Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    48219300 Administrasjonsprogramvare

Viser 1-25 av 766 resultater

  1. Ryfylke It-samarbeid Kommunalt Oppgavefellesskap

    Forvaltningsløsning for veg og park, 2.gangs utlysning

    Ryfylke It-samarbeid Kommunalt Oppgavefellesskap trenger en forvaltningsløsning for veg og park i Rogaland. Løsningen skal gi grunnlag for å klargjøre hvilke tiltak som bør gjennomføres og når, beregne behov for bevilgninger, restlevetid og nedbrytning av vegelementer, samt prioritere tiltak innenfor gitte økonomiske rammer. Systemet må levere overordnet og aggregert informasjon om objekter, prioritering og tiltaksoversikter, detaljinformasjon for planleggings- og prosjekteringsformål, og ha kartfunksjonalitet. Det skal dekke behovene for enhetene Veg, Park og friluft, og omfatter også årlig drift og vedlikehold av database, beregning av optimalt vedlikehold, oppmåling og tilstandsregistrering av kommunale veier (asfalt og grus) og G/S-veier, registrering av parkanlegg, parkmodul, feilmeldingsportal for publikum, registrering av oppgaver for driftspersonell, og gravemelding/arbeidsvarslingsportal.

    Konkurranse15. aug. 2025
    22. aug. 2025(Utgått)
  2. Ikt Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap

    FDV system - Løysing for forvaltning, drift og vedlikehold av eiendom

    Ikt Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap har inngått en avtale med Fdvhuset AS for levering av et nytt FDV-system for forvaltning, drift og vedlikehold av kommunale bygg i kommunene Alver, Aurland, Austrheim, Austevoll, Fedje, Gulen, Masfjorden, Modalen, Osterøy, Samnanger, Sveio, Tysnes og Vaksdal. Systemet skal integreres med eksisterende og fremtidige løsninger, og støtte nasjonale fellesfunksjoner og komponenter. Avtalen har en varighet på 8 år og en total verdi på 9 800 000 kroner. Det var krav om brukervennlighet, oppgaveforståelse, og integrasjon med andre systemer, og fem leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat11. juli 2025
  3. Norges Handelshøyskole

    HRM-system

    Norges Handelshøyskole har inngått en avtale med Azets Insight AS for levering av et HRM-system som skal forbedre, digitalisere og effektivisere HR-prosessene ved høyskolen. Systemet skal styrke datakvalitet og datasikkerhet, støtte oppfølging og utvikling av medarbeidere, samt fungere som et effektivt lederverktøy. Avtalen har en total verdi på 5 millioner kroner, og det var fem leverandører som deltok i konkurransen. Evalueringen av tilbudene ble basert på pris og kvalitet, hvor kvaliteten på den tilbudte løsningen ble vektlagt med 70 poeng og prisen med 30 poeng.

    Resultat3. juli 2025
  4. Norsk Helsenett Sf

    Product and Web Analytics Tool (pre-kval) - NHN

    Norsk Helsenett SF trenger et produkt- og webanalyseverktøy for å effektivt administrere og analysere data fra Helsenorge, som er den offisielle nettsiden for helsetjenester i Norge. Tjenesten skal leveres over en periode på 3 år og vil gi organisasjonen innsikt i brukeradferd, spore nøkkelprestasjonstall og optimalisere brukeropplevelsen. Verktøyet må støtte avansert funksjonalitet som segmentering, filtrering og beregnede metrikker for detaljert analyse og dynamisk rapportering. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til registrering i et foretaksregister.

    Konkurranse3. juli 2025
    26. aug. 2025(Utgått)
  5. Politiets Fellestjenester

    Workforce Management and competence solution

    Politiets Fellestjenester trenger en nasjonal Workforce Management- og kompetanseløsning for politiet, som skal leveres som et "off-the-shelf produkt" og erstatte den nåværende løsningen, TTA. Løsningen skal bidra til operativ kapasitet og beredskap ved å gi en omfattende oversikt over politiets ansatte, deres tilgjengelighet og kompetanse, samt støtte juridiske krav og effektivisere ledelse og ressursbruk. Leveransen skal skje i Oslo, med en maksimal totalverdi på 250 millioner kroner. Tildelingskriteriene er kvalitet (65%) og pris (35%), hvor kvaliteten evalueres basert på forståelse av oppdraget, funksjonalitet, tekniske aspekter, sikkerhet og GDPR, service og support, samarbeid, samt leverandørens ekspertise. Leverandøren må ha erfaring fra sammenlignbare leveranser.

