Kolumbus AS
Rammeavtale - K24-10 - Sykkelservice - 2024/258
Kolumbus AS har inngått avtale med Sykkelshop Sandnes AS for sykkelservicetjenester til å levere rammeavtale for sykkelservice. Anbudets vekting var ukjent.
Viser 1-25 av 26 resultater
Kolumbus AS har inngått avtale med Sykkelshop Sandnes AS for sykkelservicetjenester til å levere rammeavtale for sykkelservice. Anbudets vekting var ukjent.
Trondheim Kommune trenger sykkelservice for å levere gratis vedlikehold og reparasjon av sykler til en verdi av 1 600 000 NOK. Det skal gjennomføres gratis sykkelservice på ulike arrangementer i byen, som inkluderer enkel vedlikehold som smøring av kjede, justering av bremser og lufttrykk i dekk, samt muligens bytting av dekk. Servicepartner må stille med nødvendig utstyr og forbruksmateriell. Et viktig formelt krav er at leverandøren har utført tilsvarende tjenester tidligere, med inntil tre års erfaring. Anbudets vekting er kvalitet: 30%, miljø: 30%, pris: 40%.
Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten trenger leverandører av batterielektriske materialhåndterere for å levere 3 slike maskiner med tilhørende service og reparasjonsavtale, til en verdi av 19 000 000 NOK. Det skal også inkluderes en opsjon for forlengelse av serviceavtalen på årsbasis etter de første fem årene. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende leveranser med lignende omfang.
Spordrift AS har inngått avtale med Bjugstad Utleie AS for leie av skinne- og veigående anleggsmaskiner og utstyr til å levere et rikt produktutvalg som er av kvalitets- og miljømessig høy standard. Anbudets vekting var Klima- og miljø, kvalitet, kapasitet og miljøprofil: 40%, Pris: 60%.
Oslo kommune v/Renovasjons- og gjenvinningsetaten trenger en ADR skapbil for å levere innsamling og håndtering av farlig avfall over 48 måneder til en verdi av 4 500 000 NOK. Bilen skal brukes til å hente stykkgods med farlig avfall fra kommunens eiendommer og etatens anlegg. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha god gjennomføringsevne, erfaring med lignende oppdrag og et godt ledelsessystem for kvalitet og miljø.
Renovasjons- og gjenvinningsetaten (REG) har behov for en rammeavtale for sakkyndig kontroll, serviceavtale, reparasjon og vedlikehold av hjullastere, materialhåndterere og gravemaskiner. Det sendes ut en RFI for å få markedets tilbakemelding på utkast til kravspekk, samt svar på noen aktuelle spørsmål
IVAR ønsker å inngå rammeavtaler for verkstedstjenester (mekanisk, sveising etc.), og for rørleggertjenester. Tjenestene knytter seg til arbeid på kommunaltekniske anlegg (renseanlegg for kloakk, vannrenseanlegg, pumpestasjoner, avfallssortering etc.) og vil innebære blant annet reparasjoner, service- og installasjonsarbeid. Det vil være et krav at personellet som tilbys har et relevant fagbrev. En ønsker å ha inntil 4 parallelle rammeavtaler på hvert fagområde. Se konkurransedokumentene for utfyllende informasjon.
Bærum kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av tjenesteavtale for kjøp av sykkelservice.
Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå parallelle rammeavtaler for anskaffelse av verkstedtjenester og lakk- og karosseritjenester. Det vil være behov for intervall service, periodisk kjøretøykontroll, alt av mekaniske reparasjoner og karosseri- og lakkreparasjoner på kundens motorvogner inntil 3500kg. Dette gjelder både polisiære og tjeneste/administrative kjøretøy i denne kategorien. Det er ca. 3000 kjøretøy.
Anskaffelsens formål er å inngå rammeavtale om leveranse av mobilt sykkelverksted for Helse Bergen HF sine ansatte. Sykkelverkstedet skal være mobilt slik at det kan plasseres på ulike lokasjoner hos Helse Bergen HF ut fra behov. I hovedsak vil sykkelverkstedet være lokalisert på Haukeland, men Helse Bergen HF vil også omdisponere dager til Sandviken, Nordås og Kronstad etter behov.
