Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39711310 Elektriske kaffemaskiner

Viser 1-25 av 246 resultater

  1. Forsvarsmateriell

    Anskaffelse av rammeavtale lyd, bilde og hvitevarer

    Forsvarsmateriell trenger en rammeavtale for levering av lyd, bilde og hvitevarer over 4 år, med en maksimal totalverdi på 220 millioner kroner. Rammeavtalen vil dekke behovene til Forsvaret, Forsvarsdepartementet, Forsvarsmateriell, Forsvarsbygg, Kriminalomsorgsdirektoratet, Politiets Fellestjenester og Forsvarshistorisk museum, samt underliggende etater/virksomheter til Forsvarsdepartementet og Statens graderte plattformtjenester. Detaljer om anskaffelsens omfang finnes i del II (Generelle kontraktbestemmelser) og del II Vedlegg B (Kravspesifikasjon).

    Konkurranse2. juli 2025
    22. aug. 2025(40 dager)
    220 000 000 kr
  2. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Leie av kaffemaskiner (2), 2025

    Ålesund Kommune har avlyst konkurransen om leie av kaffemaskiner inkludert full teknisk service og garanti, samt levering av kaffe og andre forbruksvarer i Møre og Romsdal over en periode på 2 år. Konkurransen ble avlyst på grunn av manglende mottak av tilbud eller forespørsler om deltakelse. Avtalen skulle dekke behovet for å tilby kaffe og varm drikke til besøkende og ansatte, med fokus på pris, kvalitet og miljø som tildelingskriterier.

    Resultat17. juni 2025
  3. Norsk Rikskringkasting AS

    Kaffemaskiner, vanndispensere og ingredienser

    Norsk Rikskringkasting AS (NRK) trenger en ny rammeavtale for kjøp/leie av kaffemaskiner, vanndispensere, og tilhørende ingredienser som kaffe, kakao, og melkeprodukter, samt CO2-beholdere for kullsyreholdige drikker. Avtalen inkluderer også regelmessig service for å sikre minimalt med nedetid. Det er en rammeavtale for leveranser, og leverandøren må ha opp til tre års erfaring med lignende leveranser. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse19. mai 2025
    19. juni 2025(Utgått)
  4. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service

    Departementenes Sikkerhets- og Serviceorganisasjon (DSS) har avlyst konkurransen om en rammeavtale for kjøp av storkjøkkenutstyr og service, som skulle dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser til kantiner drevet av kantineoperatører tilknyttet DSS. Avtalen skulle også inkludere service på både eksisterende og nytt utstyr, og være tilgjengelig for Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten. Rammeavtalen var planlagt å ha en varighet på 2+1+1 år, med en estimert total verdi på 5–7 millioner kroner ekskl. mva. over fire år. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klager fra leverandører.

    Resultat8. mai 20257 000 000 kr
  5. Tolletaten

    Kaffemaskiner, relaterte forbruksvarer og serviceavtale

    Tolletaten trenger en landsdekkende rammeavtale for levering av kaffemaskiner, relaterte forbruksvarer som kaffe, øvrige ingredienser og rengjøringsprodukter, samt service og vedlikehold av maskinene, med en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Avtalen skal sikre at ansatte og besøkende kan nyte velsmakende kaffe av høy kvalitet og annen varm drikke i Tolletatens lokaler over hele landet, inkludert Vestland, Nordland, Viken, Vestfold og Telemark, Troms og Finnmark, Rogaland, Innlandet, Agder, Oslo, Trøndelag, Svalbard, og Møre og Romsdal. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt i kunngjøringen.

    Konkurranse24. apr. 2025
    26. mai 2025(Utgått)
    3 000 000 kr
  6. Norsk Rikskringkasting AS

    Kaffemaskiner, vanndispensere og ingredienser

    Norsk Rikskringkasting AS (NRK) trenger en ny rammeavtale for kjøp/leie av kaffemaskiner med tilhørende tilbehør og ingredienser som kaffe, kakao, og melkeprodukter, samt leie av vanndispensere for å sikre tilgang til friskt drikkevann, varmt vann, og CO2-beholdere for kullsyreholdige drikker. Avtalen er en rammeavtale for leveranser, og det er krav om at leverandøren er registrert i et faglig register i medlemsstaten hvor de er etablert. Leverandøren må ha opp til tre års erfaring med lignende offentlige vareleveranser. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse14. apr. 2025
    19. mai 2025(Utgått)
  7. Utlendingsnemnda

    (24/655) Leie av Kaffemaskin/vanndispensere

    Utlendingsnemnda trenger leie av kaffemaskin og vanndispensere med en estimert årlig verdi på 150.000 kroner eks. mva. Tjenestene skal leveres i Viken, og anskaffelsen gjennomføres som en frivillig kunngjøring i henhold til lov om offentlige anskaffelser. Det er ingen dialog med leverandørene planlagt, med mindre oppdragsgiver vurderer det som hensiktsmessig etter mottak av tilbudene. Tildelingskriteriene og deres vekting finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse14. apr. 2025
    5. mai 2025(Utgått)
  8. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Rammeavtale leie og kjøp av kaffemaskiner og vannkjølere

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO søker leverandører for en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 21,4 millioner kroner for leie og kjøp av kaffemaskiner og vannkjølere, samt drift, vedlikehold og supplering av forbruksmateriell som kaffe, kakao og melkeprodukter. Avtalen gjelder for fylkeskommunene Akershus, Buskerud og Østfold, samt FRID IKS og Pensjonskassen for fylkene. Leveransen skal skje i Viken. Tildelingskriteriene inkluderer pris (20%), kvalitet (30%), og miljø (15%). Kvalifikasjonskravene krever dokumentasjon av erfaring fra minimum 2 relevante oppdrag med tilsvarende omfang.

