Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39222110 Engangsbestikk og -tallerker

Viser 1-25 av 52 resultater

  1. Ofa Iks

    OFA- Rammeavtale næringsmidler: Non-food og catering produkter

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Asko Agder AS for levering av non-food og catering produkter, med en varighet på 4 år og en total kontraktsverdi på 32 millioner kroner. Avtalen fokuserer på produkter til cateringvirksomhet og inkluderer krav om nullutslippskjøretøy for transport innenfor Agder, samt miljømerkede produkter. Konkurransen ble evaluert basert på pris, miljø, service og oppfølging, samt produktsortiment og kvalitet på vareprøver. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    NorgeResultat28. apr. 202532 000 000 kr
  2. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2023028913 - Forbruksmateriell innen renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, samt cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer

    Forsvaret v/Forsvarets logistikkorganisasjon trenger leverandører for å levere renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer til en verdi av 340 millioner NOK ekskl. mva. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha solid økonomi og et godt kvalitetssikringssystem.

    NorgeKonkurranse30. nov. 2023
    8. jan. 2024(Utgått)
    340 000 000 kr
  3. Stiftelsen Opplysningskontoret For Frukt Og Grønt - Frukt.no

    Anskaffelse av spiseredskap til kiwi

    Stiftelsen Opplysningskontoret For Frukt Og Grønt - Frukt.no trenger spiseredskaper for å levere 300 000 stk. over 1 måned til en verdi av 1 NOK. Det skal leveres egnete spiseredskap som følger med hver Kiwi gitt til grunnskoleelever i abonnementsordningen Skolefrukt. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha nok kompetanse og ressurser til å gjennomføre oppdraget.

    NorgeKonkurranse12. juli 2023
    30. aug. 2023(Utgått)
    1 kr
  4. Vestland Fylkeskommune

    Kontorrekvisita og reinhaldsprodukt

    VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar

    NorgeResultat13. feb. 2023
  5. Vestland Fylkeskommune

    Kontorrekvisita og reinhaldsprodukt

    VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar

    NorgeKonkurranse22. sep. 2022
    28. okt. 2022(Utgått)
    80 000 000 kr
  6. Sykehusinnkjøp Hf

    Veiledende kunngjøring: Papir-, Plast og Cateringprodukter til helseforetakene i Norge

    Anskaffelsen omhandler anskaffelse av  Papir-, Plast og Cateringprodukter for de fire regionale helseforetak med underliggende foretak.   Det er ønskelig med innspill fra interessenter og i den sammenheng inviteres det til markedsdialog. Se vedlagt pdf «agenda - markedsdialog» for ytterligere detaljer. Merk: Påmelding til dialogmøter gjøres ved å sende melding i Mercell innen 25.05.2022 kl. 16:00.

    NorgePlanlegging10. mai 2022
    9. mai 2022(Utgått)
    500 000 000 kr
  7. Kriminalomsorgsdirektoratet

    Rammeavtale kontorrekvisita til kriminalomsorgens virksomheter

    Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita for alle kriminalomsorgens virksomheter. Eventuelle nye enheter som blir opprettet i avtaleperioden, skal også omfattes av avtalen. Anskaffelsens anslåtte årlige omfang er på om lag 20-30 millioner kroner. Kontraktens totale estimerte verdi er ca. 110 MNOK eks. mva. Antatt årlig forbruk i hver produktkategori er angitt i bilag 2 til kontrakt. Det anslåtte forbruk av utvalgte produkter vil legges til grunn ved evaluering av tilbudene.

    NorgeKonkurranse28. apr. 2022
    7. juni 2022(Utgått)
    110 000 000 kr