    Konkurranse30. juni 2025
    5. sep. 2025(7 dager)
    250 000 000 kr
  6. Norske Tog AS

    Anskaffelse av HR- og lønnssystem

    Norske Tog AS trenger et felles HR-administrasjons- og lønnssystem, eventuelt separate systemer med integreringsmuligheter, levert som en skytjeneste (SaaS) over 3 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Leverandøren skal fungere som SPOC (Single Point of Contact) og ha ansvar for lønnskjøringer. Systemet må kunne automatiseres og integreres med andre systemer som Norske Tog benytter. Selskapet har omtrent 80 ansatte. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse27. juni 2025
    22. aug. 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  7. Statsbygg

    RFI/Markedsundersøkelse - Veiledende kunngjøring - 2025/3474 - Offline BIM viewer

    Statsbygg planlegger anskaffelsen av en offline BIM viewer som skal fungere i gradert miljø, og som kan benyttes både i byggeprosjekter og innenfor drift og forvaltning av eiendommer underlagt sikkerhetsloven. Leverandører oppfordres til å gi innspill til mulige produkter, løsninger eller tjenester som kan tilpasses for installasjon og bruk på sikre nett og offline enheter.

    Planlegging26. juni 2025
    15. sep. 2025(17 dager)
  8. Statsbygg

    RFI/markedsundersøkelse - Veiledende kunngjøring - 2025/3184 - Offline BIM-viewer

    Statsbygg planlegger anskaffelsen av en offline BIM-viewer som en del av deres OT Asset Management (OTAM) initiativ, med fokus på sikker fjerntilgang og generell sikring av operasjonell teknologi. Leverandører oppfordres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å delta i en markedsundersøkelse (RFI) for å identifisere mulige produkter, løsninger eller tjenester som kan tilbys.

    Planlegging23. juni 2025
    8. sep. 2025(10 dager)
  9. Miljødirektoratet

    HMS- og driftssystem til Statens Naturoppsyn

    Miljødirektoratet trenger et HMS- og driftssystem til Statens Naturoppsyn (SNO) for en kontrakt over 3 år, med en maksimal totalverdi på 1,5 millioner kroner. Systemet skal være en brukervennlig og intuitiv digital verktøystøtte som dekker behov innen HMS og operativ drift, inkludert avvikshåndtering, vernerunder, sjekklister, transportmiddeloversikt, kompetanseoversikt, kursplanlegging, ROS-analyser, og lagerhold av bekledning og personlig utstyr. Løsningen må ha norsk som systemspråk, enkel tilgangskontroll, rolletildeling, og overholde GDPR-krav. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til registrering i foretaksregister.

    Konkurranse18. juni 2025
    13. aug. 2025(Utgått)
    1 500 000 kr
  10. Miljødirektoratet

    Kvalitetssystem

    Miljødirektoratet trenger et kvalitetssystem for en kontrakt over 3 år, som skal gi ansatte god oversikt over krav og forventninger, samt sikre enhetlig praksis og enkel identifisering av avvik i tråd med direktoratets kvalitetshåndbok og kvalitetspolitikk. Systemet skal støtte dokumenthåndtering, prosesskartlegging og håndtering av avvik og forbedringsforslag på en helhetlig og integrert måte, med potensial for å støtte flere aspekter av virksomhetsstyring på sikt. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister.

    Konkurranse13. juni 2025
    13. aug. 2025(Utgått)
  11. Vestland Fylkeskommune

    FDV-dokumentsystem

    Vestland Fylkeskommune trenger et dedikert innsamlingsprogram for FDV-dokumentasjon, som også skal fungere som en database for all FDV-dokumentasjon. Systemet skal kunne brukes for både nybygg, ombyggings- og vedlikeholdsprosjekter, uansett størrelse, og ha et enkelt brukergrensesnitt. Anskaffelsen gjelder tjenester innen datatjenester, rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte, med en maksimal totalverdi på 2 millioner kroner. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse3. juni 2025
    30. juni 2025(Utgått)
    2 000 000 kr
  12. Bergen Kommune

    K0001EBE - Kjøp av digitalt renholdsverktøy

    Bergen Kommune trenger et digitalt renholdsverktøy som en tjeneste over internett for å støtte renholdsavdelingen ved Etat for Bygg og Eiendom. Avtalen har en varighet på 6 år og omfatter etablering, opplæring, konfigurering, konvertering, tilpasning, integrasjoner, drift/forvaltning og brukerstøtte. Systemet skal brukes av renholdere via nettbrett og skal inkludere bygningstegninger for hver lokasjon, samt kommunikasjonsmuligheter for ledere. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%), og miljø (30%). Leverandøren må dokumentere miljøeffekter og energistyring i datasenteret, samt bruk av miljøsertifisert utstyr.