    Konkurranse31. mars 2025
    5. mai 2025(Utgått)
    21 400 000 kr
  9. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Kantinetjenester

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) trenger kantinetjenester for en fellesavtale over 8 år, med en maksimal totalverdi på 530 millioner kroner. Avtalen omfatter daglig drift av kantiner, intern restaurant og kaffebarer, levering av mat til møter og arrangementer, drift av salgsautomater, kaffeservice, og levering av frukt, med opsjoner på planteservice, drikkevannsløsninger, kaffebønner, kaffemaskiner, og småkjøkkenutstyr. Tjenestene skal leveres i Oslo. Tildelingskriteriene er pris (45%), kvalitet (35%), og miljø (20%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tre relevante kontrakter fra de siste tre årene for kantinetjenester og restaurantdrift, samt miljøledelsestiltak hvor ISO 14001 eller tilsvarende sertifisering kan benyttes som dokumentasjon.

    Konkurranse28. mars 2025
    6. juni 2025(Utgått)
    530 000 000 kr
  10. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Rammeavtale leie og kjøp av kaffemaskiner og vannkjølere

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO har avlyst konkurransen om en rammeavtale for leie og kjøp av kaffemaskiner og vannkjølere med tilhørende produkter for fylkeskommunene Akershus, Buskerud og Østfold, samt FRID IKS og Pensjonskassen for fylkene. Avtalen skulle ha en varighet på 3 år med en maksimal totalverdi på 21,4 millioner kroner, og dekke Viken fylke. Det var krav om miljøsertifisering av kaffetjenesten med Svanemerket eller tilsvarende innen 18 måneder etter avtalesignering, for å sikre energieffektive maskiner og en sirkulær økonomi. Avlysningen skyldes andre årsaker.

    Resultat25. mars 202521 400 000 kr
  11. Sykehusinnkjøp Hf

    Kaffeautomater til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger kaffeautomater og kolbetraktere til helseforetakene i Norge, inkludert serviceavtaler, for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 14 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter elektriske kaffemaskiner og krever at leverandøren har et kvalitetssikringssystem, for eksempel NS-EN ISO 9001-2015, samt et miljøledelsessystem sertifisert etter ISO14001, EMAS, FR2000 eller Miljøfyrtårn. Leverandøren må dokumentere erfaring med lignende leveranser de siste tre årene gjennom et erfaringsskjema. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse24. mars 2025
    6. mai 2025(Utgått)
    14 000 000 kr
  12. Sykehusinnkjøp Hf

    Kaffekonsentrat og konsentratmaskiner til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger kaffekonsentrat og konsentratmaskiner til helseforetakene i Norge, med en rammeavtale som har en maksimal totalverdi på 132 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av kaffekonsentrat og leie av konsentratmaskiner, og er en del av en kunngjøring av konkurranse for elektriske kaffemaskiner. Kvalifikasjonskrav inkluderer opp til tre års erfaring med lignende vareleveranser, og leverandøren må dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet i henhold til konkurransebestemmelser punkt 5.3.

    Konkurranse19. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    132 000 000 kr
  13. Sykehusinnkjøp Hf

    Kaffekonsentrat og konsentratmaskiner til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger kaffekonsentrat og konsentratmaskiner til helseforetakene i Norge, med en rammeavtale som har en maksimal totalverdi på 175 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av kaffekonsentrat samt leie av konsentratmaskiner, og er en del av en større innkjøpsordning for elektriske kaffemaskiner. Det er krav om at leverandøren har opp til tre års erfaring med lignende offentlige vareleveranser, og kvalifikasjonskravene inkluderer registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse14. mars 2025
    14. apr. 2025(Utgått)
    175 000 000 kr
  14. Oslomet - Storbyuniversitetet

    Leie av kaffemaskiner og vannkjølere

    Oslomet - Storbyuniversitetet har inngått en rammeavtale med WJ Business Partner AS for leie av kaffemaskiner og vannkjølere, samt leveranse av tilhørende forbruksvarer som kaffe, med service og vedlikehold inkludert i avtalen. Leveransen skal skje i Oslo og Viken over en periode på 2 år, med en total kontraktsverdi på 5 millioner kroner. Det var fire deltakere i konkurransen, og prisen var det avgjørende tildelingskriteriet.

    Resultat11. mars 20255 000 000 kr
  15. Bærum Kommune

    Kjøp av storhusholdningsutstyr (produkter, montering, installering, service, reparasjon)

    Bærum Kommune trenger en rammeavtale for kjøp, montering, installering, service og reparasjon av storhusholdningsutstyr over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 35 millioner kroner. Avtalen skal sikre at kjøkken- og vaskeridrift ved tjenestestedene fungerer effektivt og bidrar til kommunens klimamålsettinger gjennom miljø- og klimatilpassede produkter og tjenester. Leverandøren må ha nødvendige godkjenninger for reparasjon av elektrisk utstyr og være registrert i DSBs El-virksomhetsregister. Det kreves også et velfungerende kvalitets- og miljøledelsessystem, hvor ISO 9001:2015 sertifisering kan benyttes som dokumentasjon. Anskaffelsen vil bli tildelt basert på tildelingskriterier som finnes i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse3. mars 2025
    11. apr. 2025(Utgått)
    35 000 000 kr