Oslo kommune har et mål om en sykkelandel på 16 % på hverdagsreiser innen 2025. For å nå dette målet gjennomfører Bymiljøetaten ulike påvirkningstiltak for å få flere til å sykle. Disse inkluderer blant annet pop-up sykkelverksteder, opplæring i sykkelmekanikk, reparasjon av kommunale sykler og vedlikehold av etatens sykkelservicestasjoner. For å gjennomføre disse tiltakene ønsker Bymiljøetaten å inngå en rammeavtale med flere leverandører. Anskaffelsen er oppdelt i følgende delkontrakter: 1. Pop-up verksted, mobilt sykkelverksted og drift av ubemannede sykkelservicestasjoner. 2. Undervisning i sykkelmekanikk.
Anskaffelsens formål er å inngå rammeavtale om leveranse av mobilt sykkelverksted for Helse Bergen HF sine ansatte. Sykkelverkstedet skal være mobilt slik at det kan plasseres på ulike lokasjoner hos Helse Bergen HF ut fra behov. I hovedsak vil sykkelverkstedet være lokalisert på Haukeland, men Helse Bergen HF vil også omdisponere dager til Sandviken, Nordås og Kronstad etter behov.
Formålet med rammeavtalenFormålet med Rammeavtalen er å gi Forsvaret økt kapasitet for utføring av vedlikehold av landbasert forsvarsmateriell i Trøndelag fylke. Rammeavtalen vil fungere som et supplement til det vedlikeholdet som utføres av Forsvarets verksteder og produksjonsstyring (FVP), som har ansvaret for å vedlikeholde, oppgradere og modifisere Forsvarets våpen- og materiellsystemer.Gjennom Rammeavtalen skal Forsvaret til enhver tid være sikret tilgang til utføring av vedlikehold på landbasert forsvarsmateriell. Vedlikeholdet under Rammeavtalen må av operative grunner være av gjennomgående høy kvalitet og må kunne utføres innenfor relativt korte tidsfrister. Videre skal Rammeavtalen øke Forsvarets kapasitet og evne til utføring av mobile vedlikeholdstjenester under øvelser og i felt. Sammen med Forsvarets verksteder skal avtalen dekke Forsvarets samlede behov for utføring av vedlikehold av landbasert forsvarsmateriell i Trøndelag fylke.LeveringsomfangRammeavtalen omfatter utføring av vedlikehold på landbasert forsvarsmateriell.Med «landbasert forsvarsmateriell» menes materiell som er spesielt utformet eller tilpasset militære formål og militær bruk på landjorden, slik som eksempel:- Stridsvogner og kampstøttevogner- Lastevogner- Feltvogner- Beltegående materiell- Småmaskiner, aggregater, kompressorer, kjølecontainere- Brann/redning/plassmateriell (BRP).Med vedlikehold menes i denne sammenheng planlagt ettersyn og reparasjoner, utføring av servicer, oppdukkende reparasjoner, utbedring av skader, generelt mekanisk arbeid, elektroarbeid, karosseriarbeid, materiell, komponentbytte og overhaling av komponenter på landbasert forsvarsmateriell. Leverandør skal kunne utføre alle de former for vedlikehold som fremgår av NS-EN 13306:2017 pkt. 7. De nærmere krav til leveransen er angitt i Del 3, Vedlegg B (kravspesifikasjon).Leverandøren skal i henhold til Rammeavtalen levere de ytelser som fremgår av det enkelte avrop og denne Rammeavtale med vedlegg.Leveringsted og leveringstidLeveringssted avtales i det enkelte avrop. Leveringssted kan være i radius på 10 mil fra Trondheim Lufthavn. Det vises til Vedlegg E.Klikk her https://permalink.mercell.com/151415629.aspx
Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå parallelle rammeavtaler for anskaffelse av verkstedtjenester og lakk- og karosseritjenester. Det vil være behov for intervall service, periodisk kjøretøykontroll, alt av mekaniske reparasjoner og karosseri- og lakkreparasjoner på kundens motorvogner inntil 3500kg. Dette gjelder både polisiære og tjeneste/administrative kjøretøy i denne kategorien. Det er ca. 3000 kjøretøy.
