Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72212420 Utviklingstjenester relatert til Programvarepakker og programvare for fasilitetsforvaltning

Viser 1-21 av 21 resultater

  1. Sandnes Kommune

    ANALYSEVERKTØY FOR FDVU-DOKUMENTASJON TIL SANDNES KOMMUNE

    Sandnes Kommune har inngått en avtale med Consigli AS for levering av tjenester som benytter analyseverktøy for kontrollering, sortering og kategorisering av FDVU-dokumentasjon, spesielt i nye prosjekter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total kontraktsverdi på 1,5 millioner kroner ekskl. mva. Leveransen skjer i Rogaland, og systemet som tilbys skal være ferdig utviklet ved tilbudsfrist. Det var tre deltakere i konkurransen.

    NorgeResultat20. mai 20251 500 000 kr
  2. Bane Nor Sf

    Klimagassregnskap i eiendomsprosjekter

    Bane Nor SF trenger et porteføljestyringsverktøy for klimagassregnskap i eiendomsprosjekter, som skal leveres som en skybasert digital plattform. Tjenesten omfatter både større utviklingsprosjekter og mindre oppgraderings- og vedlikeholdsprosjekter, og er klassifisert under utviklingstjenester relatert til programvarepakker og programvare for fasilitetsforvaltning. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse24. apr. 2025
    14. mai 2025(Utgått)
  3. Bane Nor Eiendom AS

    Nytt (F)DV-system med vekt på drift, vedlikehold og tegning

    Bane NOR Eiendom AS trenger et nytt (F)DV-system med fokus på drift, vedlikehold og tegning, for en kontraktsperiode på 3 år med mulighet for forlengelse i ytterligere 5 år, og en maksimal totalverdi på 37 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter utviklingstjenester relatert til programvare for fasilitetsforvaltning. Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, samt relevant erfaring med å tilby (F)DV-Skytjenester til minst én kunde de siste tre årene. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70% og pris med 30%.

    NorgeKonkurranse27. feb. 2025
    28. mars 2025(Utgått)
    37 000 000 kr
  4. Politiets Fellestjenester

    Anskaffelse av kasse- og bookingsystem

    Politiets Fellestjenester trenger et kasse- og bookingsystem for en kontrakt over 3 år, som skal brukes i ni kantiner i seks politidistrikter samt ved tre kantiner på Politihøgskolens lokasjoner i Oslo, Kongsvinger og Stavern. Systemet skal inkludere kassepunkter, skjermer, vekter, skannere, kvitteringsskrivere og leie av betalingsterminaler, og må sikre informasjonsutveksling mellom bookingsystem og kassesystem. Leverandøren må ha et kvalitetssikringssystem i henhold til ISO 9001 og et styringssystem for informasjonssikkerhet i henhold til ISO 27001. Dokumentasjon av inntil 5 relevante oppdrag de siste tre årene er nødvendig for å vise teknisk og faglig kvalifikasjon.

    NorgeKonkurranse20. des. 2024
    27. jan. 2025(Utgått)
  5. Sykehusinnkjøp Hf

    Systemløsning for renhold til helseforetakene i Helse Vest

    Anskaffelsens formål er å anskaffe et system for renhold som skal benyttes i sykehusene i Helse Vest. Anskaffet løsning skal inngå som en del av regionens økosystem for IKT og integreres og samhandle med relevante eksisterende løsninger. Anskaffelsen gjennomføres som konkurranse med forhandling. Klikk her https://permalink.mercell.com/194676246.aspx

    NorgeKonkurranse17. jan. 2023
    17. feb. 2023(Utgått)
    5 000 000 kr
  6. Oslomet - Storbyuniversitetet

    FDVU-system til OsloMet

    OsloMet v/Avdeling for eiendom ønsker å anskaffe et FDVU-system som skal bidra til god kontroll av bygningsmassen, planlagt vedlikehold, renhold, avviksregistrering og oppfølging av avvik, samt tegningsgrunnlag og internhusleie. OsloMet disponerer nesten 180.000 kvadratmeter i Oslo og Lillestrøm. Det aller meste leies av private aktører på langtidskontrakter. Det vil bli inngått en løpende tjenesteavtale SSA-L med én leverandør.

