Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    48790000 Programvare for versjonsoppfølgning

Viser 1-9 av 9 resultater

  1. Vestland Fylkeskommune

    FDV-dokumentsystem

    Vestland Fylkeskommune trenger et dedikert innsamlingsprogram for FDV-dokumentasjon, som også skal fungere som en database for all FDV-dokumentasjon. Systemet skal kunne brukes for både nybygg, ombyggings- og vedlikeholdsprosjekter, uansett størrelse, og ha et enkelt brukergrensesnitt. Anskaffelsen gjelder tjenester innen datatjenester, rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte, med en maksimal totalverdi på 2 millioner kroner. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse3. juni 2025
    30. juni 2025(Utgått)
    2 000 000 kr
  2. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    80-BYM-2023 Markedsdialog system for digital regulering og innsikt i mikromobilitet

    Hensikten med markedsdialogen (RFI) er å motta tilbakemeldinger fra leverandører, og og undersøke hva som finnes av løsninger for digital innsikt og regulering av delemobilitet. Bymiljøetaten ønsker et verktøy for å regulere, visualisere og gi innsikt i delemobilitet i Oslo. Løsningen må være i tråd med gjeldende lovgiving, da spesielt med tanke på databehandling. Verktøyet skal være moderne, tilpasset vårt behov og med oppdatert funksjonalitet, som følger markedets utvikling. For mer informasjon se vedlegg.

    Planlegging6. juni 2023
    5. juni 2023(Utgått)
  3. Statens Vegvesen

    Markedsundersøkelse (RFI) for anskaffelse av FDV-løsning for divisjon Drift og vedlikehold Saksnummer: 21/132935 Dokumentets dato:

    Divisjon Drift og vedlikehold er vegeier for store deler av europa- og riksvegnettet i Norge, og har ansvar for at drift og vedlikeholdsaktiviteter utføres. Divisjonen har i dag ikke tilfredsstillende IT-systemstøtte for forvaltning og vedlikeholdsstyring, og har behov for en felles FDV-løsning på tvers av fagområder (bru, tunnel, veg i dagen, mfl.). Divisjonen ønsker å etablere IT-støtte som kan hjelpe med blant annet å ha god kontroll på eiendeler, tilstandsutvikling, vedlikeholdsplaner, arbeids- og økonomistyring. Divisjonen har etablert et virksomhetsutviklingsprosjekt for å forbedre arbeidsprosesser, data og IT-system i tråd med beste praksis internasjonalt (ISO 55000 Asset Management). I denne markedsundersøkelsen ønsker prosjektet å få bedre innsikt i markedet for en FDV-løsning (Enterprise Asset Management) som kan fungere som et sentralt nav for divisjonen til vedlikeholdsstyring.

    Planlegging28. juni 2021
    27. juni 2021(Utgått)
  4. Viken Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse av IKT-løsning for å forvalte, drifte og vedlikeholde fylkesveier

    Fylkeskommunene (FK) vil anskaffe nødvendige IKT-systemer, programvare og løsninger slik at de ansatte i fylkeskommunene fortsatt kan utføre sine arbeidsoppgaver i forbindelse med veiadministrasjon for fylkesveier. IKT-løsning skal omfatte forvaltning, drift og vedlikehold av vei, veimerking, asfalt, tunnel, elektro, bru og andre bærende konstruksjoner.

    Resultat18. mai 2021
  5. Bergen Kommune

    EØS 012-2018 - Anskaffelse av programvare for lisenshåndtering (SAM)

    Bergen kommune ønsker å få en bedre oversikt over egne lisenser knyttet til programvarer brukt i kommunen. Et sentralt aspekt med dette er å kunne optimalisere lisenshåndteringen og kunne fordele kostnader til de forskjellige enhetene basert på faktisk bruk. For å nå denne målsetningen ønsker kommunen å anskaffe et elektronisk verktøy som kan være til hjelp for å kartlegge og gi en oversikt over programvarer som er i bruk med tilhørende lisensiering. Slike programvarer benevnes ofte "Software Asset Management" (SAM). I tillegg ønsker kommunen samtidig å anskaffe konsulenttjenester til støtte for å implementere verktøyet og bidra til at målsetningene nevnt ovenfor nås. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/79847003.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

    Konkurranse22. feb. 2018
    12. mars 2018(Utgått)
  6. Bergen Kommune

    Ønske om informasjon om SAM-verktøy

    Bakgrunnen for forespørselen er at Bergen kommune v/EDD ønsker å få en bedre oversikt over programvarelisensene til Bergen Kommune. Vi har behov for et verktøy til fordeling av kostnader for de forskjellige enhetene. Verktøyet skal gi mulighet for å knytte kostnader til en enkelt bruker og enhet. Bergen Kommune ønsker å komme i kontakt med leverandører av denne type verktøy for å se på ulike Software Asset Management verktøy som kan møte dette behovet. Se forøvrig vedlagt dokument

    Planlegging15. nov. 2017
    14. nov. 2017(Utgått)
  7. Statens Pensjonskasse

    17/001689 Markedsundersøkelse Red Hat Linux & Red HatSatellite løsning

    Bakgrunn og behov for markedsundersøkelsen. Formålet med denne markedsundersøkelsen er å kartlegge markedet for konsulent kompetanse innen Red Hat Linux og Red Hat Satellite løsning for Statens Pensjonskasse. På bakgrunn av tilbakemeldinger om markedet vil vi vurdere å sende ut en forespørsel på konsulentbistand, med intensjon om signering av bistandsavtale. Vedkommende skal ha en meget god kjennskap til Red Hat Linux og Red Hat Satellite løsningen. Red Hat Certified Engineer med Red Hat Certificate of Expertise in Deployment and Systems management ( Satellite) Det vil bli vektlagt om personen har Red Hat Linux som sitt primære fagområde. Det er ikke utarbeidet noen mal for besvarelse, leverandøren står fritt til å utforme sitt svar. ===================================================

    Planlegging26. jan. 2017
    25. jan. 2017(Utgått)