Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    64112000 Posttjenester tilknyttet brev

Viser 1-25 av 55 resultater

  1. Politiets Fellestjenester

    Posttjenester

    Politiets Fellestjenester har inngått en tjenesteavtale med Norsk Bibliotektransport AS for levering av posttjenester til en estimert total verdi på 186 960 000 kroner. Avtalen dekker posttjenester for alle deler av politiet, inkludert Politidirektoratet og dets underliggende distrikter og enheter, samt flere andre offentlige organer som Utlendingsdirektoratet, Oslo tingrett og Tolletaten. Leveransen skjer i Oslo, og det var tre tilbydere som deltok i konkurransen.

    NorgeResultat22. apr. 2025186 960 000 kr
  2. Sykehusinnkjøp Hf

    Markedsdialog - Henting og levering av utgående brevpost for Helse Vest

    Sykehusinnkjøp HF planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for henting og levering av utgående brevpost for Helse Vest. Leverandører inviteres til å delta i en markedsdialog for å gi innspill til anskaffelsen, som en del av forarbeidet. Avtalen vil ha en varighet på 2+1+1 år, og den maksimale totale kontraktsverdien er 22 millioner kroner. For mer informasjon, se vedlagt invitasjon til markedsdialog.

    NorgePlanlegging14. feb. 2025
    28. apr. 2025(Utgått)
    22 000 000 kr
  3. Norsk Helsenett Sf

    24/00643 Posttjenester i Bergen - Folkehelseinstituttet

    Norsk Helsenett SF trenger posttjenester i Bergen for Folkehelseinstituttet, med en kontrakt som har en maksimal totalverdi på 800 000 kroner. Tjenestene inkluderer henting og levering av innkommende og utgående post tre ganger ukentlig (mandag, onsdag og fredag), samt håndtering av rekommandert post og pakker. Leverandøren må sørge for alt nødvendig utstyr, og kostnadene for dette skal være inkludert i de oppgitte prisene. Levering skal skje i tidsrommet kl. 08.00 - 10.00, med mulighet for justeringer i forbindelse med jul, påske og sommertid. Tjenestene skal utføres i Vestland fylke.

    NorgeKonkurranse14. jan. 2025
    7. feb. 2025(Utgått)
    800 000 kr
  4. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Henting/distribusjon av brev og pakker

    Departementenes Sikkerhets- og Serviceorganisasjon (DSS) trenger distribusjonstjenester for å levere post- og brevforsendelser over 2 år til en verdi av 6 000 000 NOK. Leverandøren skal håndtere henting og distribusjon av adresserte pakker og brev, både nasjonalt og internasjonalt, fordelt på to delkontrakter for pakker og brev. Anbudets vekting er 55% pris og 45% kvalitet.

    NorgeKonkurranse22. des. 2023
    25. jan. 2024(Utgått)
    6 000 000 kr
  5. Drammen Kommune

    Posttjenester til Drammen (Markedsdialog)

    Drammen kommune inviterer til markedsdialog i forbindelse med ny anskaffelse av posttjenester. Under fanen "Dokumenter" ligger beskrivelse av kommunens behov og hva det ønskes innspill på, samt hva som uklart/usikkert. Markedsdialogen vil avholdes fysisk og samlet. Det legges opp til at leverandørene skal stille spørsmål og etterspørre informasjon som er nødvendig for å komme med et løsningsforslag. Alle leverandører får anledning til å inngi et skriftlig forslag på løsning. Detaljer rundt dette vil bli formidlet under møte.

    NorgePlanlegging14. mars 2022
    13. mars 2022(Utgått)
    7 000 000 kr
  6. Politiets Fellestjenester

    Posttjenester i Oslo mv.

    Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå avtale for posttjenester, se konkurransegrunnlag for nærmere angivelse. Avtalen inngås på vegne av Oslo politidistrikt, Kripos, Økokrim, Politiets utlendingsenhet, Politihøgskolen, Politidirektoratet, Politiets fellestjenester, Politiets IKT-tjenester, Nasjonalt ID-senter, Politiets sikkerhetstjeneste, Kommisjonen for gjenopptakelse av straffesaker, Utlendingsdirektoratet, Utlendingsnemnda, Oslo statsadvokatembete, Det nasjonale statsadvokatembete, Riksadvokatembete, Statens sivilrettsforvaltning, Oslo tingrett, Borgarting lagmannsrett, Tolletaten, Sekretariatet for konfliktrådene og Konfliktrådene Oslo. En nærmere angivelse av hvem avtalen gjelder for, herunder hvem som er å anse som Kunde iht. avtalen, følger av avtalens bilag 4.

    NorgeResultat4. feb. 2022
  7. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til leverandørkonferanse. Kategoristrategi for kontorområdet og Fellesavtale for kjøp av kontormøbler

    Det inviteres med dette til digital leverandørkonferanse 10.12.21 kl.12:30 - 14:00. Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ), ved Statens innkjøpssenter, er i gang med å utarbeide en kategoristrategi for kontorområdet samt anskaffelse av Fellesavtale for kjøp av kontormøbler. Disse to prosjektene pågår parallelt. Målet med leverandørkonferansen er å presentere og synliggjøre prosjektene, og invitere til tilbakemeldinger og innspill.

