Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72210000 Programmering i forbindelse med programvarepakker

Viser 1-25 av 204 resultater

  1. Bankenes Sikringsfond

    Prekvalifisering: Rammeavtale for utvikling og forvaltning av digitale løsninger i Bankenes sikringsfond

    Bankenes Sikringsfond trenger en rammeavtale for utvikling, forvaltning og generell IT-støtte til digitale løsninger over 5 år, med en estimert totalverdi på 20-35 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Avtalen omfatter bistand til design, utvikling og produksjonssetting av en ny Sikringsportal, samt forvaltning og videreutvikling av denne og Utbetalingsportalen, i tillegg til generell IT-utvikling. Kvalitet vektes 70 % og pris 30 %.

    Konkurranse3. des. 2025
    16. jan. 2026(39 dager)
    45 000 000 kr
  2. Øvre Eiker Kommune

    (2025-8483) Ny timeregisteringsløsning med tilhørende moduler

    Øvre Eiker Kommune, sammen med Lier vei, vann og avløp og Modum kommune, trenger et timeregistreringssystem med tilhørende moduler. Løsningen skal være et støttesystem for timeregistrering, ressursstyring, oversikt over maskintimer og materiellforbruk, med gode rapporteringsmuligheter for oversikt og prosjektregnskap. I tillegg skal systemet støtte dokumenthåndtering/-tilgjengeliggjøring og HMS-oppgaver. Opsjoner inkluderer Lier basis og Lier Eiendom. Tildelingskriteriene vektes med 55% for løsningsforslag, funksjonalitet og brukervennlighet, 15% for implementering, 15% for service og oppdragsspesifikk kompetanse, og 15% for priser og kostnader.

    Konkurranse20. nov. 2025
    8. jan. 2026(31 dager)
  3. Tet Digital AS

    Anskaffelse av parallell rammeavtale for konsulenter til TET Digital AS

    Tet Digital AS har inngått en parallell rammeavtale med Bekk Consulting AS og Knowit AS for levering av konsulenttjenester innen teknologi, design, produkt og data. Tjenestene skal leveres til Tet Digitals lokasjoner i Oslo over en periode på 2 år, med en estimert total verdi på 1,3 milliarder kroner. Det er estimert et årlig behov for i gjennomsnitt 75-80 konsulenter. Kvalitet, dokumentert gjennom oppdragsforståelse og kompetanse/erfaring, vektes 70%, mens pris vektes 30%. Ni leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat20. nov. 20251 300 000 000 kr
  4. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Anskaffelse av utvikling og forvaltning av digitale tjenester i Oslo kommune, 2.utlysning

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger konsulenttjenester innen systemutvikling, mikrotjenestearkitektur og kjøremiljø for utvikling og forvaltning av digitale tjenester i Oslo, med en maksimal totalverdi på 540 millioner kroner over 2 år. Avtalen skal sikre tilgang til riktig kompetanse og kapasitet for å utvikle, forvalte og videreutvikle digitale tjenester med høy kvalitet for innbyggere, ansatte og næringsliv, med krav til fleksibilitet, innovasjon og kontinuerlig forbedring. Netcompany Norway AS har en lignende kontrakt i dag. Tildelingskriteriene er pris (30%), samarbeid med oppdragsgiver og støttespiller i digitaliseringsarbeidet (25%), rekruttering og kvalitet i oppdraget (25%), og kompetanse hos navngitte konsulenter (20%). Kvalifikasjonskrav inkluderer en beskrivelse av leverandørens kvalitetssikringstiltak (alternativt ISO 9001:2015-sertifisering), erfaring fra tre sammenlignbare oppdrag de siste tre år, og en beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke per 1. november 2025.

    Konkurranse14. nov. 2025
    19. des. 2025(11 dager)
    540 000 000 kr
  5. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Anskaffelse av utvikling og forvaltning av digitale tjenester i Oslo kommune

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten har avlyst konkurransen om anskaffelse av utvikling og forvaltning av digitale tjenester i Oslo kommune, som skulle dekke behovet for konsulenttjenester innen systemutvikling, mikrotjenestearkitektur og kjøremiljø i Oslo. Avtalen hadde en estimert total verdi på 540 millioner kroner og en varighet på 2 år. Årsaken til avlysningen var uklarheter i konkurransedokumentene angående antall ressurser og tidspunkt for oppskalering. En ny konkurranse vil bli kunngjort.

    Resultat13. nov. 2025540 000 000 kr
  6. Innlandet Fylkeskommune

    Invitasjon til markedsdialog for fremtidig anskaffelse - Verktøystøtte for utarbeidelse, publisering og oppfølging av planer og strategier

    Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et digitalt system for utarbeidelse, publisering og oppfølging av planer og strategier, og inviterer leverandører til å delta i markedsdialog for å gi innspill til behovsbeskrivelse og utforming av konkurransegrunnlaget. Leverandører oppfordres til å delta i digitale møter og gi tilbakemelding på vedlagte brukerhistorier og spørsmål.

