Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    48771000 Generell programvarepakke

Viser 1-15 av 15 resultater

  1. Det Frivillige Skyttervesen

    Prekvalifisering Medlemssystem og CMS løsning

    Det Frivillige Skyttervesen trenger et skybasert medlemssystem og en CMS-løsning for å erstatte dagens dfs.no, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner over 10 år. Anskaffelsen skal dekke behovene til 135.000 medlemmer og 800 skytterlag, og det forventes noen tilpasninger til et standard medlemssystem/hjemmesider. Leveransen skal skje i Oslo. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene, med detaljer om oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Tildelingskriteriene vil bli kunngjort i runde 2.

    NorgeKonkurranse11. apr. 2025
    12. mai 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  2. Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten

    Veiledende kunngjøring i forbindelse med anskaffelse av avtale om en programvare for ruteoptimalisering for innsamling av avfall i Oslo

    Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten trenger programvare for ruteoptimalisering for å effektivisere innsamlingen av avfall i Oslo. De ønsker bistand til å utarbeide konkurransegrunnlaget og inviterer leverandørmarkedet til å gi innspill gjennom en høring før de endelig utlyser anbudet.

    NorgePlanlegging10. juli 2023
    9. juli 2023(Utgått)
  3. Viken Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse av IKT-løsning for å forvalte, drifte og vedlikeholde fylkesveier

    Fylkeskommunene (FK) vil anskaffe nødvendige IKT-systemer, programvare og løsninger slik at de ansatte i fylkeskommunene fortsatt kan utføre sine arbeidsoppgaver i forbindelse med veiadministrasjon for fylkesveier. IKT-løsning skal omfatte forvaltning, drift og vedlikehold av vei, veimerking, asfalt, tunnel, elektro, bru og andre bærende konstruksjoner.

    NorgeResultat18. mai 2021
  4. Vygruppen AS

    Løsninger for planlegging og gjennomføring av offentlig transport

    Vygruppen AS gjennomgår porteføljen av ulike IT-systemer, løsninger og tjenester knyttet til togtransport, herunder muligheten for innovative løsninger og de nyeste "beste praksis"-løsningene som kan bidra til og optimere vår virksomhet. I den forbindelse ønsker vi oppdatert informasjon om gjeldende marked anbefaler og kan tilby. Hovedfokuset i RFI'en er behovet knyttet til Vygruppens daglige drift av passasjertog, men vi er også åpne for synergieffekter knyttet til øvrige forretningsområder innen Vygruppen. Det gjøres for ordens skyld oppmerksom på at RFI-prosessen kan føre til en, flere eller ingen fremtidige anskaffelser. Det henvises til RFI-dokumentene publisert på vår anskaffelsesportal (http://anskaffelser.vy.no) for nærmere informasjon. Det vil også bli gjennomført et webinar mandag 29. juni kl. 09:00 hvor det vil bli gitt utdypende informasjon om bakgrunnen for behovet. Merk at webinaret krever forhåndspåmelding, ref. RFI-dokumentene.

    NorgePlanlegging15. juni 2020
    14. juni 2020(Utgått)
  5. Riksrevisjonen

    Markedsundersøkelse - Fildelingstjeneste

    Riksrevisjonen skal etablere en dataplattform for informasjonsforvaltning som et verktøy for gjennomføring av revisjonsoppdragene av statlige virksomheter. Plattformen vil bestå av mange komponenter og teknologier og ulike kategorier data. Som et første ledd i etableringen skal det etableres en ny løsning for sikker og sporbar filoverføring fra eksterne samhandlere. Riksrevisjonen inviterer derfor til markedsdialog (RFI) for å undersøke markedet og innlede en dialog med mulige leverandører.

    NorgePlanlegging3. des. 2019
    2. des. 2019(Utgått)
  6. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Markedsundersøkelse - digitalisering og automatisering av tilskuddsforvaltning

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratets (IMDi) har behov for modernisert, digitalisert og sikker forvaltning av tilskuddsordninger for bosetting av flyktninger. Målet for fremtidig tilskuddsforvaltning er å heldigitalisere prosessflyten og automatisere de tilskuddssakene som har et fullstendig vurderingsgrunnlag og som ikke krever skjønnsmessig vurdering. IMDi søker innspill fra markedet til hvordan leverandørenes produkter, tjenester og leveranser kan understøtte IMDIs målsetninger på tilskuddsområdet, samt veien dit. Se vedlagt markedsundersøkelse og behovsbeskrivelse inkl. problemstillinger som ønskes besvart.

    NorgePlanlegging22. nov. 2019
    21. nov. 2019(Utgått)
  7. Tromsø Kommune

    Sosialsystem til Tromsø kommune - intensjons kunngjøring

    Tromsø kommune har som intensjon å inngå kontrakt på sosialsystem direkte med leverandør Visma Enterprise AS da en ikke kjenner til andre leverandører som kan møte våre krav og funksjoner til slikt system. Se vedlegg for mer informasjon om funksjonalitet og krav som stilles fra Tromsø kommune sin side. Hvis dere mener at dere kan møte Tromsø kommune sine ønsker til funksjonalitet og krav som er beskrevet i vedlegg må dere kontakte Tromsø kommune, via Mercell, innen frist for tilbakemelding som er 29.11.2018 kl. 12.00.

    NorgePlanlegging22. nov. 2018
    21. nov. 2018(Utgått)