Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39100000 Møbler

Viser 1-25 av 944 resultater

  1. Norsk Folkemuseum Sti

    Anskaffelse av utstillingen LEK

    Norsk Folkemuseum Sti trenger en leverandør som tar fullt ansvar for utarbeidelsen av utstillingen "LEK", inkludert konsept, utforming, innkjøp av elementer, ferdigstilling og installering i Oslo, til en maksimal totalverdi på 1,6 millioner kroner. Tilbud vil bli evaluert basert på kvalitet (50%), bærekraft (30%) og pris (20%). Leverandøren må dokumentere god erfaring og kompetanse fra relevante oppdrag med overføringsverdi til dette oppdraget, ved å presentere en oversikt over de inntil 3 mest relevante leveransene utført de siste fem årene.

    Konkurranse14. nov. 2025
    5. jan. 2026(43 dager)
    1 600 000 kr
  2. Institutt For Energiteknikk Sti

    Rammeavtale for anskaffelse av kontormøbler og inventar

    Institutt For Energiteknikk Sti trenger en rammeavtale for anskaffelse av kontormøbler og inventar til IFE NUK Kjeller over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen omfatter kjøp av kontormøbler, og en fullstendig beskrivelse av leveransen finnes i bilag 5. Leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten der leverandøren er etablert.

    Konkurranse10. nov. 2025
    19. des. 2025(26 dager)
    5 000 000 kr
  3. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Markedsundersøkelse - Kontormøbler

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss) planlegger anskaffelsen av nye og brukte kontormøbler, reparasjon og redesign av eksisterende kontormøbler, samt leie av kontormøbler, med en estimert total verdi på 53,6 millioner kroner over 4 år. DSS ønsker tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet om tilgjengelige løsninger og hvordan anskaffelsen best kan gjennomføres.

    Planlegging16. okt. 2025
    16. feb. 2026(85 dager)
    53 600 000 kr
  4. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Rammeavtale for nye møbler og løst inventar

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO har inngått en rammeavtale med Senab Eikeland Oslo AS, Lindbak Office AS og Input Interior Norway AS for levering av nye møbler og løst inventar til Akershus, Buskerud og Østfold fylkeskommuner, med en maksimal total verdi på 160 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for løpende leveranser av kontor- og skolemøbler, og tildelingen ble basert på en evaluering av pris (40%), produktkvalitet (30%) og tredjeparts-sertifiserte miljømerkede produkter (30%). Det deltok 4 leverandører i konkurransen.

    Resultat15. okt. 2025160 000 000 kr
  5. Troms Fylkeskommune

    Møbler og inventar - Troms fylkeskommune

    Troms Fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Lindbak Interiør AS for levering av kontor- og skoleinnredning, inkludert montering, flytting, garantier, reparasjon og rådgivning. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 2 år (1+1 år), til en estimert årlig verdi på 15 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 75 millioner kroner. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat13. okt. 2025
  6. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Kontormøbler og kontorstoler, 2025

    Ålesund Kommune trenger kontormøbler og kontorstoler for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 36 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for møblement til kontorer, fellesområder og tilleggsarealer som møterom, mottaksareal, lærerarbeidsplasser og personalrom, og produktene skal være universelt utformet. Leveranser skal skje i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vurderer brukervennlighet, komfort, design, funksjonalitet og fargeutvalg basert på produktark og vareprøver. Miljøkriteriet vurderer miljømerkede produkter (60%) og bruk av miljøvennlige kjøretøy (40%).

    Konkurranse9. okt. 2025
    20. okt. 2025(Utgått)
    36 000 000 kr
  7. Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan

    Kontormøbler og møbler til fellesareal til nytt Helsehus Harstad

    Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan har inngått en avtale med Input Interior Norway AS om å levere kontormøbler og møbler til fellesareal til nytt Helsehus Harstad, med en total verdi på 5 millioner kroner. Leveransen skal skje i Harstad, og bygningen vil samle mange kommunale helsefunksjoner. Kvalitet, funksjonalitet, estetikk, sittekomfort, justeringsmuligheter og garantert leveringsdato ble vektlagt, samt miljømerking av produktene.

    Resultat6. okt. 2025
  8. Tønsberg Kommune

    2025/18585 Slagenhallen Garderober oppgradering

    Tønsberg Kommune trenger oppgradering av garderobene 1-6 i Slagenhallen, som ble bygget i 1978 og ikke tilfredsstiller dagens krav fra miljø- og helsevernet. Kontrakten er en totalentreprise (NS 8407) med en estimert kostnad på 4,7 millioner kroner inkludert merverdiavgift, og en maksimal totalverdi på 3,8 millioner kroner. Arbeidet omfatter bygg- og anleggsarbeid, vareleveranser og prosjekteringstjenester, hvor ventilasjonsarbeid utføres av rammeavtalepartner GK, og vinneren av konkurransen er ansvarlig for koordinering av arbeidet med GK. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%).

