Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    50312310 Vedlikehold av utstyr til datanettverk

Viser 1-25 av 35 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    Avlysning: Installasjonstjenester for Sykehuspartner HF

    Sykehusinnkjøp HF har avlyst konkurransen for installasjonstjenester som skulle dekke behovet for installasjonstjenester i sentrale datasentre og hovedkommunikasjonsrom på sykehusene, samt støtte driftsoppgaver og moderniseringsprosjekter i Helse Sør-Øst. Anskaffelsen inkluderte også muligheten for å anskaffe utstyr og materiell som datarack, PDUer, data- og strømkabler. Konkurransen, som var en rammeavtale med en estimert total verdi på 148 millioner kroner over 4 år, ble avlyst på grunn av behovsendring fra oppdragsgiverens side. Leveransen skulle skje i Oslo og Agder.

    Resultat12. juni 2025148 000 000 kr
  2. Sykehusinnkjøp Hf

    NY Utlysning: Installasjonstjenester for Sykehuspartner HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger installasjonstjenester for Sykehuspartner HF, inkludert anskaffelse av utstyr og materiell som datarack, PDUer, data- og strømkabler, over en rammeavtale på 4 år med en maksimal totalverdi på 148 millioner kroner. Tjenestene skal leveres til sentrale datasentre og hovedkommunikasjonsrom på sykehusene i Innlandet, Oslo og Agder, og skal støtte både løpende driftsoppgaver og prosjekter for modernisering av infrastrukturen i HSØ. Tildelingskriteriene inkluderer fastpris for tjenestekjøp, mens materiell evalueres basert på innpriser/grossistpriser og påslagsprosent. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse23. mai 2025
    12. juni 2025(Utgått)
    148 000 000 kr
  3. Sykehusinnkjøp Hf

    Veiledende kunngjøring: Drift og forvaltningsoppdrag i datasenter og installasjonstjenester i Helse Sør-Øst for Sykehuspartner HF

    Sykehusinnkjøp HF planlegger anskaffelsen av ressurser til drift og forvaltningsoppdrag i datasenter i Helse Sør-Øst, samt installasjonstjenester for Sykehuspartner HF. Leverandører inviteres til å delta i en digital leverandørkonferanse via Teams og oppfordres til å gi skriftlige innspill gjennom "RFI-feedback-hsø-installasjonstjenester".

    Planlegging14. jan. 2025
    28. feb. 2025(Utgått)
  4. Kilden Teater Og Konserthus Iks

    24IKT4-K IKT-utstyr og tjenester

    Kilden Teater og Konserthus Iks trenger leverandører av ikt-utstyr og it-konsulenttjenester for å levere teknologiske løsninger over 2 år. Anbudet innebærer fem delpakker som omfatter alt fra utstyr til spesialiserte IT-tjenester innen nettverk, sikkerhet, infrastruktur, lisensiering og kulturteknologi. Et viktig formelt krav er at de tekniske og faglige egenskapene må oppfylle det som er oppgitt i konkurransedokumentene.

    Konkurranse14. okt. 2023
    13. nov. 2023(Utgått)
  5. Tolletaten

    Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, med vedlikehold

    Tolletaten har inngått en rammeavtale med Sopra Steria AS for levering av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, inkludert vedlikehold og support. Avtalen dekker Tolletatens behov for servere, nettverks- og kommunikasjonsutstyr, lagring og sikkerhetskopiering, samt konsulenttjenester og strategisk rådgivning. Rammeavtalen sikrer også forvaltning av garantiforpliktelser og bidrar til sikker og stabil drift av etatens IT-infrastruktur. Det var krav om høy kvalitet og oppdragsforståelse, med vektlegging på 60% for kvalitet og 10% for oppdragsforståelse, mens pris ble vektlagt med 30%. Det deltok to leverandører i konkurransen.

    Resultat28. jan. 2022
  6. Tolletaten

    Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, med vedlikehold

    Gjennom denne anskaffelsen skal det etableres en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur som servere, nettverks- og kommunikasjonsutstyr, lagring og sikkerhetskopiering med tilhørende løsninger og tjenester, samt konsulenttjenester, herunder strategisk rådgivning innen rammeavtalens leveranseområder. Anskaffelsen skal også dekke behovet for support og vedlikehold knyttet maskinvare, med tilhørende programvare, og Tolletatens IT-infrastruktur. Dette innebærer forvaltning av garantiforpliktelsene og bidra til sikker og stabil drift av etatens IT-infrastruktur.

    Konkurranse9. juni 2021
    11. aug. 2021(Utgått)
    300 000 000 kr
  7. Tolletaten

    Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, med vedlikehold

    Konkurranse er avlyst. Gjennom denne anskaffelsen skal det etableres en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur som servere, nettverks- og kommunikasjonsutstyr, lagring og sikkerhetskopiering med tilhørende løsninger og tjenester, samt konsulenttjenester, herunder strategisk rådgivning innen rammeavtalens leveranseområder. Anskaffelsen skal også dekke behovet for support og vedlikehold knyttet maskinvare, med tilhørende programvare, og Tolletatens IT-infrastruktur. Dette innebærer forvaltning av garantiforpliktelsene og bidra til sikker og stabil drift av etatens IT-infrastruktur.

    Resultat7. juni 2021
  8. Tolletaten

    Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, med vedlikehold

    Gjennom denne anskaffelsen skal det etableres en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur som servere, nettverks- og kommunikasjonsutstyr, lagring og sikkerhetskopiering med tilhørende løsninger og tjenester, samt konsulenttjenester, herunder strategisk rådgivning innen rammeavtalens leveranseområder. Anskaffelsen skal også dekke behovet for support og vedlikehold knyttet maskinvare, med tilhørende programvare, og Tolletatens IT-infrastruktur. Dette innebærer forvaltning av garantiforpliktelsene og bidra til sikker og stabil drift av etatens IT-infrastruktur.

    Konkurranse4. mai 2021
    7. juni 2021(Utgått)
    210 000 000 kr
  9. Sykehusinnkjøp Hf

    Vedlikehold, konsulentbistand og tilhørende tjenester for Hitachi lagringsutstyr og tilknyttet Brocade nettverksutstyr for Sykehuspartner HF

    Formålet med å gjennomføre en anskaffelse på området er å etablere en vedlikeholdsavtale med en leverandør om vedlikehold, konsulentbistand og tilhørende tjenester for Hitachi lagringsutstyr og tilknyttet Brocade nettverksutstyr.  Avtalen skal gi Sykehuspartner HF gode, kostnadseffektive og forutsigbare vedlikeholdstjenester som møter behovet for stabile og tilgjengelige løsninger i helsesektoren.  Denne avtalen er en konsekvens av at SP HF søker å ha avtaler spisset mot de enkelte løsningene der dette er hensiktsmessig.

    Konkurranse16. mars 2021
    19. apr. 2021(Utgått)
    120 000 000 kr