Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39513000 Bordduker

Viser 1-13 av 13 resultater

  1. Gjemnes Kommune

    Rammeavtale - Vaskeritjenester, 2025-2027 - Gjemnes kommune

    Gjemnes Kommune trenger vaskeritjenester for Helse og omsorg avdeling i Gjemnes kommune, og det skal inngås en rammeavtale over 2 år. Tjenestene skal leveres i Møre og Romsdal, og anskaffelsen omfatter vask og rensing. Det er krav om at leverandøren er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i, i henhold til direktiv 2014/24/EU. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse9. mai 2025
    11. juni 2025(Utgått)
  2. Bærum Kommune

    Rammeavtale for kjøp av tekstiler og arbeidstøy til helse og renholdspersonell

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale som skal dekke Bærum kommune sitt behov for kjøp og levering av tekstiler og arbeidstøy, til riktig kvalitet, på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte. Avtalen skal til enhver tid gjelde alle Oppdragsgivers adresser. De største bestillerne på denne rammeavtalen vil være renholdsenheten, bo- og aktivitetssentre og syke og aldershjem. Oppdraget er inndelt i to deltilbud, oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med inntil to leverandører, fordelt på to selvstendige poster Post 1 Arbeidstøy for helse og renholdspersonell: For nærmere informasjon om innhold i post 1 se Vedlegg 2 - Leverandørbesvarelse og priser (Excel ark).  Post 2 Tekstiler: For nærmere informasjon om innhold i post 2 se Vedlegg 2 - Leverandørbesvarelse og priser (Excel ark).   Samme leverandør kan vinne begge poster. Alle dokumentene til delkonkurransene er i denne konkurransen under fanen dokumenter og ikke under delkonkurransene.

    Resultat17. mars 2022
  3. Bærum Kommune

    Rammeavtale for kjøp av tekstiler og arbeidstøy til helse og renholdspersonell

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale som skal dekke Bærum kommune sitt behov for kjøp og levering av tekstiler og arbeidstøy, til riktig kvalitet, på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte. Avtalen skal til enhver tid gjelde alle Oppdragsgivers adresser. De største bestillerne på denne rammeavtalen vil være renholdsenheten, bo- og aktivitetssentre og syke og aldershjem. Oppdraget er inndelt i to deltilbud, oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med inntil to leverandører, fordelt på to selvstendige poster Post 1 Arbeidstøy for helse og renholdspersonell: For nærmere informasjon om innhold i post 1 se Vedlegg 2 - Leverandørbesvarelse og priser (Excel ark).  Post 2 Tekstiler: For nærmere informasjon om innhold i post 2 se Vedlegg 2 - Leverandørbesvarelse og priser (Excel ark).   Samme leverandør kan vinne begge poster. Alle dokumentene til delkonkurransene er i denne konkurransen under fanen dokumenter og ikke under delkonkurransene.

    Konkurranse7. okt. 2021
    5. nov. 2021(Utgått)
    3 000 000 kr
  4. Trondheim Kommune

    Vaskeritjenester for helse- og velferdsområdet

    Oppdragsgiver har behov for en tjeneste som inkluderer leie og vask av arbeidstøy og institusjonstøy for helse og velferdsområdet. Tjenesten skal også inkludere innhenting og utlevering av tekstilene opp til flere ganger i uken til en rekke enheter i Trondheim kommune. Tilbyder må selv gjøre seg kjent med de aktuelle leveringssteder. Leveringsadressene finnes i vedlegg 6. Flesteparten av tekstilene ønskes leid, mens det for noen få tekstiler, som oppdragsgiver skal fortsette å eie selv, ønskes kun vask. Tjenesten som anskaffes skal dekke behovet til helsehus, helse og velferdssenter (HVS), hjemmetjenesten, produksjonskjøkkenet. Tekstilene som skal vaskes er i hovedsak arbeidstøy og institusjonstøy. Med institusjonstøy menes dynetrekk, putevar, laken, stikklaken, stretchlaken, vaskekluter, håndklær, sengetepper, pasienttøy, helsetepper og liknende.

