Bergen Kommune
IK-FOR 044-2024 Solskjerming til Skjoldlia barnehage
Bergen Kommune har avlyst konkurransen for solskjerming til å levere solskjerming i Skjoldlia barnehage på Vestland. Anbudets vekting var 100% for laveste pris.
Viser 1-16 av 16 resultater
Bergen Kommune har avlyst konkurransen for solskjerming til å levere solskjerming i Skjoldlia barnehage på Vestland. Anbudets vekting var 100% for laveste pris.
Formålet med denne anskaffelsen er å dekke Bufetats behov for gardiner av flammehemmende kvalitet og andre gardiner/innvendige solskjermingsprodukter slik som persienner blant annet. Materialene som anskaffes skal i hovedsak være i brann- /flammehemmende kvalitet.
Formålet med denne anskaffelsen er å dekke Bufetats behov for gardiner av flammehemmende kvalitet og andre gardiner/innvendige solskjermingsprodukter slik som persienner blant annet. Materialene som anskaffes skal i hovedsak være i brann- /flammehemmende kvalitet.
Rammeavtalen skal omfatte innvendig og utvendig solskjerming på kommunal bygg og boliger i kommunene, herunder skoler, barnehager, bo- og aktivitetssenter, syke og aldershjem, svømme- og idrettshaller, leiligheter, kontorbygg, kulturhus, kommunale utleieboliger, helsestasjoner, mv. Avtalen omfatter aller tilhørende kommunale foretak.
Oppdragsgiver innbyr på vegne av kommunene Stjørdal, Selbu, Tydal, Meråker, Frosta og Holtålen til konkurranse i forbindelse med inngåelse av ny ( e) rammeavtale (r) for kjøp av gardiner og solskjerming.
Rammeavtalen skal omfatte innvendig og utvendig solskjerming på kommunal bygg og boliger i kommunene, herunder skoler, barnehager, bo- og aktivitetssenter, syke og aldershjem, svømme- og idrettshaller, leiligheter, kontorbygg, kulturhus, kommunale utleieboliger, helsestasjoner, mv. Avtalen omfatter aller tilhørende kommunale foretak.
Oppdragsgiver innbyr på vegne av kommunene Stjørdal, Selbu, Tydal, Meråker, Frosta og Holtålen til konkurranse i forbindelse med inngåelse av ny ( e) rammeavtale (r) for kjøp av gardiner og solskjerming.
Rammeavtale for kjøp av solskjerming og tilhørende tjenester
Rammeavtale for kjøp av solskjerming og tilhørende tjenester
Kjøp av solskjerming til Sandsli bo- og aktivitetsenter.
Kjøp av solskjerming til Sandsli bo- og aktivitetsenter.
Bærum kommune innbyr til en åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av parallelle rammeavtaler for kjøp av solskjerming med tilhørende tjenester.
Bærum kommune innbyr til en åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av parallelle rammeavtaler for kjøp av solskjerming med tilhørende tjenester.
Konkurransegrunnlag på høring: Oppdragsgiver (Asker kommune, Bærum kommune, Bærum Kommunale Eiendomsselskap AS, Hurum kommune, Hurum Eiendomsselskap KF, Lier Eiendomsselskap KF, Røyken kommune og Røyken Eiendom AS) ønsker å inngå en rammeavtale for kjøp av solskjerming med tilhørende tjenester. Hensikten med denne veiledende kunngjøringen er at aktuelle interessenter får muligheten til å gi innspill til et utdrag av det foreløpige konkurransegrunnlaget vedrørende inngåelse av rammeavtale(er). Det foreløpige konkurransegrunnlaget som nå blir sendt til høring er kun å anse som et utkast. Fullstendig kunngjøring av konkurranse vil komme på et senere tidspunkt. Oppdragsgiver ønsker at leverandører, bransjeorganisasjoner og andre interessenter inngir sine skriftlige innspill og kommentarer i det vedlagte dokumentet «Høringsutkast». Frist for å inngi innspill og kommentarer er 22.11.2018, kl. 12:00. Innspill og kommentarer sendes på e-post til marcus.kristiansen@baerum.kommune.no.
Rammeavtalen skal omfatte innvendig og utvendig solskjerming på kommunale bygg og boliger i kommunene, herunder skoler, barnehager, bo- og aktivitetssenter, syke og aldershjem, svømme- og idrettshaller, leiligheter, kontorbygg, kulturhus, kommunale utleieboliger, helsestasjoner, mv. Avtalen omfatter alle tilhørende kommunale foretak. De fleste oppdrag vil være komplett levert og montert solskjerming til eksisterende bygg. Men det kan også forekomme leveranser til nybygg, samt reparasjon/service på eksisterende solskjerming. Mer utfyllende informasjon om formål med og innhold i avtalen foreligger i kapitel 5 – Kravspesifikasjon.
Konkurransen gjelder parallelle rammeavtaler på kjøp og montering av gardiner og innvendig solskjerming for perioden 1.3.2017 – 28.02.2019 med mulighet til forlengelse 1+1 år. Samlet verdi er stipulert til ca 4 mill kr eks mva pr år. Dette er et anslag og ikke bindende for oppdragsgiver. Oppdragsgiver har ca. 300 enheter som vil benytte seg av avtalen. Private enheter som drives med kommunal driftsstøtte og kommunale selskap som har inngått avtale med Innkjøpstjenesten kan benytte seg av denne avtalen. Rammeavtalen vil omfatte kjøp og levering av: • Gardiner • Paneler • Persienner • Rullegardiner • Sceneteppe • Profilgardiner • Opphengssystem • Pli-sol • Lameller • Folie/film til vindu og dører til solskjermingsformål • Monteringsarbeid • Sømarbeid • Annen innvendig solskjerming
Viser 1-16 av 16 treff