Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39130000 Kontormøbler

Viser 1-25 av 732 resultater

  1. Søndre Helgeland Miljøverk

    Møblering av nye kontorlokaler på SHMIL Åremma

    Søndre Helgeland Miljøverk (SHMIL IKS) trenger møblering av nye kontor- og fellesarealer i administrasjonsbygget på Åremma i Mosjøen, Nordland, med en maksimal totalverdi på 600 000 kroner. Anskaffelsen omfatter leveranse av kontormøbler, kantinemøbler, møbler til sosialsone, samt tilpasninger for møterom og individuelle kontorer, og skal etablere funksjonelle, fleksible og estetisk helhetlige arbeids- og oppholdsarealer. Leveransen inkluderer kantinemøbler (spisebord, stoler, barstoler, benk), møbler til sosialsone (sofa, stoler, skillevegg, grønt element), kontormøbler (sittegruppe med liten sofa, stol(er) og bord), samt innendørs avfallssortering som opsjon. Tilbudet skal inkludere levering, montering og eventuell avfallshåndtering av emballasje.

    Konkurranse3. des. 2025
    15. des. 2025(7 dager)
    600 000 kr
  2. Andøya Space AS

    Rammeavtale kontormøbler

    Andøya Space AS trenger kontormøbler for en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 1 million kroner, og en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner for hele avtaleperioden. Avtalen kan benyttes av alle konsernets forretningsområder og skal leveres i Nordland. Tildelingskriteriene er pris (50%), service (20%) som vurderes ut fra bestillingsrutiner, leveringstid, montering og opplæring, samt miljø/kvalitet (30%) som vektlegger slitestyrke, materialer, flyttbarhet, utskiftbare deler, enkel og miljøvennlig rengjøring, og utslippsfri transport.

    Konkurranse26. nov. 2025
    6. jan. 2026(29 dager)
    4 000 000 kr
  3. Institutt For Energiteknikk Sti

    Rammeavtale for anskaffelse av kontormøbler og inventar

    Institutt For Energiteknikk Sti trenger en rammeavtale for anskaffelse av kontormøbler og inventar til IFE NUK Kjeller over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen omfatter kjøp av kontormøbler, og en fullstendig beskrivelse av leveransen finnes i bilag 5. Leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten der leverandøren er etablert.

    Konkurranse10. nov. 2025
    19. des. 2025(11 dager)
    5 000 000 kr
  4. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Markedsundersøkelse - Kontormøbler

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss) planlegger anskaffelsen av nye og brukte kontormøbler, reparasjon og redesign av eksisterende kontormøbler, samt leie av kontormøbler, med en estimert total verdi på 53,6 millioner kroner over 4 år. DSS ønsker tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet om tilgjengelige løsninger og hvordan anskaffelsen best kan gjennomføres.

    Planlegging16. okt. 2025
    16. feb. 2026(70 dager)
    53 600 000 kr
  5. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Rammeavtale for nye møbler og løst inventar

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO har inngått en rammeavtale med Senab Eikeland Oslo AS, Lindbak Office AS og Input Interior Norway AS for levering av nye møbler og løst inventar til Akershus, Buskerud og Østfold fylkeskommuner, med en maksimal total verdi på 160 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for løpende leveranser av kontor- og skolemøbler, og tildelingen ble basert på en evaluering av pris (40%), produktkvalitet (30%) og tredjeparts-sertifiserte miljømerkede produkter (30%). Det deltok 4 leverandører i konkurransen.

    Resultat15. okt. 2025160 000 000 kr
  6. Troms Fylkeskommune

    Møbler og inventar - Troms fylkeskommune

    Troms Fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Lindbak Interiør AS for levering av kontor- og skoleinnredning, inkludert montering, flytting, garantier, reparasjon og rådgivning. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 2 år (1+1 år), til en estimert årlig verdi på 15 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 75 millioner kroner. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat13. okt. 2025
  7. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Kontormøbler og kontorstoler, 2025

    Ålesund Kommune trenger kontormøbler og kontorstoler for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 36 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for møblement til kontorer, fellesområder og tilleggsarealer som møterom, mottaksareal, lærerarbeidsplasser og personalrom, og produktene skal være universelt utformet. Leveranser skal skje i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vurderer brukervennlighet, komfort, design, funksjonalitet og fargeutvalg basert på produktark og vareprøver. Miljøkriteriet vurderer miljømerkede produkter (60%) og bruk av miljøvennlige kjøretøy (40%).

    Konkurranse9. okt. 2025
    20. okt. 2025(Utgått)
    36 000 000 kr
  8. Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan

    Kontormøbler og møbler til fellesareal til nytt Helsehus Harstad

    Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan har inngått en avtale med Input Interior Norway AS om å levere kontormøbler og møbler til fellesareal til nytt Helsehus Harstad, med en total verdi på 5 millioner kroner. Leveransen skal skje i Harstad, og bygningen vil samle mange kommunale helsefunksjoner. Kvalitet, funksjonalitet, estetikk, sittekomfort, justeringsmuligheter og garantert leveringsdato ble vektlagt, samt miljømerking av produktene.

