Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    51620000 Installasjon av kontorutstyr

Viser 1-20 av 20 resultater

  1. Kristiansund Kommune

    KK - Rammeavtale - løpende kjøp av printrelaterte tjenester "print, kopi og scan".

    Kristiansund Kommune trenger leverandører av printrelaterte tjenester for å levere "print as a service" i Møre og Romsdal til en verdi av 16 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale for kjøp av tjenester som inkluderer print, kopi og scanning med multifunksjonsmaskiner (MFP), men uten kopipapir da dette dekkes av egen avtale. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag og kunne dokumentere dette med beskrivelse av inntil tre relevante oppdrag fra de siste tre årene. Anbudets vekting er pris: 60% og elektronisk handel, tekniske krav til maskinene, service og oppfølging: 40%.

    NorgeKonkurranse18. apr. 2024
    6. mai 2024(Utgått)
    16 000 000 kr
  2. Kvam Herad V/heradskass I Kvam

    Print som en tjeneste

    Konkurransen gjelder levering av "utskrift som en tjeneste" ("print as a service") som omfatter en fremtidsrettet, brukervennlig og sikker løsning for produksjon av print, kopi og scanning. Løsningen skal ivareta samtlige administrative prosesser knyttet til forvaltning av produktområdet. Med multifunksjonsmaskiner menes maskiner som primært har mulighet for følgende funksjoner: kopier, printer, skanner. Opsjoner er beskrevet i behovsbeskrivelse. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 900.000,- eks. mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse21. apr. 2023
    25. mai 2023(Utgått)
  3. Gran Kommune

    Avlysning - Konkurranse - Levering av løpende printrelaterte tjenester til Gran, Lunner og Jevnaker kommuner

    Gran kommune viser til avholdt konkurranse og foretatt tildeling. Underveis i konkurransen og i etterkant av tildeling, har det kommet inn klager på gjennomføringen. En nærmere intern og ekstern gjennomgang gir etter vårt syn grunnlag for at vi både har rett og plikt til å avlyse konkurransen, både ut ifra forhold som er tatt opp i nevnte klager, samt i forhold vi selv har oppdaget ved vår gjennomgang. Avlysningen skjer med grunnlag i anskaffelsesforskriften § 25-4 (1) og tilhørende praksis. Nærmere begrunnelse er sendt til alle tilbyderne.

    NorgeResultat5. jan. 2023
  4. Alta Kommune

    Rammeavtale møbler til kontor, skole -og barnehager

    Alta kommune innbyr til åpen anbudskonkurranse uten forhandlinger for inngåelse av rammeavtale for kjøp av møbler til kontor, skole -og barnehage. Alta kommune ønsker tilgang på miljøvennlige møbler av høy kvalitet med fokus på bærekraft og lang levetid. Det er åpnet for deltilbud på kontormøbler og skole -og barnehage møbler. Nærmere beskrivelse av konkurransen finnes i konkurransegrunnlag med vedlegg.

    NorgeResultat3. nov. 2022
  5. Alta Kommune

    Rammeavtale møbler til kontor, skole -og barnehager

    Alta kommune innbyr til åpen anbudskonkurranse uten forhandlinger for inngåelse av rammeavtale for kjøp av møbler til kontor, skole -og barnehage. Alta kommune ønsker tilgang på miljøvennlige møbler av høy kvalitet med fokus på bærekraft og lang levetid. Det er åpnet for deltilbud på kontormøbler og skole -og barnehage møbler. Nærmere beskrivelse av konkurransen finnes i konkurransegrunnlag med vedlegg.

    NorgeResultat12. juli 2022
  6. Alta Kommune

    Veiledende kunngjøring, markedsdialog: møbler til kontor, skole -og barnehage

    Alta kommune ønsker å komme i dialog med leverandørmarkedet som selger møbler til kontor, skole -og barnehage i forbindelse med planlagt anskaffelse for møbler. Det skal inngås en rammeavtale på 2 år med opsjon på 1+1 år. Markedsdialogen vil primært omhandle kravspesifikasjon, miljøforhold ved produksjon og transport, samt kontrakts krav for ivaretakelse av grunnleggende menneskerettigheter i leverandørkjeden. For ytterligere informasjon om RFI-prosessen, se strukturert dokument i TendSign med vedlegg.

    NorgePlanlegging20. jan. 2022
    19. jan. 2022(Utgått)
  7. Tromsø Kommune

    Rammeavtale på levering av kontormøbler, skolemøbler og institusjonsmøbler

    Tromsø kommune skal inngå ny rammeavtale på kontormøbler, skolemøbler og institusjonsmøbler (med unntak av senger, nattbord, sengeutstyr, madrasser mv.). Møbelgruppene er delt inn hver sin delkontrakt, og det er anledning til å gi tilbud på en eller flere av disse delkontraktene. Tromsø kommune vil inngå kontrakt med en leverandør per delkontrakt. Brukerne av avtalen vil være Tromsø kommune, herunder enheter, seksjoner, kommunale foretak, mv.. Tromsø Havn KF skal være med på delkontrakten på kontormøbler og har et estimert forbruk på ca. 200 000 kr i 2020. Karlsøy kommune skal være med på denne avtalen. Estimerte volum på hver av delkontraktene er ikke inkludert Karlsøy kommune. Prosjekter som oppdragsgiver gjennomfører, skal også kunne bruke denne rammeavtalen. I denne sammenhengen vil dette kunne føre til at estimert verdi av delkontraktene vil bli påvirket. Med prosjekter menes oppussing av lokaler, nybygg, renovering, mv.