    Planlegging27. okt. 2025
    27. feb. 2026(81 dager)
  7. Lillestrøm Kommune

    Markedsdialog: Presentasjon av løsninger innenfor KGV, KAV, innkjøpsanalyse og klimarapportering

    Lillestrøm kommune planlegger anskaffelsen av digitale verktøy for gjennomføring av konkurranser (KGV), kontraktsadministrasjon (KAV), innkjøpsanalyse og muligens klimarapportering. Leverandører inviteres til å presentere sine løsninger og gi informasjon om funksjonalitet og utviklingsmuligheter. Det er avholdt tre tidspunkter for presentasjon/demo av løsninger, som beskrevet i vedlagt dokument i kunngjøringen.

    Planlegging15. okt. 2025
    15. feb. 2026(69 dager)
  8. Midt-telemark Kommune

    Utskrift, kopi og skann som en tjeneste (Print as a Service) for åtte kommuner i Telemark

    Midt-Telemark Kommune trenger en totalansvarlig leverandør for utskrift, kopi og skann som en tjeneste ("Print as a Service") for åtte kommuner i Telemark (Kviteseid, Nissedal, Nome, Midt-Telemark, Vinje, Seljord, Tokke og Fyresdal), med en maksimal totalverdi på 33,2 millioner kroner. Tjenesten skal primært leveres som en skybasert løsning, men med mulighet for lokal installasjon i sikre soner, og skal dekke alle administrative prosesser for produktområdet, inkludert nødvendige tjenester, programvare og utstyr. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet (40%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vektlegger sikkerhetsløsninger, beskrivelse av leverandørens løsning innen lisenser, programvare og produktportefølje, follow-me-løsning og kundeservice. Miljøkriteriet fokuserer på levetidsforlengelse, behovsanalyse og optimalisering, samt gjenvinning og gjenbruk.

    Konkurranse1. okt. 2025
    31. okt. 2025(Utgått)
    33 213 095 kr
  9. Statsbygg

    2024/5267 - Konsulentbistand for migrering til og driftstjeneste for Oracle Cloud Infrastructure

    Statsbygg har inngått en avtale med Cegal AS, Clarity Consulting Group AS og Eritec AS om å levere konsulentbistand for migrering av eksisterende Oracle-portefølje til IaaS (Linux) og tjenester i OCI, samt driftstjenester etter fullført migrering. Leveransen skal skje i Oslo og har en verdi på 14,5 millioner kroner. Det ble lagt vekt på teamets kompetanse og sammensetning, samt oppgaveforståelse og fremdriftsplan.

    Resultat22. sep. 2025
  10. Ks-digitale Fellestjenester AS

    Digital tilskuddsforvaltning

    KS-digitale Fellestjenester AS trenger datatjenester for rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte, med en maksimal totalverdi på 34 millioner kroner. Anskaffelsen gjelder et saksbehandlingssystem og en skjemaløsning som skal inngå i et digitalt økosystem for tilskuddsforvaltning, kalt "KS Tilskudd". Tjenesten skal være klar til bruk for første brukergruppe innen utgangen av 2026, og skal erstatte den utdaterte løsningen regionalforvaltning.no. Tildelingskriteriene er kvalitet (70%) og pris (30%).

    Konkurranse28. aug. 2025
    1. okt. 2025(Utgått)
    34 000 000 kr
  11. Nesodden Kommune

    Intensjonskunngjøring - anskaffelse av fagsystem for tekniske tjenester for kommunal avgifter, samt eiendomsskatt for næring

    Nesodden Kommune har til hensikt å inngå en avtale med Norkart AS om levering av et skybasert fagsystem for tekniske tjenester for kommunale avgifter og eiendomsskatt for næringseiendommer, med en estimert årlig verdi på 280 000 kroner. Systemet skal gi en samlet oversikt over gebyrgrunnlaget for kommunale tjenester innen vann, avløp, renovasjon og feiing/tilsyn, samt støtte prosesser for eiendomsskatt for næringseiendommer, og skal kunne integreres med eksisterende systemer som KOMTEKs gebyrmoduler, Unit4 og Elements. Det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat22. aug. 2025
  12. Forsvarsbygg

    R01630 ServiceNow

    Forsvarsbygg trenger implementering, utvikling, drift og vedlikehold av ServiceNow-plattformer gjennom en rammeavtale over 7 år, med en estimert totalverdi på 350 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 550 millioner kroner. Avtalen omfatter både skybaserte og on-premise løsninger, og skal sikre at Forsvarsbygg oppfyller NSM sine grunnprinsipper innen Enterprise Service Management. Konkurransen vil gjennomføres i en to-trinns prosedyre med forhandlinger, og kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av referanseprosjekter.

