Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    51611100 Installasjon av maskinvare

Viser 1-10 av 10 resultater

  1. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtaler for kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester

    Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester

    Resultat24. okt. 2019
  2. Politiets Fellestjenester

    Rammeavtaler for elektronisk sikring

    Politiets Fellestjenester (PFT), heretter kalt oppdragsgiver, inviterer med dette leverandører til å søke om deltakelse i en konkurranse med forhandling for rammeavtaler om levering av elektronisk sikring for Politiet. Oppdragsgiver inngår rammeavtalene på vegne av hele Politi- og lensmannsetaten og Politiets Sikkerhetstjeneste (PST). Med Politi- og lensmannsetaten menes Politidirektoratet og alle underliggende enheter. Anskaffelsen er delt opp i følgende delområder:Delområde 1: Toppsystem/situasjonshåndteringssystem1 leverandør på landsbasis for utvalgte eiendommer.*For toppsystem tar oppdragsgiver forbehold om godkjenning av endelig finansiering. Dette vil si at beslutningen som må foreligge for å kjøpe dette systemet ikke foreligger per nå.Delområde 2: Adgangskontroll (AAK), Innbruddsalarm (AIA) og TV-overvåking (TVO) for “åpne løsninger“.3-5 leverandører på landsbasisLøsningene som tilbys skal være åpne, og som kan leveres og supporteres av flere leverandører. Proprietære løsninger eller eneleverandør-løsninger kan ikke tilbys.Delområde 3: Adgangskontroll (AAK) for låst system, (inkl. serviceavtale): Amag Technology/Stanley SSM 1-2 leverandører på landsbasis *Delområde 3 vil i avtaleperioden hovedsakelig kun benyttes på eksisterende anlegg. Delområde 4: Adgangskontroll (AAK), Innbruddsalarm (AIA) for låst system, (inkl. serviceavtale): Bravida Integra 1 leverandør på landsbasis*Delområde 4 vil i avtaleperioden hovedsakelig kun benyttes på eksisterende anlegg. Med elektronisk sikring menes følgende:• Toppsystem (situasjonshåndteringssystem) • Automatisk innbruddsalarm (AIA)• Automatisk adgangskontroll og arrestovervåkning (AAK)• TV-overvåkning, software og integrasjonsløsninger (TVO)

    Konkurranse12. okt. 2019
    11. okt. 2019(Utgått)
  3. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtaler for kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester

    Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester

    Konkurranse12. apr. 2019
    20. mai 2019(Utgått)
    1 350 000 000 kr
  4. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Invitasjon til markedsdialog - Kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester til DSS og departementfellesskapet

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) inviterer potensielle leverandører av IKT-utstyr og tilhørende tjenester til markedsdialog og påfølgende 1-til-1-møter. Markedsdialogen omfatter en dialogkonferanse hvor DSS vil redegjøre for sitt behov for IKT-utstyr og tilhørende tjenester. Dialogkonferansen vil bli avholdt 9. oktober 2018 og er en del av en dialog og samhandling med markedet/leverandørene for å avklare mulighetene i markedet, da særlig med tanke på kjøp av IKT-utstyr som en tjeneste samt hva som er en hensiktsmessig oppdeling av IKT-utstyr i ulike avtaler.

    Planlegging25. sep. 2018
    24. sep. 2018(Utgått)