Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39560000 Diverse tekstilvarer

Viser 1-20 av 20 resultater

  1. Gjøvik Kommune

    223172 Kjøpsavtale for Nav i Gjøvik kommune

    Gjøvik Kommune trenger en kjøpsavtale for etableringspakker i forbindelse med bosetning av flyktninger samt bistand via økonomisk sosialhjelp til brukere, med en kontraktsvarighet på 7 år. Avtalen skal sikre en brukervennlig, kostnadseffektiv og rasjonell anskaffelse av elektriske apparater og tilbehør, og leveransen skal skje i Innlandet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i handelsregister eller foretaksregister. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse16. apr. 2025
    8. mai 2025(Utgått)
  2. Trondheim Kommune

    Håndtering av tekstiler - Transport, sortering, videreforedling og sluttbehandling

    Trondheim Kommune trenger tjenester for håndtering av tekstiler, inkludert transport, sortering, videreforedling og sluttbehandling, over en periode på 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Trøndelag, med tekstiler hentet fra mottaksstasjonen på Heggstadmoen 16 i Trondheim. Prosjektet har som mål å designe en effektiv verdikjede for både ødelagte og ombrukbare tekstiler, i tråd med endringer i avfallsforskriften, og å bidra til nasjonale anbefalinger for produsentansvar. Tildelingskriteriene vektlegger innovasjon for bærekraftig og transparent nedstrøm på tekstiler (50%), pris (30%), og klima- og miljøprestasjon på transport (20%). Det kreves at tilbydere bekrefter oppfyllelse av alle kvalifikasjonskrav.

    NorgeKonkurranse3. mars 2025
    3. apr. 2025(Utgått)
    10 000 000 kr
  3. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2022032061 Anskaffelse av fjellduk med og uten fôr

    Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo trenger levering av fjellduk med og uten fôr for å levere beskyttelsesutstyr over 30 måneder til en verdi av 106 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende leveranser og etablerte systemer for kvalitetssikring og miljøledelse i henhold til internasjonale standarder som ISO 9001:2015.

    NorgeKonkurranse21. okt. 2023
    30. jan. 2024(Utgått)
    106 000 000 kr
  4. Kystverket

    Anskaffelse av rammeavtale på Profilklær og Profilartikler

    Kystverket trenger leverandører av profilklær og profilartikler for å levere disse produktene over 24 måneder til en verdi av 8 000 000 NOK. Det skal leveres klær og artikler som styrker Kystverkets merkevare og skaper fellesskapsfølelse blant ansatte. Et viktig formelt krav er at de tekniske og faglige egenskapene må oppfylle kravene i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse5. juli 2023
    18. aug. 2023(Utgått)
    8 000 000 kr
  5. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    RFI/behov for markedsinformasjon i anskaffelse av merker, distinksjoner og navnestriper

    Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO) vil innen kort tid anskaffe merker, distinksjoner, navnestriper og nametags til Forsvaret gjennom etablering av rammeavtaler med flere leverandører. Per tid er anskaffelsen planlagt med kunngjøringsdato våren 2022, tilbudsfrist og kontraktsignering høsten 2022. Oppdragsgiver ser for seg at tilbyderne leverer anbudsprøver, og utfallsprøver fra vinnende leverandør. Kostnaden forbundet med levering av anbudsprøvene dekkes av tilbyder. Før publisering av konkurranse har Oppdragsgiver behov for informasjon fra markedet. Dette beskrives under i punkt 2.4.

    NorgePlanlegging18. mars 2022
    17. mars 2022(Utgått)
  6. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    Behov for markedsinformasjon/RFI anskaffelse av merker, distinksjoner og navnestriper

    Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO) vil innen kort tid anskaffe merker, distinksjoner, navnestriper og nametags til Forsvaret gjennom etablering av rammeavtaler med flere leverandører. Per tid er anskaffelsen planlagt med kunngjøringsdato våren 2022, tilbudsfrist og kontraktsignering høsten 2022. Oppdragsgiver ser for seg at tilbyderne leverer anbudsprøver, og utfallsprøver fra vinnende leverandør. Kostnaden forbundet med levering av anbudsprøvene dekkes av tilbyder. Før publisering av konkurranse har Oppdragsgiver behov for informasjon fra markedet. Dette beskrives under i punkt 2.4.

    NorgePlanlegging12. mars 2022
    11. mars 2022(Utgått)
  7. Politiets Fellestjenester

    Produkter til arrest

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale innen Produkter til arrest. Det er behov for produkter som skal ivareta arrestantens helse og sikkerhet ved opphold på celle samt for tjenestepersoner i daglig tjeneste. Rammeavtalen skal gjelde for Politi- og lensmannsetaten, Kriminalomsorgen samt Sysselmannen på Svalbard. På grunnlag av tidligere års anskaffelser kan det, uten forbindtlighet for oppdragsgiver, estimeres et uttak på ca. 1 - 2 millioner NOK i løpet av avtaleperioden, inklusiv opsjonsårene. Se konkurransegrunnlaget for nærmere beskrivelse.