    Konkurranse4. juli 2025
    25. aug. 2025(Utgått)
  13. Ks-kommunesektorens Organisasjon

    KSD X 2025-01 Markedsundersøkelse om Felles Formidlingsløsning

    KS-kommunesektorens Organisasjon planlegger anskaffelsen av en felles formidlingsløsning for norske folkebibliotek og inviterer leverandører til å delta i en dialog for å bidra med relevant kunnskap og teknisk innsikt. Leverandører oppfordres til å gi innspill som kan belyse potensielle retningsvalg for prosjektet, og svarene vil danne et viktig beslutningsgrunnlag for videre prosess.

    Planlegging1. juli 2025
    15. sep. 2025(Utgått)
  14. Vestby Kommune

    Administrasjonssystem for barnehage, SFO og skole

    Vestby Kommune, sammen med Ås og Nesodden kommuner, trenger et administrasjonssystem for skoler, SFO-er og barnehager, med fokus på administrative oppgaver, sikker arbeidsflyt og kommunikasjonsplattform mellom institusjoner og hjem. Anskaffelsen gjelder tjenester og er estimert til å overstige EØS terskelverdi, med volumet som et ikke-bindende estimat. Tildelingskriteriene er basert på pris (15%), løsningsforslag, funksjonalitet og brukervennlighet (50%), implementering (15%), samt service og oppdragsspesifikk kompetanse (20%). Leverandører må dokumentere skatte- og merverdiavgiftsbetalinger.

    Konkurranse25. juni 2025
    25. aug. 2025(Utgått)
  15. Kragerø Kommune

    EPJ for legevakt, legesenter og fengselshelsetjeneste

    Kragerø Kommune trenger et EPJ-system for legevakt, legesenter og fengselshelsetjeneste, med en estimert totalverdi på 2,99 millioner kroner. Anskaffelsen gjelder utviklingstjenester relatert til medisinsk programvare, og leveransen skal skje i Kragerø kommune. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse, og det er mulighet for dialog gjennom forhandlinger etter tilbudsmottak dersom oppdragsgiver finner det hensiktsmessig. Tildelingskriteriene og deres vekting er oppgitt i konkurransegrunnlaget. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover dokumentasjon på ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.

    Konkurranse25. juni 2025
    28. aug. 2025(Utgått)
  16. Stiftelsen Design Og Arkitektur Norge

    Utvikling av nye nettsider inkl drift

    Stiftelsen Design Og Arkitektur Norge har inngått en avtale med Feed AS for utvikling av nye nettsider inkludert drift, med en total verdi på 4 500 000 kroner over 4 år. Prosjektet skal leveres i Oslo og innebærer både en etableringsfase og løpende drift og support basert på en SLA. Etableringsfasen inkluderer kartlegging av brukerinnsikt, innholdsstrategi, redesign av nettsiden, migrering av innhold, og oppsett i et CMS tilpasset oppdragsgivers behov. Løpende drift omfatter hosting, teknisk support, rådgivning om webteknologi, og datadrevet videreutvikling. Det var høye krav til universell utforming, digital bærekraft, og brukervennlighet, med fokus på å skape et forbildeprosjekt innen disse områdene. Konkurransen mottok 15 tilbud.

    Resultat23. juni 20254 500 000 kr
  17. Gjøvik Kommune

    223209 Intensjonskunngjøring - system for analyse og virksomhetsstyring

    Gjøvik Kommune har til hensikt å inngå en avtale med Framsikt for levering av et helhetlig system for analyse og virksomhetsstyring, uten forutgående konkurranse. Systemet skal støtte kommunen i å utvikle, styre og følge opp organisasjonens mål og resultater på en effektiv måte, og dekke hele styringsprosessen fra analyser og planlegging til måloppfølging og rapportering. Leveransen skjer i Innlandet, og avtalen har en maksimal verdi på 1 400 000 kroner. Framsikt er valgt som eneste leverandør som dekker behovet for integrasjon.

    Resultat20. juni 20251 400 000 kr
  18. Modum Kommune

    Elektronisk pasientjournalsystem for smittevern og flytninghelse

    Modum Kommune trenger et elektronisk pasientjournalsystem for smittevern og flyktninghelse, med fokus på effektive, mobile og skalerbare verktøy for å sikre robust beredskap ved voksenvaksinasjonsprogram og fremtidige smitteutbrudd, epidemi- og pandemisituasjoner. Anskaffelsen omfatter utviklingstjenester relatert til medisinsk programvare. Leverandører må dokumentere erfaring fra inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene, inkludert oppdragets verdi, tidsramme og mottaker, samt kompetanse til personell som skal benyttes.

    Konkurranse17. juni 2025
    1. juli 2025(Utgått)