Ruter AS
Invitasjon til markedsdialog (RFI) – Flåtestyringsverktøy
Ruter AS planlegger anskaffelsen av et flåtestyringsverktøy og inviterer leverandører til å delta i markedsdialog for å gi innspill.
Viser 1-25 av 70 resultater
Ruter AS planlegger anskaffelsen av et flåtestyringsverktøy og inviterer leverandører til å delta i markedsdialog for å gi innspill.
Politiets Fellestjenester har inngått en avtale med Genus AS for levering av lisenser og bistand til drift og forvaltning av applikasjoner bygget på Genusplattformen, med en total kontraktsverdi på 162 millioner kroner. Avtalen omfatter datatjenester som rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte for Politiets IT-enhet (PIT). Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.
Norges Bank har inngått en rammeavtale med Crayon AS for kjøp av software lisenser med en varighet på 2 år og en total kontraktsverdi på 190 millioner kroner. Leveransen skjer i Oslo, og avtalen ble tildelt basert på kriteriene kvalitet (70%) og pris (30%). Det var kun én tilbyder i konkurransen.
Politiets fellestjenester planlegger anskaffelsen av lisens- og vedlikeholdstjenester samt bistand til drift og forvaltning av applikasjoner bygget på Genusplattformen fra Genus AS. Leverandører kan gi innsigelser mot kontraktsinngåelse innen ti dager etter kunngjøringen.
Jernbanedirektoratet har inngått avtale med Crayon AS for programvarerelaterte tjenester til å levere lisenser og programvare over 4 år til en verdi av 20,000,000 NOK. Anbudets vekting var 60% pris og 40% kvalitet.
Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten har endret avtalen med Mappost for utviklingstjenester relatert til tidsplanleggings- og produksjonsprogramvare til å levere et ruteoptimaliseringssystem for innsamling av avfall i Oslo.
Sikt - Kunnskapssektorens Tjenesteleverandør har inngått avtale med Atea AS for programvarelisenser inkl. rådgivning, bistand og support til en verdi av 320 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris og kvalitet.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten har inngått avtale med Crayon AS for kompetanse til å levere Microsoftlisenser og tilhørende tjenester i Oslo til en verdi av 1 300 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris lisenser: 40%, pris konsulenttjenester: 10%, SAM-rapportering: 20%, oppdragsforståelse/rådgivning: 20% og bestilling og fakturering: 10%.
Oslo kommune v/Renovasjons- og gjenvinningsetaten trenger et helhetlig system for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling (FDV-system) for å levere dette over 7 år til en verdi av 1 225 000 NOK.
Norges Bank trenger bordplasseringssystem for å levere planlegging og booking for arrangementer i Oslo over 36 måneder til en verdi av 1 490 000 NOK.
Ikt Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap har inngått avtale med Crayon AS for kompetanse til å levere Microsoft lisenser over 3 år til en verdi av 32 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris og totaløkonomi for kjøp/leie av lisenser: 90%, organisering og support: 10%.
Ikt Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap trenger leverandør av Microsoft-lisenser for å levere lisensavtaler over 36 måneder til en verdi av 32 000 000 NOK. Anbudet omfatter levering av ulike typer Microsoft-lisenser, inkludert skoleavtale (EES), EAS-avtaler for administrative brukere, SQL-lisensiering og Select/Select+ avtaler for kommunene, samt vurdering av andre relevante lisensløsninger. Et viktig formelt krav er at tilbyderen må oppfylle de tekniske og faglige egenskapene som er beskrevet i konkurransegrunnlaget.
Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten trenger et ruteoptimaliseringssystem for å levere innsamling av avfall over 24 måneder til en verdi av 5 000 000 NOK. Systemet skal øke produktiviteten, sikre korrekt belastning på renovatører og biler, forbedre datagrunnlaget, redusere drivstofforbruk og slitasje på kjøretøy. Anbudets vekting er samlet evalueringspris: 40%, krav til skytjenester (rutedata, produksjonsberegning, kart/geografisk informasjon osv.): 60%.
Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten trenger programvare for ruteoptimalisering for å effektivisere innsamlingen av avfall i Oslo. De ønsker bistand til å utarbeide konkurransegrunnlaget og inviterer leverandørmarkedet til å gi innspill gjennom en høring før de endelig utlyser anbudet.
Trondheim Renholdsverk AS (TRV) skal ut på konkurranse for kjøp av et «fagsystem renovasjon» for å håndtere innhenting av avfall fra abonnenter i Trondheim Kommune. Se vedlagt invitasjon. Vi ønsker i den sammenheng å invitere markedet til leverandørdialog (en til en dialog) for å kartlegge og tilegne oss mer kunnskap og kompetanse om mulighetene i markedet opp mot et fagsystem for håndtering av renovasjon. Vi ønsker å invitere markedet til leverandørdialog 8. og 9. desember 2022. Frist for påmelding: 30. november 2022, kl. 12:00. Påmelding per e-post: Jeanette.berglund@trv.no
Sykehuspartner HF ønsker å anskaffe en løsning for mål-, resultat- og risikostyring. Løsningen skal understøtte utvikling i besluttet strategisk retning og en tydelig kobling mellom overordnede mål, og resultat- og risikostyring innen ulike styringsdimensjoner. Videre skal den strukturere og gjøre styringsinformasjon tilgjengelig, og bidra til aktiv styring og gjennomføring av tiltak på de deler av virksomheten som er vesentlig for å oppnå målene.