    Konkurranse27. mai 2025
    2. juli 2025(Utgått)
  13. Norsk Helsenett Sf

    Krisestøtteverktøy (prekvalifisering)

    Norsk Helsenett SF trenger en rammeavtale for levering av et krisestøtteverktøy over 7 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Avtalen omfatter separate instanser av krisestøtteverktøyet, bistand til etablering av løsningen, samt generell konsulentbistand tilknyttet løsningen. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til registrering i et foretaksregister.

    Konkurranse27. mai 2025
    30. juni 2025(Utgått)
    20 000 000 kr
  14. Oslo Kommune Oslo Origo

    Oslo kommune inviterer til leverandørdialog for systemstøtte for fritidskortordning

    Oslo kommune planlegger anskaffelsen av systemstøtte for en byomfattende fritidskortordning som skal hjelpe barnefamilier med å delta i fritidsaktiviteter. Leverandører oppfordres til å gi uforpliktende tilbakemeldinger og melde sin interesse for dialogmøter ved å sende en e-post med kontaktinformasjon og en kort beskrivelse av løsningen de kan tilby. Dialogmøtene vil gi leverandørene mulighet til å presentere sine forslag til løsninger, implementering, support og prismodell.

    Planlegging16. mai 2025
    16. sep. 2025(18 dager)
    0 kr
  15. Høgskolen I Østfold

    Anskaffelse av HRM system

    Høgskolen i Østfold trenger et moderne og fullverdig HRM-system som skal leveres som en tjeneste over 5 år. Systemet skal være brukervennlig, effektivisere prosesser, gi gode beslutningsgrunnlag, sørge for standardisering og sikre etterlevelse av lovverk og sikkerhetskrav. Tildelingskriteriene er basert på kvalitet med en vekting på 70% og pris med en vekting på 30%. Leverandøren må presentere sitt tilbud og demonstrere løsningens funksjonalitet og brukergrensesnitt som en del av evalueringen.

    Konkurranse16. mai 2025
    18. juni 2025(Utgått)
  16. Sykehusinnkjøp Hf

    Markedsdialog - Sirkulær økonomi i bygg; løsning for ombruk av byggemateriell

    Sykehusinnkjøp HF planlegger anskaffelsen av løsninger for ombruk av byggemateriell for å fremme sirkulær økonomi i byggeprosjekter i Bergens-regionen. Leverandører inviteres til å delta i en dialogkonferanse for å gi innspill og dele markedskunnskap som kan bidra til å utvikle en velfungerende verdikjede for ombruk av bygningsmateriell. Behovene og målsettingene for prosjektet er beskrevet i et vedlagt dialognotat.

    Planlegging15. mai 2025
    15. sep. 2025(17 dager)
  17. Drammen Kommune

    Fagsystem for bestilling av lokaler for Drammen kommune

    Drammen Kommune trenger en digital skytjeneste for administrasjon av leie og utlån av kommunens lokaler, anlegg, uteområder og utstyr, med en maksimal totalverdi på 1,6 millioner kroner over 4 år. Tjenesten skal inkludere en bookingløsning, funksjonalitet for presentasjon av utlåns/utleieprosjekter, fakturering eller fakturagrunnlag, samt nøkkeladministrasjon for tilgangskontroll. Dette vil gi kommunen en digital saksbehandling og en plattform som kan brukes på tvers av avdelinger, samt en enkel selvbetjeningsportal for innbyggerne. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse12. mai 2025
    6. juni 2025(Utgått)
    1 600 000 kr
  18. Politiets Fellestjenester

    Elektronisk personalhåndbok

    Politiets Fellestjenester trenger en elektronisk personalhåndbok som skal leveres som en nettbasert tjeneste over 2 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Løsningen skal være produksjonsklar, tilgangsstyrt, og driftes av en ekstern leverandør, med opplæring for administratorer og redaktører. Målet er å sikre sømløs integrasjon med Microsoft 365 for bedre samhandling og effektivitet. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70% og pris med 30%. Leverandøren må ha kapasitet til å gjennomføre kontrakten gjennom hele avtaleperioden.

    Konkurranse12. mai 2025
    16. juni 2025(Utgått)
    4 000 000 kr