    NorgeResultat31. aug. 2020
  8. Politiets Fellestjenester

    Markedsundersøkelse - Vaskemetoder i henhold til sykdomsforebygging og tekstilets livssyklus

    Politiets Fellestjenester (PFT) er ansvarlig for anskaffelser og logistikk av materiellbehov for Politiet, Tolletaten og Kriminalomsorgen i Norge. PFT vil i løpet av året kunngjøre flere anbudskonkurranser for anskaffelse av ulike uniformer, klær og tilbehør. I lys av den nylige situasjonen vedrørende Covid-19 / SARS-CoV-2, økt bekymring og fokus på sykdomsforebygging, søker PFT informasjon fra markedet. PFT ønsker med denne RFI`en å samle informasjon om hvilke vaskemetoder som kan benyttes for ulike tekstiler og tilbehør. Uniformer for operativ polititjeneste er i dag spesifisert for å tåle vasketemperaturer på 40oC eller 60oC i husholdningsvaskemaskiner. Profesjonell industriell vaske- og etterbehandlingsmetode for desinfeksjon (utryddelse av virus og skadelige bakterier) kan bli den nye normen for uniformer, klær og tilbehør i norsk politi og andre etater. Svarene som vil bli gitt i denne RFI`en vil hjelpe PFT med ytterligere spesifikasjoner i kommende anskaffelser.

    NorgePlanlegging2. juni 2020
    1. juni 2020(Utgått)
  9. Politiets Fellestjenester

    Markedsundersøkelse - Produkter til arrest

    Foreliggende undersøkelse er ikke en veiledende kunngjøring, men en markedsundersøkelse. Politiets Fellestjenester (PFT) planlegger å kunngjøre konkurranse om Produkter til arrest (Madrass, Sikkerhetsdress, Teppe) på vegne av Politi- og lensmannsetaten, Kriminalomsorgen og Sysselmannen på Svalbard. Vi har i dag to avtaler som ivaretar denne porteføljen, men det er nå ønskelig å konsolidere disse to til en avtale dersom det er mulig og hensiktsmessig i forhold til markedssituasjonen. PFT gjennomfører i forbindelse med dette en markedsundersøkelse for å få oversikt over potensielle leverandører og hvordan markedet kan løse politiets behov. Dette vil danne grunnlag for det videre arbeidet med konkurransegrunnlaget og vil gjøre oss bedre skikket til å gjennomføre konkurransen på en best mulig måte.

    NorgePlanlegging4. feb. 2020
    3. feb. 2020(Utgått)
    1 500 000 kr
  10. Politiets Fellestjenester

    Planlagte anskaffelser, Politispesifikt 2020-2021

    Denne veiledende kunngjøringen viser Politiets Fellestjenesters planlagte anskaffelser for de neste 18 månedene. Hensikten med kunngjøringen er å varsle potensielle leverandører slik at de kan forberede seg på kommende anbudskonkurranser. Det kan bli endringer i disse planene og Politiets Fellestjenester er ikke bundet av informasjonen som fremkommer. Siden det på dette tidspunktet er knyttet sterk usikkerhet til kontraktsverdiene, er disse oppgitt i intervaller. Den estimerte kontraktsverdien viser bare estimatet for Politiet. Eventuelt innkjøpssamarbeid med andre vil kunne påvirke verdien. Da det foreløpig ikke foreligger ytterligere informasjon om anskaffelsene, er det på nåværende tidspunkt ikke adgang til å stille spørsmål. Derimot kan potensielle leverandører dersom de ønsker, sende oss informasjon om deres firma og deres produkter via KGVs meldingsfunksjon.

    NorgePlanlegging28. jan. 2020
    27. jan. 2020(Utgått)
  11. Trondheim Kommune

    Åpen anbudskonkurranse om parallelle rammeavtaler på gardiner og innvendig solskjerming

    Konkurransen gjelder parallelle rammeavtaler på kjøp og montering av gardiner og innvendig solskjerming for perioden 1.3.2017 – 28.02.2019 med mulighet til forlengelse 1+1 år. Samlet verdi er stipulert til ca 4 mill kr eks mva pr år. Dette er et anslag og ikke bindende for oppdragsgiver. Oppdragsgiver har ca. 300 enheter som vil benytte seg av avtalen. Private enheter som drives med kommunal driftsstøtte og kommunale selskap som har inngått avtale med Innkjøpstjenesten kan benytte seg av denne avtalen. Rammeavtalen vil omfatte kjøp og levering av: • Gardiner • Paneler • Persienner • Rullegardiner • Sceneteppe • Profilgardiner • Opphengssystem • Pli-sol • Lameller • Folie/film til vindu og dører til solskjermingsformål • Monteringsarbeid • Sømarbeid • Annen innvendig solskjerming

    NorgeResultat21. feb. 2017