    NorgeResultat23. aug. 2022
  7. Oslo Kommune Gravplassetaten

    Oslo Kommune v/Gravferdsetaten - fagsystem (markedsundersøkelse-RFI)

    Gravferdsetaten har behov for et fagsystem som inkluderer et register over graver. Fagsystemet skal opprette, justere og avslutte feste- og stellavtaler, fakturering mm. Systemet skal også legge til rette for kommunikasjon mellom avdelinger og gravplasser spesielt ved prosesser som inkluderer flere avdelinger. De potensielle brukerne av fagsystemet er ca. 130 daglig ansatte i GFE + ca. 130 sesongansatte ved gravplassene i sommerhalvåret. Daglig ansatte kommer fra avdeling gravplass, stab, økonomi, krematoriet og HR som inkluderer Servicekontoret. Sesongansatte vil ha begrenset behov for bruk av fagsystemet. Det vil være behov for superbrukere blant alle avdelingene som kan bidra i opplæring og gi lav-terskel brukerstøtte. I staben har vi én IKT-konsulent som vil følge opp daglig drift og utvidet brukerstøtte som opprettelse av brukere, justering av adgang og lignende. Støtte utover dette og videre utvikling av programvaren, ønsker vi leverandøren skal stå for.

    NorgePlanlegging16. mai 2022
    15. mai 2022(Utgått)
  8. Oslomet - Storbyuniversitetet

    FDVU-system til OsloMet

    OsloMet v/Avdeling for eiendom ønsker å anskaffe et FDVU-system som skal bidra til god kontroll av bygningsmassen, planlagt vedlikehold, renhold, avviksregistrering og oppfølging av avvik, samt tegningsgrunnlag og internhusleie. OsloMet disponerer nesten 180.000 kvadratmeter i Oslo og Lillestrøm. Det aller meste leies av private aktører på langtidskontrakter. Det vil bli inngått en løpende tjenesteavtale med én leverandør.

    NorgeKonkurranse7. mars 2022
    21. apr. 2022(Utgått)
  9. Oslomet - Storbyuniversitetet

    FDVU-system

    OsloMet v/Avdeling for eiendom ønsker å anskaffe et FDVU-system som skal bidra til god kontroll av bygningsmassen, planlagt vedlikehold, renhold, avviksregistrering og oppfølging av avvik, samt tegningsgrunnlag og internhusleie. OsloMet disponerer nesten 180.000 kvadratmeter i Oslo og Lillestrøm. Det aller meste leies av private aktører på langtidskontrakter. Det vil bli inngått en løpende tjenesteavtale med én leverandør.

    NorgeResultat21. jan. 2022
  10. Oslomet - Storbyuniversitetet

    FDVU-system

    OsloMet v/Avdeling for eiendom ønsker å anskaffe et FDVU-system som skal bidra til god kontroll av bygningsmassen, planlagt vedlikehold, renhold, avviksregistrering og oppfølging av avvik, samt tegningsgrunnlag og internhusleie. OsloMet disponerer nesten 180.000 kvadratmeter i Oslo og Lillestrøm. Det aller meste leies av private aktører på langtidskontrakter. Det vil bli inngått en løpende tjenesteavtale med én leverandør.

    NorgeKonkurranse30. nov. 2021
    18. jan. 2022(Utgått)
  11. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til leverandørkonferanse - Utviklingsplattform

    DFØ inviterer til en leverandørkonferanse med det formål å gjøre programmering enklere, og sette prosesseksperter innenfor lønnsområdet i stand til å gjøre low-code / no-code utvikling og forbedring. Eksempelvis har vi i dag en lønnsslipp som er umoderne og utdatert i en gammelt SAP standard PDF visning. Forbedringer på denne krever i dag kompetanse fra en ABAP-utvikler som kjenner lønnssystemet godt. Her kan vi tenke oss medarbeidere som kjenner lønnssystemet og forstår behovene til kundene, uten programmeringserfaring, kan gjøre low-code / no-code utvikling av lønnsslipp og annen lignende utvikling og vedlikehold. DFØ ønsker nå å gjennomføre en digital markedsdialog med aktører for å få et bedre innblikk i løsningene ved demonstrasjon og dialog. Påmelding sendes via meldingsfunksjonen i konkurransegjennomføringsverktøyet innen onsdag 27. oktober. kl. 12:00.