    NorgeResultat18. juni 2020
  8. Gjesdal Kommune

    Leie av Multifunksjonmaskiner - innspill til ny konkurranse

    Kommunen Gjesdal, Time og Bjerkreim forbereder ny konkurranse for leie av Multifunksjonmaskiner. I den forbindelse ber vi om noen innspill fra aktuelle leverandører i markedet for å skape en best mulig konkurranse ut fra vårt behov. Vi mener at det grunnlaget vi laget sist er et godt grunnlag og bygge videre på og derfor vil mye av spørsmålene være knyttet opp mot dette grunnlaget og en forbedring av dette. Forrige konkurransegrunnlag finner dere under dokumenter. Vi antar at antall maskiner vil være nesten lik som forrige gang. Leverandørene bes besvare i dette skjemaet .  Frist for å svare er 30.3.20

    NorgePlanlegging13. mars 2020
    12. mars 2020(Utgått)
  9. Orkdal Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Leieavtale multifunksjonsmaskiner -"print as a service"

    Orkdal, Meldal, Agdenes og deler av Snillfjord kommune blir fra 01.01.2020 nye Orkland kommune. Orkland kommune vil være oppdragsgiver og avtalepart for anskaffelsen. Orkdal kommune har tilrettelagt grunnlag for anskaffelsen og vil stå for gjennomføring av denne frem til 01.01.2020. Anskaffelsen gjelder multifunksjonsmaskiner som skal dekke kommunens behov for utskrift, scanning og kopiering. Anbudskonkurransen gjelder rammeavtale for leie av multifunksjonsmaskiner – print as a service.

    NorgeKonkurranse12. nov. 2019
    13. des. 2019(Utgått)
  10. Arkivverket

    Skanningsutstyr (inkl. programvare) for Norsk helsearkiv

    Norsk Helsearkiv skal anskaffe skanningsutstyr (maskinvare og programvare) for etablering av en ny digitaliseringsfabrikk for 22 ansatte påTynset. Målsetningen med digitaliseringsfabrikken er å digitalisere pasientjournaler for langtidsarkivering for å understøtte fremtidig forskning. Avtalen omfatter nødvendige skannere med programvare, samt vedlikeholdsavtale for både maskinvare og programvare, for å støtte digitaliseringsfabrikken. NHA har behov for ulike typer skannere, inkludert: produksjonsskannere, personlige høyvolumskannere, flatbed-skannere (små og store), bokskanner (opsjon) og storformatskanner (opsjon).

    NorgeResultat12. mars 2019
  11. Arkivverket

    Scanning equipment (incl. software) for Norsk helsearkiv

    Norsk Helsearkiv skal anskaffe skanningsutstyr (maskinvare og programvare) for etablering av en ny digitaliseringsfabrikk for 22 ansatte påTynset. Målsetningen med digitaliseringsfabrikken er å digitalisere pasientjournaler for langtidsarkivering for å understøtte fremtidig forskning. Avtalen omfatter nødvendige skannere med programvare, samt vedlikeholdsavtale for både maskinvare og programvare, for å støtte digitaliseringsfabrikken. NHA har behov for ulike typer skannere, inkludert: produksjonsskannere, personlige høyvolumskannere, flatbed-skannere (små og store), bokskanner (opsjon) og storformatskanner (opsjon).

    NorgeKonkurranse13. nov. 2018
    17. des. 2018(Utgått)
    8 000 000 kr
  12. Den Norske Opera & Ballett AS

    Anskaffelse av multifunksjonsmaskiner med tilhørende vedlikeholds- og driftsavtale

    Den Norske Opera & Ballett (DNO&B) skal anskaffe multifunksjonsskrivere (heretter maskiner)til bruk i DNO&Bs lokaler. Overordnet for leveransen skal det anskaffes maskiner som dekker DNO&Bs behov. DNO&B sitt årlige volum på kopi/print ligger på ca. 900 000, fordelt på ca. 650 000 i sort/hvit og ca. 250 000 i farge. DNO&B skal kjøpe inn totalt 14 maskiner for å dekke sitt samlede behov for maskiner. Behovet er inndelt i to typer maskiner. Det skal også leveres vedlikehold og drift på anskaffede maskiner.

    NorgeResultat9. jan. 2018
  13. Den Norske Opera & Ballett AS

    Anskaffelse av multifunksjonsmaskiner med tilhørende vedlikeholds- og driftsavtale

    Den Norske Opera & Ballett (DNO&B) skal anskaffe multifunksjonsskrivere (heretter maskiner)til bruk i DNO&Bs lokaler. Overordnet for leveransen skal det anskaffes maskiner som dekker DNO&Bs behov. DNO&B sitt årlige volum på kopi/print ligger på ca. 900 000, fordelt på ca. 650 000 i sort/hvit og ca. 250 000 i farge. DNO&B skal kjøpe inn totalt 14 maskiner for å dekke sitt samlede behov for maskiner. Behovet er inndelt i to typer maskiner. Det skal også leveres vedlikehold og drift på anskaffede maskiner.

    NorgeKonkurranse24. nov. 2017
    7. des. 2017(Utgått)
    900 000 kr