    Konkurranse25. sep. 2025
    17. nov. 2025(Utgått)
    3 kr
  9. Bybanen AS

    Replacement of seat covers for Bybanen AS

    Bybanen AS trenger å få byttet setetrekk på passasjerseter i opptil 28 eldre vogner, med levering ved Bybanen AS' depot og verksted på Kokstadflaten 59 i Bergen. Kontrakten varer til oppdraget er fullført, estimert til 1-3 år. Tildelingskriteriene er pris (70%) og kvalitet (30%), hvor kvalitet vurderes basert på leverandørens plan for gjennomføring og nøkkelpersonells kompetanse og erfaring.

    Konkurranse19. sep. 2025
    24. okt. 2025(Utgått)
  10. Statsbygg

    2025/3327 - Rammeavtale med én leverandør for kjøp/ montering/levering/lagerhold av hvitevarer og møbler for statens boliger i Longyearbyen - NY KUNNGJØRING

    Statsbygg har inngått en rammeavtale med ISS Facility Services AS om å levere, montere, lagre og kjøpe hvitevarer og møbler for statens boliger i Longyearbyen. Avtalen har en total verdi på 40 millioner kroner. Leverandøren skal også være ansvarlig for lagerhold, frakt, reparasjoner, reklamasjoner og avhending av ubrukelige varer, samt rådgi Statsbygg for effektive leveranser. Det var 2 leverandører som deltok i konkurransen.

    Resultat19. sep. 2025
  11. Trondheim Kommune

    Rammeavtale på kjøp, levering og montering av møbler

    Trondheim kommune trenger en rammeavtale for kjøp, levering og montering av møbler/løst inventar til kommunens enheter, med en maksimal totalverdi på 82 millioner kroner. Avtalen skal sikre tilgang på miljøvennlige møbler av høy kvalitet med fokus på bærekraft og lang levetid, designet for en sirkulær økonomi. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør per deltilbud, som omfatter barnehage-, skole-, kontor- og institusjonsmøbler. Tildelingskriteriene er pris (34.7826%), kvalitet - produktvurdering (13.0435%), kvalitet - gjennomføringsevne/kompetanse (6.5217%), kvalitet - servicekonsept (6.5217%), klima og miljø - miljømerking Type-1 (6.5217%), klima og miljø - miljødeklarasjon - EPD (6.5217%), klima og miljø - emballasje (6.5217%), og klima og miljø - sporing i leveransekjeden (6.5217%). For miljømerking Type-1 gis poeng for produkter med gyldig miljømerking som Svanemerket, EU Ecolabel, Blå engel, NF Environment, Svensk Möbelfakta, eller FEMB level 3. For miljødeklarasjon - EPD gis poeng for produkter med gyldig EPD (ISO 14025) eller LCA (ISO 14040 og ISO 14044), som er tredjepartsverifisert.

    Konkurranse8. sep. 2025
    22. okt. 2025(Utgått)
    82 000 000 kr
  12. Rogaland Fylkeskommune

    DIalog workshop - Gjenbruk/ombruk av areal, bygg og inventar

    Rogaland Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av en løsning for gjenbruk/ombruk av areal, bygg og inventar, som skal synliggjøre ubenyttet bygg og areal, og muliggjøre effektiv samordning av gjenbruk og gjenvinning av møbler, materialer, tekstiler og utstyr på tvers av Rogaland fylkeskommune og kommunene. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å delta i en dialog-workshop.

    Planlegging2. sep. 2025
    2. jan. 2026(40 dager)
  13. Anno Museum AS

    Regionalt historiesenter Domkirkeodden - møbelanskaffelse

    Anno Museum AS har inngått en avtale med Input Interior Norway AS om å levere møbler og inventar til det nye Regionalt Historiesenter Domkirkeodden i Innlandet. Kontrakten har en verdi på 5 830 887 kroner. Det ble lagt vekt på holdbarhet, brukervennlighet, estetikk, miljøhensyn, levering, organisering av montasjelag, håndtering av emballasje, håndtering av skader og manglende deler/møbler, samt oppfølging/service i garantitiden, responstid og leveransetid. Tre tilbud ble mottatt.

    Resultat22. aug. 2025