    NorgePlanlegging18. nov. 2021
    17. nov. 2021(Utgått)
    2 000 000 000 kr
  8. Vestfold Og Telemark Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse av fysiske postombringingstjenester - VTfk

    Leveransen omfatter hente- og bringetjeneste, frankering og utsendelse av post for Vestfold og Telemark fylkeskommune. Dette vil gjelde både brev og pakker, ekstern post og intern post mellom virksomheter slik som eksempelvis videregående skoler og tannklinikker. En nærmere beskrivelse av anskaffelsen finnes i kravspesifikasjonen. Det skal inngås en løpende tjenestekontrakt, med mulighet for oppdragsgiver å justere omfang i kontraktsperioden. Kontraktens maksimale varighet er begrenset til 4 år. For bestemmelser rundt kontraktens varighet, se nærmere i Vedlegg C.

    NorgeKonkurranse27. okt. 2021
    19. nov. 2021(Utgått)
  9. Politiets Fellestjenester

    Posttjenester i Oslo mv.

    Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå avtale for posttjenester, se konkurransegrunnlag for nærmere angivelse. Avtalen inngås på vegne av Oslo politidistrikt, Kripos, Økokrim, Politiets utlendingsenhet, Politihøgskolen, Politidirektoratet, Politiets fellestjenester, Politiets IKT-tjenester, Nasjonalt ID-senter, Politiets sikkerhetstjeneste, Kommisjonen for gjenopptakelse av straffesaker, Utlendingsdirektoratet, Utlendingsnemnda, Oslo statsadvokatembete, Det nasjonale statsadvokatembete, Riksadvokatembete, Statens sivilrettsforvaltning, Oslo tingrett, Borgarting lagmannsrett, Tolletaten, Sekretariatet for konfliktrådene og Konfliktrådene Oslo. En nærmere angivelse av hvem avtalen gjelder for, herunder hvem som er å anse som Kunde iht. avtalen, følger av avtalens bilag 4.

    NorgeKonkurranse20. okt. 2021
    23. nov. 2021(Utgått)
    23 000 000 kr
  10. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Rammeavtale - Facility Management tjenester i Oslo

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for lokalene i Karl Johans gate 7 (3.– 5. etg.) i Oslo. Lokalene er totalt ca 2900 kvm og fremstår som tidsmessige og godt vedlikeholdt. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Denne avtalen vil også kunne innbefatte eventuelle mindre endringer og ombyggingsarbeider i de angitte lokaler innenfor den totale økonomiske rammen for denne kontrakten. Eventuelle større renoverings- og ombyggingsprosjekter vil utlyses i separat anbud ved behov. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Bilag A Kravspesifikasjon.

    NorgeResultat10. aug. 2021
  11. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø

    Oppdragsgiver har etter fullmakt fra Diku og Utdanningsdirektoratet fått ansvaret for å inngå en felles rammeavtale for de tre direktoratene med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for felles lokaler i nyoppført bygg i Strandgata 8,Tromsø. Kompetanse Norge, Diku og Utdanningsdirektoratet flyttet inn i lokalene høsten 2020. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Lokalene er i et nybygg, men behovene har endret seg underveis og det er blant annet behov for mindre ombygginger, slik at behovet for driftstekniske- og eiendomsforvaltningstjenester anslås til å være størst det første året. Oppdragsgiver har en avtale for posttjenester for lokalene i Tromsø som er gyldig frem til og med 20.09.2021, så posttjenester vil først gjøres avrop på fra 21.09.21. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Konkurransegrunnlaget.

    NorgeResultat8. apr. 2021
  12. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Rammeavtale - Facility Management tjenester i Oslo

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for lokalene i Karl Johans gate 7 (3.– 5. etg.) i Oslo. Lokalene er totalt ca 2900 kvm og fremstår som tidsmessige og godt vedlikeholdt. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Denne avtalen vil også kunne innbefatte eventuelle mindre endringer og ombyggingsarbeider i de angitte lokaler innenfor den totale økonomiske rammen for denne kontrakten. Eventuelle større renoverings- og ombyggingsprosjekter vil utlyses i separat anbud ved behov. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Bilag A Kravspesifikasjon.

    NorgeKonkurranse29. jan. 2021
    4. mars 2021(Utgått)
  13. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø

    Oppdragsgiver har etter fullmakt fra Diku og Utdanningsdirektoratet fått ansvaret for å inngå en felles rammeavtale for de tre direktoratene med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for felles lokaler i nyoppført bygg i Strandgata 8,Tromsø. Kompetanse Norge, Diku og Utdanningsdirektoratet flyttet inn i lokalene høsten 2020. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Lokalene er i et nybygg, men behovene har endret seg underveis og det er blant annet behov for mindre ombygginger, slik at behovet for driftstekniske- og eiendomsforvaltningstjenester anslås til å være størst det første året. Oppdragsgiver har en avtale for posttjenester for lokalene i Tromsø som er gyldig frem til og med 20.09.2021, så posttjenester vil først gjøres avrop på fra 21.09.21. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse29. jan. 2021
    4. mars 2021(Utgått)