Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39241120 Kokkekniver, kjøkkenkniver

Viser 1-25 av 36 resultater

  1. Arendal Kommune

    Rammeavtale for kjøkkenredskaper

    Arendal Kommune trenger kjøkkenredskaper for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Produktene skal benyttes av kommunens kjøkkentjenester, sykehjem, barnehager, skoler, boenheter, fritidsklubber med mer, og leveres til alle oppdragsgivers adresser/virksomheter. Avtalen omfatter ikke småelektriske produkter som brødristere, kaffetraktere, vaffeljern mv. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse14. mars 2025
    22. apr. 2025(Utgått)
    4 000 000 kr
  2. Utlendingsdirektoratet

    Dynamisk innkjøpsordning for kjøkkenpakker

    Utlendingsdirektoratet (UDI) har inngått en avtale med Utne Transport AS for levering av kjøkkenpakker til asylsøkere i ordinære mottak. Avtalen er en del av en dynamisk innkjøpsordning som skal dekke behovet for kjøkkenutstyr i både normalsituasjoner og beredskapssituasjoner med høye ankomster. Kjøkkenpakkene inneholder grunnleggende utstyr som plastboller, målebegre, bestikksett og kasseroller, og er tilpasset både enslige voksne og familier av varierende størrelse. Det ble mottatt to tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat14. jan. 2025
  3. Politiets Fellestjenester

    Sivilt arbeidstøy og verneutstyr

    Politiets Fellestjenester har inngått en rammeavtale med WENAAS WORKWEAR AS for levering av sivilt arbeidstøy og verneutstyr til en total verdi av 13 millioner kroner. Avtalen har en varighet på 2 år og dekker behovene til Politiets Fellestjenester og samarbeidende etater. Tildelingskriteriene vektla pris (40 %) og kvalitet (60 %), hvor kvaliteten ble vurdert ut fra egnethet til bruksområdene og miljøaspekter som teknisk kvalitet, design for lang levetid, samt bruk av Øko-Tex sertifiserte tekstiler, resirkulerte materialer og bærekraftige tekstiler. Det var to tilbydere i konkurransen.

    NorgeResultat12. des. 202413 000 000 kr
  4. Sandnes kommune

    Rammeavtale - Storkjøkkenmaskiner/-utstyr, pakkemaskiner og emballasje & småutstyr til kjøkken

    Sandnes Kommune har inngått en rammeavtale med Norrøna Storkjøkken AS og Casy AS for levering av storkjøkkenmaskiner/-utstyr, pakkemaskiner og emballasje, samt småutstyr til kjøkken. Avtalen gjelder for kommunale storkjøkken, mottakskjøkken/postkjøkken på sykehjem, bo- og aktivitetssentre, kantiner og skolekjøkken i Stavanger, med en varighet på 2 år og en estimert totalverdi på 40,5 millioner kroner eks. mva. Det ble stilt klima- og miljøkrav for delkontrakt C for å redusere anskaffelsens klimaavtrykk. Konkurransen mottok syv tilbud.

    NorgeResultat18. nov. 202440 500 000 kr
  5. Sandnes kommune

    Rammeavtale - Storkjøkkenmaskiner/-utstyr, pakkemaskiner og emballasje & småutstyr til kjøkken

    Sandnes Kommune har inngått en rammeavtale med Norrøna Storkjøkken AS og Casy AS for levering av storkjøkkenmaskiner/-utstyr, pakkemaskiner og emballasje samt småutstyr til kjøkken. Avtalen gjelder for kommunale storkjøkken, mottakskjøkken/postkjøkken på sykehjem, bo- og aktivitetssentre, kantiner og skolekjøkken i Stavanger, med en varighet på 2 år og en estimert totalverdi på 40,5 millioner kroner eks. mva. Det ble stilt klima- og miljøkrav for delkontrakt C for å redusere anskaffelsens klimaavtrykk. Konkurransen mottok syv tilbud.

    NorgeResultat18. nov. 202440 500 000 kr
  6. Politiets Fellestjenester

    Leveranse av servise, kjøkkenutstyr og kjøkkenredskaper

    Politiets Fellestjenester trenger leverandører for å levere servise, kjøkkenutstyr og kjøkkenredskaper over 24 måneder til en verdi av 2 700 000 NOK. Det skal inngås rammeavtale for kantinedrift som dekker hele politiet inkludert Politidirektoratet, distrikter, særorgan og Stortinget. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og kunne dokumentere dette med opptil tre referanseprosjekter fra de siste tre årene samt vedlegg C og B. Anbudets vekting er kvalitet: 30% og pris: 70%.

    NorgeKonkurranse1. aug. 2023
    15. sep. 2023(Utgått)
    2 700 000 kr
  7. Vestland Fylkeskommune

    Storkjøkkenutstyr

    Føremålet med utlysinga er å inngå rammeavtale for kjøp av utstyr til storkjøkken. Anskaffinga er delt i to varegrupper. Varegruppe 1 dekker mindre utstyr til storkjøkken, til dømes porselen, glas bestikk, kopp/krus mm. Varegruppe 2 dekker større utstyr og innreiing. Nærare skildring av leveransen følgjer av Vedlegg A - Kravspesifikasjon. Verdien av delkontrakt for varegruppe 1 er estimert til ca. 1,5 MNOK eks mva per år, 6 MNOK over 4 år. Maksimal verdi for denne rammeavtalen er 12 MNOK over 4 år. Verdien av delkontrakt for varegruppe 2 er estimert til ca. 1 MNOK eks mva per år, 4 MNOK over 4 år. Maksimal verdi for denne rammeavtalen er 8 MNOK over 4 år.

