 eller tilsvarende). Universell utforming, brannsikkerhet og lydisolering er sentrale krav.

    Konkurranse20. okt. 2025
    19. nov. 2025(Utgått)
    2 200 000 kr
  7. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Markedsundersøkelse - Kontormøbler

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss) planlegger anskaffelsen av nye og brukte kontormøbler, reparasjon og redesign av eksisterende kontormøbler, samt leie av kontormøbler, med en estimert total verdi på 53,6 millioner kroner over 4 år. DSS ønsker tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet om tilgjengelige løsninger og hvordan anskaffelsen best kan gjennomføres.

    Planlegging16. okt. 2025
    16. feb. 2026(85 dager)
    53 600 000 kr
  8. Troms Fylkeskommune

    Møbler og inventar - Troms fylkeskommune

    Troms Fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Lindbak Interiør AS for levering av kontor- og skoleinnredning, inkludert montering, flytting, garantier, reparasjon og rådgivning. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 2 år (1+1 år), til en estimert årlig verdi på 15 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 75 millioner kroner. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat13. okt. 2025
  9. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Kontormøbler og kontorstoler, 2025

    Ålesund Kommune trenger kontormøbler og kontorstoler for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 36 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for møblement til kontorer, fellesområder og tilleggsarealer som møterom, mottaksareal, lærerarbeidsplasser og personalrom, og produktene skal være universelt utformet. Leveranser skal skje i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vurderer brukervennlighet, komfort, design, funksjonalitet og fargeutvalg basert på produktark og vareprøver. Miljøkriteriet vurderer miljømerkede produkter (60%) og bruk av miljøvennlige kjøretøy (40%).

    Konkurranse9. okt. 2025
    20. okt. 2025(Utgått)
    36 000 000 kr
  10. Asker Kommune

    (25094) Mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter, rammeavtale

    Asker Kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS om å levere mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter, med opsjon på renholdsmaskiner. Avtalen, som også inkluderer Asker og Bærum Brann og Redning IKS, har en estimert årlig verdi på 11 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 90 millioner kroner eks. mva. over hele avtaleperioden. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat30. sep. 2025
  11. Achilles Information AS

    Achilles Utilities NCE qualification - notification of qualification system - Supplies

    Achilles Information AS driver kvalifikasjonssystemet ACHILLES UTILITIES NCE, som er et felles kvalifikasjonssystem for leverandører og entreprenører til forsyningsselskaper i Norden og Sentral-Europa. Systemet brukes for å velge leverandører til kontrakter og rammeavtaler innen elektrisk maskineri, apparater, utstyr og forbruksvarer, samt belysning. For å kvalifisere seg må leverandører fylle ut et bestillingsskjema og betale en årlig kvalifikasjonsavgift på mellom 260 og 1170 EUR, samt fullføre et online spørreskjema med detaljert bedriftsinformasjon. Kvalifikasjonssystemet er åpent for produsenter eller distributører som handler direkte med kjøperen.

    Kvalifikasjonsordning25. sep. 2025
    23. okt. 2028(100+ dager)
  12. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Leverandørkonferanse om anskaffelser i Oslo kommune

    Oslo kommune, ved Utviklings- og kompetanseetaten (UKE), inviterer leverandører til en konferanse om kommunens anskaffelser for å informere om krav til anbudsprosessen, nye innkjøpssystemer, avtaleoppfølging og bærekraftige innkjøp. Formålet er å øke forutsigbarheten for leverandører, tiltrekke flere tilbydere og styrke konkurransen i anskaffelsene. Leverandører kan finne mer informasjon og påmeldingslenke i den vedlagte invitasjonen.

    Planlegging23. sep. 2025
    12. nov. 2025(Utgått)
  13. Bybanen AS

    Replacement of seat covers for Bybanen AS

    Bybanen AS trenger å få byttet setetrekk på passasjerseter i opptil 28 eldre vogner, med levering ved Bybanen AS' depot og verksted på Kokstadflaten 59 i Bergen. Kontrakten varer til oppdraget er fullført, estimert til 1-3 år. Tildelingskriteriene er pris (70%) og kvalitet (30%), hvor kvalitet vurderes basert på leverandørens plan for gjennomføring og nøkkelpersonells kompetanse og erfaring.

    Konkurranse19. sep. 2025
    24. okt. 2025(Utgått)