Oslo kommune har et mål om en sykkelandel på 16 % på hverdagsreiser innen 2025. For å nå dette målet gjennomfører Bymiljøetaten ulike påvirkningstiltak for å få flere til å sykle. Disse inkluderer blant annet pop-up sykkelverksteder, opplæring i sykkelmekanikk, reparasjon av kommunale sykler og vedlikehold av etatens sykkelservicestasjoner. For å gjennomføre disse tiltakene ønsker Bymiljøetaten å inngå en rammeavtale med flere leverandører. Anskaffelsen er oppdelt i følgende delkontrakter: 1. Pop-up verksted, mobilt sykkelverksted og drift av ubemannede sykkelservicestasjoner. 2. Undervisning i sykkelmekanikk.
Oppdragsgiver har behov for å anskaffe reparasjonsavtale for renovasjons- og lastebiler uten gjeldende garantier eller medfølgende serviceavtaler. Det er anledning til å gi tilbud på deler av oppdraget, dvs. tilbud på følgende deler: 1. Deltilbud 1 Biler av merkene DAF og Iveco (p.t. 5 biler) 2. Deltilbud 2 Biler av merkene Volvo og Renault (p.t. 12 biler) 3. Deltilbud 3 Biler av merket Man (p.t. 3 biler) For ytterligere spesifikasjoner, se kravspesifikasjonen i vedlegg 1 og oversikt over REGs bilpark p.t. i vedlegg 2.
Oppdragsgiver har behov for å anskaffe reparasjonsavtale for renovasjons- og lastebiler uten gjeldende garantier eller medfølgende serviceavtaler. Det er anledning til å gi tilbud på hele eller deler av oppdraget, dvs. tilbud på følgende deler: 1. Deltilbud 1 Biler av merkene DAF og Iveco (p.t. 5 biler) 2. Deltilbud 2 Biler av merkene Volvo og Renault (p.t. 12 biler) 3. Deltilbud 3 Biler av merket Man (p.t. 3 biler) For ytterligere spesifikasjoner, se kravspesifikasjonen i vedlegg 1 og oversikt over REGs bilpark p.t. i vedlegg 2.
Renovasjons- og gjenvinningsetaten (REG) har behov for å inngå en rammeavtale med verksteder med kompetanse og kapasitet til å utføre nødvendige reparasjoner og service på etatens anleggsmaskiner, trucker og komposteringsmaskiner. Anskaffelsen deles i tre deltilbud og har en varighet på 2 år med opsjon på 1 + 1 år.
Oppdragsgiver har behov for å anskaffe reparasjonsavtale for renovasjons- og lastebiler uten gjeldende garantier eller medfølgende serviceavtaler. Det er anledning til å gi tilbud på deler av oppdraget, dvs. tilbud på følgende deler: 1. Deltilbud 1 Biler av merkene DAF og Iveco (p.t. 5 biler) 2. Deltilbud 2 Biler av merkene Volvo og Renault (p.t. 12 biler) 3. Deltilbud 3 Biler av merket Man (p.t. 3 biler) For ytterligere spesifikasjoner, se kravspesifikasjonen i vedlegg 1 og oversikt over REGs bilpark p.t. i vedlegg 2.
Pga. mange arbeidsoppdrag på etatens ledningsnett, pumpestasjoner, bygninger og installasjoner har VAV behov for å inngå rammeavtale med en leverandør om leie av mekanikere og verkstedtjenester. Tjenesten skal støtte etatens mekanikere ved større prosjekter, i perioder med stor arbeidsmengde og ved andre spesielle behov. Rammeavtalen er ikke-eksklusiv. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å inngå kontrakter med andre leverandører, der Oppdragsgiver finner dette hensiktsmessig.
