Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    45234120 Arbeid i forbindelse med byjernbaner

Viser 1-15 av 15 resultater

  1. Bybanen AS

    Rammeavtale for entreprenørtjenester til Bybanen AS

    Bybanen AS trenger entreprenørtjenester for en rammeavtale over 8 år, med en estimert totalverdi på 100 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av mannskap, anleggsledelse, maskiner, transportmidler og utstyr for arbeider på anlegg knyttet til Bybanen og trolleybuss i Vestland. Tildelingskriteriene er pris (60%) og kvalitet (40%), hvor kvalitet vurderes basert på responstid, oppdragsforståelse og nøkkelpersoners kompetanse. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentert kvalitets- og miljøledelsessystem, hvor ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer kan benyttes som dokumentasjon, samt beskrivelse av inntil 5 relevante oppdrag fra de siste 5 årene.

    NorgeKonkurranse31. mars 2025
    5. mai 2025(Utgått)
    120 000 000 kr
  2. Bybanen AS

    FRAMEWORK-AGREEMENT FOR TRACK MAINTENANCE-SERVICES

    Bybanen AS har inngått en rammeavtale med Steconfer SA for levering av vedlikeholdstjenester for Bybanens sporinfrastruktur i Vestland. Avtalen inkluderer personell, ingeniørtjenester, planlegging og prosjektledelse, samt nødvendig maskineri, utstyr og kjøretøy. Rammeavtalen har en maksimal verdi på 80 millioner kroner og en varighet på 2 år, med mulighet for forlengelse i ytterligere 2+2+2 år. Konkurransen hadde fokus på pris, kvalitet og miljøhensyn, hvor det ble krevet dokumentasjon på miljøvennlige løsninger, inkludert bruk av utslippsfrie maskiner og miljøvennlig drivstoff. Det var to deltakere i konkurransen.

    NorgeResultat17. mars 202580 000 000 kr
  3. Vestland Fylkeskommune Skyss

    E42 Tele- og driftsstøttesystem

    Vestland Fylkeskommune Skyss har avlyst konkurransen om å levere tele- og driftsstøttesystem for Bybaneprosjektet i Bergen, byggetrinn 5A, med opsjoner for videre byggetrinn, på grunn av manglende finansiering. Prosjektet skulle omfatte en totalentreprise for prosjektering, anskaffelser, bygging og installasjon (EPCI) av telekom og driftstøttesystemer, med en maksimal total kontraktsverdi på 1 milliard kroner. Konkurransen ble gjennomført som en konkurransepreget dialog, og det ble mottatt tre tilbud. Leveransen skulle skje i Vestland.

    NorgeResultat14. mars 20251 000 000 000 kr
  4. Sporveien AS

    Rammeavtale Banetjenester

    Sporveien AS trenger fagkompetanse for å levere banetjenester til en verdi av 500 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester knyttet til vedlikehold av trikk- og t-baneskinner, inkludert arbeid som banemontører, påleggssveis, anleggstjenester, asfaltarbeid og tunnelarbeid. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha nok folk og utstyr for jobben samt erfaring fra lignende oppdrag. Anbudets vekting er pris 70% og CV/responstid 30%.

    NorgeKonkurranse1. des. 2023
    8. jan. 2024(Utgått)
    700 000 000 kr
  5. Sporveien AS

    New Signalling System CBTC

    Sporveien AS is a municipal owned public transport operator of Oslo, Norway that operates and maintains Oslo Metro and Oslo Tramway, as well as owning several operating subsidiaries. Sporveien will through the project New Signalling System CBTC implement a new signalling system and an operation management and supervision system for the complete Oslo Metro network, including Depots, the new line from Majorstuen to Fornebu ("Fornebubanen") and equipping and modifying the rolling stock. The main objective of the project is to completely replace the Legacy Signalling Systems with a new CBTC signalling system and by this replacement increase the transport capacity for Oslo Metro and improve the safety and punctuality of the Oslo Metro operation. A final important goal of the project is that the CBTC System shall be adaptable to new needs as well as changes to the Oslo Metro infrastructure and rolling stock during the whole technical lifetime of the system.

    NorgeResultat7. jan. 2022
  6. Sporveien AS

    New Signalling System CBTC

    Sporveien AS is a municipal owned public transport operator of Oslo, Norway that operates and maintains Oslo Metro and Oslo Tramway, as well as owning several operating subsidiaries. Sporveien will through the project New Signalling System CBTC implement a new signalling system and an operation management and supervision system for the complete Oslo Metro network, including Depots, the new line from Majorstuen to Fornebu ("Fornebubanen") and equipping and modifying the rolling stock. The main objective of the project is to completely replace the Legacy Signalling Systems with a new CBTC signalling system and by this replacement increase the transport capacity for Oslo Metro and improve the safety and punctuality of the Oslo Metro operation. A final important goal of the project is that the CBTC System shall be adaptable to new needs as well as changes to the Oslo Metro infrastructure and rolling stock during the whole technical lifetime of the system.