    NorgeResultat14. jan. 2023
  8. Vestland Fylkeskommune

    Storkjøkkenutstyr

    Føremålet med utlysinga er å inngå rammeavtale for kjøp av utstyr til storkjøkken. Anskaffinga er delt i to varegrupper. Varegruppe 1 dekker mindre utstyr til storkjøkken, til dømes porselen, glas bestikk, kopp/krus mm. Varegruppe 2 dekker større utstyr og innreiing. Nærare skildring av leveransen følgjer av Vedlegg A - Kravspesifikasjon. Verdien av delkontrakt for varegruppe 1 er estimert til ca. 1,5 MNOK eks mva per år, 6 MNOK over 4 år. Maksimal verdi for denne rammeavtalen er 12 MNOK over 4 år. Verdien av delkontrakt for varegruppe 2 er estimert til ca. 1 MNOK eks mva per år, 4 MNOK over 4 år. Maksimal verdi for denne rammeavtalen er 8 MNOK over 4 år.

    NorgeKonkurranse29. aug. 2022
    30. sep. 2022(Utgått)
    20 000 000 kr
  9. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2019046498 - Kjøkkenrekvisita og tilhørende produkter og tjenester

    Formålet med Rammeavtalen er å dekke Oppdragsgivers behov for kjøkkenrekvisita samt tilhørende produkter og tjenester på en kvalitetsmessig god og kostnadseffektiv måte. Det omfatter både forventet og plutselig behov for kjøkkenrekvisita. Andre sentrale fokusområder for rammeavtalen er blant annet redusert miljøpåvirkning, optimalisering og standardisering av sortiment, styring av forbruk og innkjøp gjennom katalog- og analysearbeid. Det settes også fokus på nøkternhet og kontroll over forbruket. I hensynet til miljø og nøkternhet ligger blant annet et ønske om at Oppdragsgiver skal måtte kassere minst mulig eksiterende utstyr. Rammeavtalen skal sikre et godt samarbeid med en lojal partner som har god kunnskap og erfaring, og som kontinuerlig evner å arbeide i samsvar med rammeavtalens formål.

    NorgeResultat11. okt. 2021
  10. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2019046498 - Kjøkkenrekvisita og tilhørende produkter og tjenester

    Formålet med Rammeavtalen er å dekke Oppdragsgivers behov for kjøkkenrekvisita samt tilhørende produkter og tjenester på en kvalitetsmessig god og kostnadseffektiv måte. Det omfatter både forventet og plutselig behov for kjøkkenrekvisita. Andre sentrale fokusområder for rammeavtalen er blant annet redusert miljøpåvirkning, optimalisering og standardisering av sortiment, styring av forbruk og innkjøp gjennom katalog- og analysearbeid. Det settes også fokus på nøkternhet og kontroll over forbruket. I hensynet til miljø og nøkternhet ligger blant annet et ønske om at Oppdragsgiver skal måtte kassere minst mulig eksiterende utstyr. Rammeavtalen skal sikre et godt samarbeid med en lojal partner som har god kunnskap og erfaring, og som kontinuerlig evner å arbeide i samsvar med rammeavtalens formål.

    NorgeKonkurranse2. juli 2021
    30. aug. 2021(Utgått)
    35 000 000 kr
  11. Sykehusinnkjøp Hf

    Kaffeautomater, vannautomater, kjøkkenutstyr og hvitevarer/småelektrisk til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF gjennomfører på vegne av Helse Nord RHF, Helse Midt-Norge RHF, Helse Vest RHF, Helse Sør-Øst RHF samt tilknyttede felleseide/ideelle selskaper en anskaffelse av kaffeautomater, vannautomater, kjøkkenutstyr og hvitevarer/småelektrisk. Oppdragsgivers forespørsel gjelder anbud på levering av kaffeautomater, vannautomater, kjøkkenutstyr og hvitevarer/små-elektrisk til de fire regionale helseforetakene med underliggende helseforetak. Konkurransen er delt inn i følgende delkontrakter: - Delkontrakt 1: Kaffeautomater (1.1) og kolbetrakter ol. (1.2) - Delkontrakt 2: Vannautomater (2.1) og tappetårn med kjøling (2.2) - Delkontrakt 3: Kjøkkenutstyr - Delkontrakt 4: Hvitevarer og småelektrisk

    NorgeKonkurranse16. mars 2021
    19. apr. 2021(Utgått)
    25 000 000 kr
  12. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtaler kantineutstyr og service

    Formålet med denne rammeavtalen er å legge forholdene til rette for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser av kantineutstyr til alle kantiner som driftes av kantineoperatør tilknyttet avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS), og service på utstyret. Avtalen inngås med DSS, men øvrige etater tilknyttet departementsfellskapet, Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten kan også benytte denne avtalen og er å anse som Kunde iht. denne avtalen. Konkurransen består av to kontrakter: Delkontrakt 1 Kjøp av mindre kantineutstyr, delkontrakt 2 Kjøp og service større kantineutstyr. Kontraktenes verdi er estimert til totalt NOK 6 – 8 millioner for hele kontraktsperioden inkludert opsjoner fordelt på delkontrakt 1 ca. NOK 1 million, og delkontrakt 2 NOK 5 -7 millioner.

    NorgeResultat9. feb. 2021