    Resultat6. okt. 2025
  9. Trondheim Kommune

    Rammeavtale på kjøp, levering og montering av møbler

    Trondheim kommune trenger en rammeavtale for kjøp, levering og montering av møbler/løst inventar til kommunens enheter, med en maksimal totalverdi på 82 millioner kroner. Avtalen skal sikre tilgang på miljøvennlige møbler av høy kvalitet med fokus på bærekraft og lang levetid, designet for en sirkulær økonomi. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør per deltilbud, som omfatter barnehage-, skole-, kontor- og institusjonsmøbler. Tildelingskriteriene er pris (34.7826%), kvalitet - produktvurdering (13.0435%), kvalitet - gjennomføringsevne/kompetanse (6.5217%), kvalitet - servicekonsept (6.5217%), klima og miljø - miljømerking Type-1 (6.5217%), klima og miljø - miljødeklarasjon - EPD (6.5217%), klima og miljø - emballasje (6.5217%), og klima og miljø - sporing i leveransekjeden (6.5217%). For miljømerking Type-1 gis poeng for produkter med gyldig miljømerking som Svanemerket, EU Ecolabel, Blå engel, NF Environment, Svensk Möbelfakta, eller FEMB level 3. For miljødeklarasjon - EPD gis poeng for produkter med gyldig EPD (ISO 14025) eller LCA (ISO 14040 og ISO 14044), som er tredjepartsverifisert.

    Konkurranse8. sep. 2025
    22. okt. 2025(Utgått)
    82 000 000 kr
  10. Rogaland Fylkeskommune

    DIalog workshop - Gjenbruk/ombruk av areal, bygg og inventar

    Rogaland Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av en løsning for gjenbruk/ombruk av areal, bygg og inventar, som skal synliggjøre ubenyttet bygg og areal, og muliggjøre effektiv samordning av gjenbruk og gjenvinning av møbler, materialer, tekstiler og utstyr på tvers av Rogaland fylkeskommune og kommunene. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å delta i en dialog-workshop.

    Planlegging2. sep. 2025
    2. jan. 2026(25 dager)
  11. Anno Museum AS

    Regionalt historiesenter Domkirkeodden - møbelanskaffelse

    Anno Museum AS har inngått en avtale med Input Interior Norway AS om å levere møbler og inventar til det nye Regionalt Historiesenter Domkirkeodden i Innlandet. Kontrakten har en verdi på 5 830 887 kroner. Det ble lagt vekt på holdbarhet, brukervennlighet, estetikk, miljøhensyn, levering, organisering av montasjelag, håndtering av emballasje, håndtering av skader og manglende deler/møbler, samt oppfølging/service i garantitiden, responstid og leveransetid. Tre tilbud ble mottatt.

    Resultat22. aug. 2025
  12. Senja Kommune

    Skolemøbler og inventar – Nye Finnsnes barneskole og flerbrukshall med klatrehall

    Senja kommune trenger skolemøbler og inventar til nye Finnsnes barneskole og flerbrukshall med klatrehall. Skolen skal gi læringsrom for ca. 500 elever og arbeidsplass for 80 ansatte, mens flerbrukshallen skal ha en spilleflate på 20m x 40m og klatrehallen minimum 150m2 klatreflate. Anskaffelsen omfatter tradisjonelle skolemøbler, kontor- og møteromsmøbler, samt annet inventar og utstyr til skolens arealer. Tildelingskriteriene er pris (70%) og miljø (30%).

    Konkurranse7. aug. 2025
    1. sep. 2025(Utgått)
  13. Trondheim Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune

    Trondheim kommune har inngått en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og levering av møbler, med Senab Eikeland Midt-nord AS som en av leverandørene. Ordningen gjelder for enkeltkjøp fra og med 800 000 kroner eks. mva. innenfor områdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler, og leveransene skal skje i Trøndelag. Det ble lagt vekt på kvalitet (produktvurdering og leveringskapasitet), pris og miljø (miljødeklarasjon EPD, drivstoffteknologi for transport, urinduk og spesialprodukter/utemøbler). Den endelige kontraktsverdien er 6 298 486 kroner.

    Resultat6. aug. 2025
  14. Trondheim Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune

    Trondheim kommune har inngått en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og levering av møbler, med LINDBAK INTERIØR AS som en av leverandørene. Ordningen gjelder for enkeltkjøp fra og med 800 000 kroner eks. mva. innenfor områdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler, og leveransen skal skje i Trøndelag. Det ble lagt vekt på kvalitet (50%), pris (30%), miljømerking (10%) og miljødeklarasjoner (10%).

    Resultat6. aug. 2025