IVAR ønsker å inngå rammeavtaler for innleie av verkstedspersonell ved behov. En ønsker å ha inntil 3 rammeavtaler med leverandører som kan tilby personell med kompetanse på sveising og mekanisk arbeid. Det sveises mest rustfritt. Dessuten ønsker en å inngå rammeavtaler med inntil 3 leverandører som kan tilby personell med industrirørleggerkompetanse. IVAR har en egen vedlikeholdsavdeling og oppdragene vil i stor grad være å bistå denne ved stor arbeidsmengde. Tjenestene knytter seg til arbeid på kommunaltekniske anlegg (pumpestasjoner, bygninger, etc.) og vil innebære blant annet reparasjoner, service- og installasjonsarbeid. Behovet for bistand vil derfor kunne variere mye og det er vanskelig å gi et godt estimat for årlig behov, men en ser for seg at det vil ligge på 1-2 årsverk.Det vil være et krav at personellet som tilbys har et relevant fagbrev.
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konsernservice, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av parallelle rammeavtaler for kjøp av sykkelservice. Mange enheter i kommunen har et behov for sykkelservice. Formålet med denne anskaffelsen er å dekke dette behovet på en effektiv måte. Et annet formål for denne anskaffelsen er å støtte opp om bedrifter hvor minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemming eller er vanskeligstilte slik at de sikres arbeid, får mer å gjøre og kan gi tilbud om flere arbeidsplasser, med de positive effektene dette har. Formålet med samkjøpsavtalen er å gi virksomhetene mulighet for å kjøpe sykkelservice til konkurransedyktige og forutsigbare priser på en ressurseffektiv måte.
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konsernservice, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av parallelle rammeavtaler for kjøp av sykkelservice. Mange enheter i kommunen har et behov for sykkelservice. Formålet med denne anskaffelsen er å dekke dette behovet på en effektiv måte. Et annet formål for denne anskaffelsen er å støtte opp om bedrifter hvor minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemming eller er vanskeligstilte slik at de sikres arbeid, får mer å gjøre og kan gi tilbud om flere arbeidsplasser, med de positive effektene dette har. Formålet med samkjøpsavtalen er å gi virksomhetene mulighet for å kjøpe sykkelservice til konkurransedyktige og forutsigbare priser på en ressurseffektiv måte.
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtaler som omfatter verkstedtjenester for vår bilpark. Dette inkluderer service og ettersyn, vedlikehold, feilsøking, reparasjon, deler, bilruter/glass, periodisk kjøretøyskontroll (PKK) på chassis, og sakkyndig kontroll på maskiner og utstyr der det er påkrevd i henhold til gjeldende lovverk. I tillegg skal oppdragsgiver ha verkstedtjeneste for bytte og reparasjon av dekk/felg, og dekkhotell. Oppdragsgiver har selv ansvar for biladministrasjon i avtaleperioden. Dvs. at oppdragsgiver har ansvar for timebestilling og oppfølging av timer (inkl. periodisk kjøretøyskontroll (PKK), vedlikehold og service), kontakt og oppfølging med avtalepart, samt henting og levering til verksted. Konkurransen er delt i 4 deltilbud: - Deltilbud 1 Chassis over 3,5 tonn med tilhørende påbygg - Deltilbud 2 Chassis under 3,5 tonn med tilhørende påbygg - Deltilbud 3 Anleggsmaskiner - Deltilbud 4 Dekk/felg
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtaler som omfatter verkstedtjenester for vår bilpark. Dette inkluderer service og ettersyn, vedlikehold, feilsøking, reparasjon, deler, bilruter/glass, periodisk kjøretøyskontroll (PKK) på chassis, og sakkyndig kontroll på maskiner og utstyr der det er påkrevd i henhold til gjeldende lovverk. I tillegg skal oppdragsgiver ha verkstedtjeneste for bytte og reparasjon av dekk/felg, og dekkhotell. Oppdragsgiver har selv ansvar for biladministrasjon i avtaleperioden. Dvs. at oppdragsgiver har ansvar for timebestilling og oppfølging av timer (inkl. periodisk kjøretøyskontroll (PKK), vedlikehold og service), kontakt og oppfølging med avtalepart, samt henting og levering til verksted. Konkurransen er delt i 4 deltilbud: - Deltilbud 1 Chassis over 3,5 tonn med tilhørende påbygg - Deltilbud 2 Chassis under 3,5 tonn med tilhørende påbygg - Deltilbud 3 Anleggsmaskiner - Deltilbud 4 Dekk/felg
Viser 1-25 av 26 treff