Irmat AS
Anskaffelse av vekt mv. IRMAT AS
IRMAT AS skal gå til anskaffelse av to nye 18 m brovekter over bakkeplan med prefabrikkerte fundamenter samt tilhørende programvare (se kravspesifikasjon i Vedlegg 1).
Viser 1-12 av 12 resultater
IRMAT AS skal gå til anskaffelse av to nye 18 m brovekter over bakkeplan med prefabrikkerte fundamenter samt tilhørende programvare (se kravspesifikasjon i Vedlegg 1).
IRMAT AS skal gå til anskaffelse av to nye 18 m vekter over bakkeplan med prefabrikkerte fundamenter samt tilhørende programvare.
Konkurransegrunnlaget er likt som i forrige åpen anbudskonkurranse. Prosedyren for denne konkurransen er konkurranse med forhandling uten forutgående kunngjøring. Maksimalt uttak: 4 500 000 NOK eks.mva. Avtalen varer i 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på forlengelse av avtalen på 1 år + 1 år.
IRMAT AS skal gå til anskaffelse av to nye 18 m vekter over bakkeplan med prefabrikkerte fundamenter samt tilhørende programvare.
Konkurransen gjelder mobile akseltrykksvekter for lette og tyngre kjøretøy, og består av to delkontrakter. En for lette kjøretøy og en for tunge. Det er tillatt å gi tilbud på en eller begge delkontrakter. Alle som ønsker å delta i konkurransen må levere dokumentasjon under Delkontrakt 1 Kvalifikasjonskriterier, i tillegg til den eller de to øvrige delkontraktene de ønsker å delta i. Den estimerte totalverdien er for begge kontraktene samlet.
Vegvesenet skal inngå parallelle rammeavtaler for levering og montering av bro- og flerplatevekter der hvor vi har behov for nye vekter. Alle som oppfyller kvalifikasjonskravene vil bli tildelt en rammeavtale. Avropsmekanismen vil være minikonkurranse for hvert avrop. Merk at da vi allerede vet vi har behov for en vekt på Taraldrud kontrollstasjon, er kunngjøres en konkurranse om denne allerede nå som det første avrop på rammeavtalen. Det er ikke påkrevd å levere tilbud på levering av vekten til Taraldrud for å kvalifisere seg til rammeavtalen, men tilbyder som gir tilbud på levering av vekten til Taraldrud må kvalifisere seg til en rammeavtale.
Vegvesenet skal inngå parallelle rammeavtaler for levering og montering av bro- og flerplatevekter der hvor vi har behov for nye vekter. Alle som oppfyller kvalifikasjonskravene vil bli tildelt en rammeavtale. Avropsmekanismen vil være minikonkurranse for hvert avrop. Merk at da vi allerede vet vi har behov for en vekt på Taraldrud kontrollstasjon, er kunngjøres en konkurranse om denne allerede nå som det første avrop på rammeavtalen. Det er ikke påkrevd å levere tilbud på levering av vekten til Taraldrud for å kvalifisere seg til rammeavtalen, men tilbyder som gir tilbud på levering av vekten til Taraldrud må kvalifisere seg til en rammeavtale.
Oppdragsgiver ønsker tilbud på levering og montering av ny multiplattform-vekt (24m) til Verdal Kontrollstasjon, Verdal. Formålet med anskaffelsen er å kunne utføre vektkontroll av kjøretøy for tungtransport. Vekta skal leveres, monteres, være ferdig kalibrert og klar til bruk ihht. Justervesenets krav. Grunnarbeidet er ikke ein del av denne konkurransen, og blir utført av en annen leverandør. Levering og montering skal utføres i perioden frå 01.09.21 til 01.11.21. Endelig framdriftsplan blir bestemt i framdriftsmøte med valgt leverandør.
Oppdragsgjevar ynskjer tilbod på levering og montering av ny multiplattform-vekt (24m) til Krossmoen Kontrollstasjon, Sørlandsveien 355, 4376 Helleland. Føremålet med anskaffinga er å kunna utføra vektkontroll av køyretøy for tungtransport. Vekta skal leverast og monterast og vera ferdig kalibrert og klar til bruk ihht. Justervesenets krav. Grunnarbeid er ikkje ein del av denne konkurransen, og vert utført av anna leverandør. Levering og montering skal utførast i perioden frå 01.05.21 til 01.08.21. Endeleg framdriftsplan vert fastsett i framdriftsmøte med valgt leverandør.
Oppdragsgjevar ynskjer tilbod på levering og montering av ny multiplattform-vekt (24m) til Krossmoen Kontrollstasjon, Sørlandsveien 355, 4376 Helleland. Føremålet med anskaffinga er å kunna utføra vektkontroll av køyretøy for tungtransport. Vekta skal leverast og monterast og vera ferdig kalibrert og klar til bruk ihht. Justervesenets krav. Grunnarbeid er ikkje ein del av denne konkurransen, og vert utført av anna leverandør. Levering og montering skal utførast i perioden frå 01.05.21 til 01.08.21. Endeleg framdriftsplan vert fastsett i framdriftsmøte med valgt leverandør.
AtB ønsker å inngå avtale med vaktselskap om kjøp av både sivile- og uniformerte billettkontrolltjenester for mobilitetstjenester som kjøres på kontrakt for AtB, herunder buss og trikk.
AtB ønsker å inngå avtale med vaktselskap om kjøp av både sivile- og uniformerte billettkontrolltjenester for mobilitetstjenester som kjøres på kontrakt for AtB, herunder buss, hurtigbåt og ferje. AtB har til tider også behov for tjenester som faller utenfor billettkontroll, og ønsker også å kunne kjøpe tilleggsleveranse av objektive kontroller (kvalitetskontroller), passasjertelling, samt vakt- og sikkerhetstjenester knyttet til passasjer- og sjåførtrygghet både om bord på transportmidler og på holdeplasser og terminaler. Anskaffelsen består av to delkontrakter: 1) Region Nord 2) Region Sør Avtalen(e) for delkontraktene inngås for en periode på 3 år med en ensidig opsjon for oppdragsgiver på inntil 1+1+1 år.
Viser 1-12 av 12 treff