    Resultat21. aug. 2021
  5. Sola Kommune

    Vaskeritjenester - Randaberg og Sola kommune

    Randberg og Sola kommune, heretter benevnt oppdragsgiver, innbyr med dette til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av vaskeritjenester. Oppdraget gjelder vask, henting og levering av tekstiler, dyner og puter til sykehjemmene, miljø- og hjemmetjenester hos oppdragsgiver. I avtaleperioden vil sykehjemmene eie sin egen beholdning av dyner og puter, mens de øvrige tekstilene skal leies av leverandør. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av kravspesifikasjonen. Oppdragsgiver har lagt opp til 2 delkontrakter - Arbeidstøy (blant annet kokkejakke, kittel, bukser og tøy til pasienter på institusjon) - Flatt tøy (blant annet laken, putetrekk, frotté). Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonssår.

    Resultat20. apr. 2021
  6. Trondheim Kommune

    Vaskeritjenester for helse- og velferdsområdet

    Oppdragsgiver har behov for en tjeneste som inkluderer leie og vask av arbeidstøy og institusjonstøy for helse og velferdsområdet. Tjenesten skal også inkludere innhenting og utlevering av tekstilene opp til flere ganger i uken til en rekke enheter i Trondheim kommune. Tilbyder må selv gjøre seg kjent med de aktuelle leveringssteder. Leveringsadressene finnes i vedlegg 6. Flesteparten av tekstilene ønskes leid, mens det for noen få tekstiler, som oppdragsgiver skal fortsette å eie selv, ønskes kun vask. Tjenesten som anskaffes skal dekke behovet til helsehus, helse og velferdssenter (HVS), hjemmetjenesten, produksjonskjøkkenet. Tekstilene som skal vaskes er i hovedsak arbeidstøy og institusjonstøy. Med institusjonstøy menes dynetrekk, putevar, laken, stikklaken, stretchlaken, vaskekluter, håndklær, sengetepper, pasienttøy, helsetepper og liknende.

    Konkurranse3. mars 2021
    12. apr. 2021(Utgått)
  7. Sola Kommune

    Vaskeritjenester - Randaberg og Sola kommune

    Randberg og Sola kommune, heretter benevnt oppdragsgiver, innbyr med dette til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av vaskeritjenester. Oppdraget gjelder vask, henting og levering av tekstiler, dyner og puter til sykehjemmene, miljø- og hjemmetjenester hos oppdragsgiver. I avtaleperioden vil sykehjemmene eie sin egen beholdning av dyner og puter, mens de øvrige tekstilene skal leies av leverandør. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av kravspesifikasjonen. Oppdragsgiver har lagt opp til 2 delkontrakter - Arbeidstøy (blant annet kokkejakke, kittel, bukser og tøy til pasienter på institusjon) - Flatt tøy (blant annet laken, putetrekk, frotté). Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonssår.

    Konkurranse25. jan. 2021
    26. feb. 2021(Utgått)
    20 400 000 kr
  8. Sola Kommune

    Vaskeritjenester

    Oppdraget gjelder leie, vask, henting og levering av tekstiler, dyner og puter til sykehjemmene, miljø- og hjemmetjenester i Sola kommune. I avtaleperioden vil sykehjemmene eie sin egen beholdning av dyner og puter, mens de øvrige tekstilene skal leies av leverandør. Rammeavtalen vil ha en varighet på 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonssår. Planlagt avtaleoppstart for begge deltilbud (1 og 2) er 01.04.2021. Estimert verdi på kontrakten er ca. kr. 3.500.000 kr eks. mva. per år, totalt kr. 14.000.000 kr eks. mva. dersom alle opsjoner utløses.

    Resultat13. jan. 2021
  9. Sola Kommune

    Vaskeritjenester

    Oppdraget gjelder leie, vask, henting og levering av tekstiler, dyner og puter til sykehjemmene, miljø- og hjemmetjenester i Sola kommune. I avtaleperioden vil sykehjemmene eie sin egen beholdning av dyner og puter, mens de øvrige tekstilene skal leies av leverandør. Rammeavtalen vil ha en varighet på 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonssår. Planlagt avtaleoppstart for begge deltilbud (1 og 2) er 01.04.2021. Estimert verdi på kontrakten er ca. kr. 3.500.000 kr eks. mva. per år, totalt kr. 14.000.000 kr eks. mva. dersom alle opsjoner utløses.

    Konkurranse22. des. 2020
    26. jan. 2021(Utgått)
    14 000 000 kr