Anskaffelse- Kontor- og datarekvisita
Samordna Innkjøp I Nordland (SIIN), heretter kalt oppdragsgiver) innbyr til åpen anbudskonkurranse over EØS terskelverdi for inngåelse av rammeavtale på kjøp av kontor- og datarekvisita for kommunene Bodø, Meløy, Gildeskål, Beiarn, Saltdal, Fauske, Sørfold, Hamarøy, Steigen, Sortland, Værøy, Øksnes, Hemnes, Alstahaug, Leirfjord, Herøy, Dønna, Nesna, Røst og Rana. Rammeavtalens varighet er satt til 2 år, med mulighet for forlengelse (opsjon) på ytterligere 1+1 år. Kontor- og datarekvisita er materiell som for eksempel penner, permer, skilleark, kopipapir, konvolutter, tonere, blekkpatroner, korrekturlakk, binders, stiftemaskin, saks, markeringstusj med mye mer. Brukerenheter for nevnte materiell er kommunale kontorer, institusjoner, skoler, barnehager, sykehjem osv.