Bergen Kommune
IK-EØS 047-2023 Rammeavtale for kjøp av kantsvitsjer og tilhørende utstyr
Bergen Kommune har inngått avtale med Atea AS for levering av kantsvitsjer og tilhørende utstyr. Anbudets vekting var 60% for kvalitet og 40% for pris.
Viser 1-5 av 5 resultater
Bergen Kommune har inngått avtale med Atea AS for levering av kantsvitsjer og tilhørende utstyr. Anbudets vekting var 60% for kvalitet og 40% for pris.
Bergen Kommune trenger nettverksutstyr for å levere oppgradering og vedlikehold av datanettverket over 24 måneder til en verdi av 18 500 000 NOK. Anbudet inkluderer rammeavtaler for forskjellige typer nettverkssvitsjer, samt kabler og utstyr til kantsvitsjer som patsjesnorer og fiberkabler. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha utført lignende vareleveranser eller tjenester i referanseperioden, med mulighet for å dokumentere erfaring fra de siste tre år eller mer.
Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester
Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester
Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) inviterer potensielle leverandører av IKT-utstyr og tilhørende tjenester til markedsdialog og påfølgende 1-til-1-møter. Markedsdialogen omfatter en dialogkonferanse hvor DSS vil redegjøre for sitt behov for IKT-utstyr og tilhørende tjenester. Dialogkonferansen vil bli avholdt 9. oktober 2018 og er en del av en dialog og samhandling med markedet/leverandørene for å avklare mulighetene i markedet, da særlig med tanke på kjøp av IKT-utstyr som en tjeneste samt hva som er en hensiktsmessig oppdeling av IKT-utstyr i ulike avtaler.
Viser 1-5 av 5 treff