Sykehuspartner HF skal anskaffe et kvalitetssystem som gir ledere og medarbeidere bedre og enklere oversikt over hvordan Sykehuspartner styrer og gjennomfører sine oppgaver i samsvar med lover, forskrifter og andre styringsrammeverk. Anskaffelsen omfatter funksjonalitet for organisering og styring av dokumentasjon, herunder beskrivelse av prosesser samt samsvar med lover og regler.
Sykehusinnkjøp HF (Oppdragsgiver) skal på vegne av Kundene gjennomføre anskaffelse av rammeavtale(r) for digital tjenesteplattform for bygg og eiendom. Kundene på avtalen er: - Sykehusbygg HF - Helse Sør-Øst RHF - Helse Vest RHF - Helse Midt-Norge RHF - Helse Nord RHF Samtlige helseregioner planlegger altså å tiltre rammeavtalene og kan gjøre avrop på disse enten direkte eller via de regionale IKT-foretakene uavhengig av hverandre. Formålet med konkurransen er å anskaffe IT-løsninger som kan bidra til å forbedre kjerneprosessene innen eiendomsforvaltning. Konkurranse er planlagt kunngjort i august/september 2022 og skal gjennomføres som konkurransepreget dialog. Målet er å inngå en eller flere rammeavtaler med en eller flere leverandører for å dekke Oppdragsgivers behov. Rammeavtalene danner grunnlaget for videre avrop som hver Kunde gjennomfører særskilt. Avropsavtalene vil kunne ha en vesentlig lengre varighet enn rammeavtalene avhengig av avtaletype og omfanget på den enkelte avtale.
Felles Innkjøpskontor (FIK) ønsker å innhente konkrete tilbakemeldinger på hvilke muligheter og prismodeller som finnes.
Oppdragsgiver skal anskaffe et verktøy for deklarering og logistikk av farlig avfall. Vår målsetning er å automatisere, digitalisere, effektivisere og forenkle hverdagen til vår fagavdeling for farlig avfall. Det å kunne logge mest mulig en plass, en gang og få helheten fra forbruker til lager og videre til sluttbehandler er et viktig aspekt. Avdeling for farlig avfall trenger et program som tar hånd om registrering av farlig avfall opp mot avfallsdeklarering.no, emballasje, lagerstyring og rapportering i ett og samme program. Programmet må kunne rapportere alt av sporing på farlig avfall til enhver tid med opplysninger som økonomi, mottaker, produsent, kommunalt avfall, husholdning og næringsavfall. Dette skal være en løsning som er basert på en digital hverdag, hvor papirflyt er en unødvendighet og som gjør driftskostnadene godt synlig for økonomisk innsyn og rapportering. Det skal også være muligheter for integrasjon til andre systemer.
Sykehusene i Helse Sør-Øst serverer hvert år omlag 6 milioner måltider til pasientene. For å sikre rett måltid til rett pasient er det behov for et regionalt kostdatasystem. Kostdatasystemet er et kritisk produksjonssystem og skal understøtte prosessene med planlegging, bestilling, produksjon og leveranse av næringsriktige måltider til pasientene og ansatte.
Det er bedt om to modeller for skolelisenser (OVS eller Campus). Begge modellene skal prises. Oppdragsgiver velger den modellen som har lavest kostnad. Summen som fremkommer under produkter inkluderer begge lisensmodeller. Det er av tekniske årsaker ikke mulig å endre dette i Mercell. Inneværende avtale på lisenser til administrasjon utgår 30/11-21. Inneværende avtale på lisenser til skole utgår 30/9-21 Disse to avtalene skal slåes sammen i denne konkurransen. Adm. lisenser må derfor fornyes før utløp av inneværende avtale med nåværende leverandør, og medfører at også adm.lisens starter opp 1/10-21.
I en travel hverdag med to logistikkbedrifter har vi høyt fokus på å modernisere og effektivisere våre verktøy i hverdagen. Vi ønsker derfor å invitere markedet til en leverandørdialog (en til en dialog) for å få økt vår kunnskap om hva markedet kan tilby innenfor HMS og kvalitetssikringssystem. Se vedlegg for helhetlig invitasjon, kartlagte oppgaver og tematikk for leverandørdialog.
Veiledende kunngjøring for løsning for prosjekthotell.
Sykehuspartner ønsker en oppdatert status fra leverandørmarkedet for å få svar på hvordan aktuelle leverandører vil kunne løse behovene som skissert i denne RFI-en. Hensikten med denne informasjonsforespørselen er således å innhente informasjon, tilbakemeldinger og forslag fra leverandørene. Frist for å besvare forespørselen er 16. august klokken 10. Det vil avholdes en leverandørkonferanse torsdag 24. juni klokken 14-15 der Sykehuspartner vil tydeliggjøre behovene. Konferansen vil foregå digitalt. Det vil også være mulig å stille spørsmål. Innloggingsdetaljer får dere ved å melde dere på konferansen via kommunikasjonsmodulen i Mercell.
Viser 1-25 av 70 treff