    NorgePlanlegging8. okt. 2021
    7. okt. 2021(Utgått)
  12. Tromsø Kommune

    FDV-system - RFI

    Tromsø kommune skal og må ha på plass gode forvaltningsverktøy slik at man kan drive en god, effektiv og rasjonell forvaltning med gode prioriteringer som skal bunne ut i en økonomisk gevinst. Veinettet i Tromsø kommune har stort behov for omfattende vedlikeholdsarbeid. Et økende vedlikeholdsetterslep vil kreve store investeringer i framtiden. Mangelfullt vedlikehold vil føre til ytterligere økning i vedlikeholdsetterslepet. Se vedlagt dokument for ytterligere informasjon.

    NorgePlanlegging29. apr. 2021
    28. apr. 2021(Utgått)
  13. Ringerike Boligstiftelse

    FDVU-løsning

    Konkurransen gjelder kontrakt om levering av FDVU-system for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling. Et FDVU-system er et IT-system som er spesiallaget for eiendom, og har skreddersydd funksjonalitet for arbeidsprosessene i eiendomsforvaltning. Helhetlig digital løsning for eiendomsdriften skal anskaffes, for å sikre stabil, forutsigbar og kostnadseffektiv drift av kommunens bygg og eiendommer. Programmet/ systemet skal bl.a. omhandle: Eiendomsforvaltning Utleie av kommunale eiendommer Vedlikehold av eiendommer Renhold Vann og avløp Brannbok Helpdesk Ordrebok til vaktmester og eksterne Oppdragsgiver tar forbehold om budsjettmessig dekning. Anskaffelsens verdi anslås til: 0,5 - 1 MNOK eks mva på 4 år. Volumet er et estimat og er ikke bindende.For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat26. mars 2020
  14. Ringerike Boligstiftelse

    FDVU-løsning

    Konkurransen gjelder kontrakt om levering av FDVU-system for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling. Et FDVU-system er et IT-system som er spesiallaget for eiendom, og har skreddersydd funksjonalitet for arbeidsprosessene i eiendomsforvaltning. Helhetlig digital løsning for eiendomsdriften skal anskaffes, for å sikre stabil, forutsigbar og kostnadseffektiv drift av kommunens bygg og eiendommer. Programmet/ systemet skal bl.a. omhandle: Eiendomsforvaltning Utleie av kommunale eiendommer Vedlikehold av eiendommer Renhold Vann og avløp Brannbok Helpdesk Ordrebok til vaktmester og eksterne Oppdragsgiver tar forbehold om budsjettmessig dekning. Anskaffelsens verdi anslås til: 0,5 - 1 MNOK eks mva på 4 år. Volumet er et estimat og er ikke bindende.For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse26. feb. 2020
    19. mars 2020(Utgått)
  15. Trondheim Kommune

    FDVU-system for Trondheim eiendom

    I løpet av perioden 2017 2018 skal et digitalt FDVUsystem (DMFS Digital Management Facility System) anskaffes og implementeres som styring og støtte for arbeidsprosessene som er beskrevet i SSAT Bilag 1 Vedlegg 01 Dagens situasjon. Trondheim eiendom ønsker fortrinnsvis å kjøpe et ferdig utviklet FDVU verktøy som det kan gjøres ønskede tilpasninger i og nødvendige integrasjoner med. FDVU systemet som anskaffes skal være standardisert og ha kapasitet til å håndtere mer enn 1,1 million kvadratmeter areal for alle typer formålsbygg; skoler, barnehager, helse og velferdssentre og andre helsebygg, kultur, administrasjons og idrettsbygg med tilhørende uteområder og ca 4 000 kommunale utleieboliger hvorav 3 000 i eide bygg og 1 000 i ulike borettslag/sameier.

    NorgeResultat29. sep. 2017
  16. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    System for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling (FDVU-system)

    Bufdir planlegger anskaffelse av system for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling (FDVU-system). Formålet med denne RFI er å innhente informasjon om hvilke løsninger som tilbys i markedet. Informasjonen fra leverandørene vil bli brukt for å bedre vår forståelse av dagens marked og som utgangspunkt for utarbeidelse av en best mulig presis kravspesifikasjon.

    NorgePlanlegging6. apr. 2017
    5. apr. 2017(Utgått)