    NorgeKonkurranse2. apr. 2020
    6. mai 2020(Utgått)
    4 900 000 000 kr
  7. Sporveien AS

    New Signalling System CBTC

    Sporveien AS is a municipal owned public transport operator of Oslo, Norway that operates and maintains Oslo Metro and Oslo Tramway, as well as owning several operating subsidiaries. Sporveien will through the project New Signalling System CBTC implement a new signalling system and an operation management and supervision system for the complete Oslo Metro network, including Depots, the new line from Majorstuen to Fornebu ("Fornebubanen") and equipping and modifying the rolling stock. The main objective of the project is to completely replace the Legacy Signalling Systems with a new CBTC signalling system and by this replacement increase the transport capacity for Oslo Metro and improve the safety and punctuality of the Oslo Metro operation. A final important goal of the project is that the CBTC System shall be adaptable to new needs as well as changes to the Oslo Metro infrastructure and rolling stock during the whole technical lifetime of the system.

    NorgeResultat31. mars 2020
  8. Sporveien AS

    New Signalling System CBTC

    Sporveien AS is a municipal owned public transport operator of Oslo, Norway that operates and maintains Oslo Metro and Oslo Tramway, as well as owning several operating subsidiaries. Sporveien will through the project New Signalling System CBTC implement a new signalling system and an operation management and supervision system for the complete Oslo Metro network, including Depots, the new line from Majorstuen to Fornebu ("Fornebubanen") and equipping and modifying the rolling stock. The main objective of the project is to completely replace the Legacy Signalling Systems with a new CBTC signalling system and by this replacement increase the transport capacity for Oslo Metro and improve the safety and punctuality of the Oslo Metro operation. A final important goal of the project is that the CBTC System shall be adaptable to new needs as well as changes to the Oslo Metro infrastructure and rolling stock during the whole technical lifetime of the system.

    NorgeKonkurranse26. nov. 2019
    7. feb. 2020(Utgått)
    4 900 000 000 kr
  9. Jernbaneverket

    EPC Railway Systems Oslo S

    Arbeidsomfanget omfatter fullføring av prosjektering, i hovedsak arbeidstegninger og utførelse av jernbanetekniske arbeider for Østfoldbanen og Follobanen fra de to ombygde tunnelene på Oslo S, igjennom ny tunnel i Klypen frem mot portalen i Ekebergåsen. Spor for Inngående Østfoldbane fortsetter igjennom tunnelen konstruert av EPC D&B frem til Sydportalen ved Bekkelagstunnelen. Utgående Østfoldbanespor kommer ut fra tunnelen i Klypen og kobles til eksisterende spor ved Loenga. Arbeidet omfatter og tilkobling av alle jernbanetekniske fag også utvendig signal mot eksisterende spor på Loenga, Oslo S og nye spor i portalen på Ekebergåsen.

    NorgeResultat15. aug. 2017
  10. Hordaland Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Bybanen i Bergen - byggetrinn 4

    Bybanen mellom Sentrum og Fyllingsdalen er fjerde byggetrinn for Bybanen, og begynnelsen på linje 2 for Bybanen i Bergen. Bybanens linje 2 fra sentrum til Fyllingsdalen består av 10 km ny linje fra eksisterende linje i sentrum, via Haukeland sykehus og videre gjennom byutviklingsområdet på Mindemyren, gjennom fjellet Løvstakken til Fyllingsdalen sentrum og til endepunkt næringsområdet på Spelhaugen. Her er også ny oppstillingsplass for vogner plassert. Lengden er omlag 10,8 km, fordelt på 5 km dagstrekning og 5 km i tunnel. Traséen har 8 nye holdeplasser, og vil i tillegg få 2 felles holdeplasser med linje 1 i Kaigaten og ved Nonneseter. Totalt skal det etableres 4 880 m dobbeltspor i dagen og 4860 m dobbeltspor i tunnel. Det vil bli etablert fire tunneler og en bro for banen, og det skal videre etableres to tunneler for gang og sykkelvei, en større vegbro og flere mindre veg og gang broer. De enkelte entreprisene vil bli kunngjort på Doffin/TED i perioden høst 2017-2020.

    NorgePlanlegging14. juli 2017
    13. juli 2017(Utgått)
    6 200 000 000 kr