Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72212443 Utviklingstjenester relatert til Programvare for regnskap

Viser 1-25 av 28 resultater

  1. Gjøvik Kommune

    223128 Skybasert innfordringsystem for Gjøvikregionen

    Gjøvik Kommune trenger et skybasert innfordringssystem for en kontraktsperiode på 3 år, med levering i Innlandet. Systemet skal håndtere innfordring av utestående krav, inkludert kommunale årsgebyr, eiendomsskatt, parkeringsgebyr, formuesrettslige krav og lån. Formålet med anskaffelsen er å etablere en løsning som effektiviserer prosessen gjennom flere maskinelle løp og forbedrer digital kommunikasjon med innbyggere og samarbeidspartnere, samtidig som det reduserer manuelle feil. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse20. jan. 2025
    4. feb. 2025(Utgått)
  2. Gol Kommune

    Intensjonskunngjøring - anskaffelse av løsning for innfordring av kommunale krav

    Gol Kommune trenger en leverandør med kompetanse innen innfordringssystemer for å levere en løsning for innfordring av kommunale krav. Gol kommune har til intensjon å inngå avtale med Kapitalkontroll AS om levering av innfordringssystemet KK2, som inkluderer integrasjon mot Skatteetatens Særnamsmannfunksjon og Namsfogdens elektroniske begjæringssystem (ELSA), samt faglig kompetanse og saksbehandlingsstøtte ved behov.

    NorgePlanlegging6. nov. 2024
    18. nov. 2024(Utgått)
  3. Statens Pensjonskasse

    Rammeavtale, bistand Unit4

    Statens Pensjonskasse Forvaltningsbedrift trenger kompetanse innen rådgivning, videreutvikling, oppgraderinger og vedlikehold av Unit4 ERP-system for å levere bistand og support i Oslo over 2 år. Bistanden vil hovedsakelig bestå av rådgivning, videreutvikling, oppgraderinger og vedlikehold av Unit4 ERP og eventuell migrering til skyløsning. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha økonomisk og finansiell soliditet samt tilstrekkelig gjennomføringsevne og erfaring fra sammenlignbare leveranser.

    NorgeKonkurranse3. nov. 2024
    6. des. 2024(Utgått)
  4. Tensio AS

    Tensio AS - ERP-System og samarbeidspartner - Kvalifisering

    Tensio AS trenger en samarbeidspartner for å levere ERP-system og tilhørende tjenester i Trøndelag til en verdi av NOK 20.000.000 - 60.000.000. Det skal leveres lisenser for et ERP-system, implementering av dette systemet, samt mulighet for en langsiktig samarbeidsavtale om forvaltning og kontinuerlig forbedring etter oppstart. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha opptil tre års relevant erfaring med lignende leveranser eller tjenester. Anbudets vekting er pris: 7%, risiko: 13%, kvalitet og funksjonalitet: 20%, veikart og strategi: 27%, gjennomføringsevne og -modell: 33%.

    NorgeKonkurranse16. nov. 2023
    7. des. 2023(Utgått)
    20 000 000 kr
  5. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Anskaffelse - Rammeavtale konsulenttjenester for regnskapsdivisjonen

    DFØ har inngått en rammeavtale for konsulenttjenester for regnskapsdivisjonen i DFØ. Det er angitt to delområder/kompetanseområder. Tilbyder kunne velge hvilke områder som skulle besvares. Følgende områder inngår i rammeavtalen. Område A: Løpende forvaltning, videreutvikling og prosjektledelse av DFØs systemløsning på regnskapsområdet. Område B: Webinfo/Økonomiinfo.

    NorgeResultat30. okt. 2021
  6. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Anskaffelse - Rammeavtale konsulenttjenester for regnskapsdivisjonen

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale på konsulenttjenester for regnskapsdivisjonen i DFØ. Det er angitt to delområder/kompetanseområder. Det er opp til tilbyder å velge hvilke områder som skal besvares. Følgende områder inngår i rammeavtalen. Område A: Løpende forvaltning, videreutvikling og prosjektledelse av DFØs systemløsning på regnskapsområdet. Område B: Webinfo/Økonomiinfo.

    NorgeKonkurranse9. aug. 2021
    17. sep. 2021(Utgått)
    200 000 000 kr
  7. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Anskaffelse - Rammeavtale konsulenttjenester for regnskapsdivisjonen

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale på konsulenttjenester for regnskapsdivisjonen i DFØ. Det er angitt to delområder/kompetanseområder. Det er opp til tilbyder å velge hvilke områder som skal besvares. Følgende områder inngår i rammeavtalen. Område A: Løpende forvaltning, videreutvikling og prosjektledelse av DFØs systemløsning på regnskapsområdet. Område B: Webinfo/Økonomiinfo.

    NorgeResultat25. juni 2021
  8. Arbeids- Og Velferdsetaten

    Høring - Reise og utleggsløsning for NAV

    NAV planlegger konkurranse om reise- og utleggsløsning som software as a service (SaaS). Det er viktig for NAV å ha dialog med leverandører og produsenter for å oppnå god konkurranse. Utkast til kontraktsbilag sender derfor på høring. NAV ønsker innspill på alle bilagene, spesielt: 1. Er bilag 1, herunder krav, behov og brukerhistorier tydelige og mulig å besvare? 2. Er det absolutte krav som leverandør mener er konkurransehemmende? 3. Er det områder og/eller informasjon som leverandør mener mangler i høringsutkastet? 4. Er bilag 6 med vedlegg tilstrekkelig for å gi et korrekt pristilbud? 5. Har leverandør innspill til den valgte kontraktsmodellen SSA-L? NAV ber om tilbakemeldinger innen torsdag 3. juni 2021 kl 15.00

    NorgePlanlegging19. mai 2021
    18. mai 2021(Utgått)
  9. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Anskaffelse - Rammeavtale konsulenttjenester for regnskapsdivisjonen

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale på konsulenttjenester for regnskapsdivisjonen i DFØ. Det er angitt to delområder/kompetanseområder. Det er opp til tilbyder å velge hvilke områder som skal besvares. Følgende områder inngår i rammeavtalen. Område A: Løpende forvaltning, videreutvikling og prosjektledelse av DFØs systemløsning på regnskapsområdet. Område B: Webinfo/Økonomiinfo.

    NorgeKonkurranse6. mai 2021
    10. juni 2021(Utgått)
    200 000 000 kr
  10. Nye Veier AS

    Request For Information (RFI)-Avtale om drift og support av Unit4 ERP og Unit4 T&E for Nye Veier

    Nye Veier skal inngå ny avtale om drifts- og supporttjenester for selskapets eksisterende ERP-system Unit4 ERP og eksisterende reiseregningssystem Unit4 T&E (Current). Unit4 ERP og Unit4 T&E (Current) er sentrale applikasjoner i Nye Veiers systemlandskap, og hovedmålet med anskaffelsen er å sikre effektiv drift og support av applikasjonene, tilpasset oppdragsgivers behov. Anskaffelsen skal sikre enhetlig og helhetlig drift, vedlikehold og brukerstøtte, og det er ønskelig at det kjøpes «som en tjeneste». Overordnet skal avtalen omfatte: • Applikasjonsdrift og programvarevedlikehold av Unit4 ERP og Unit4 T&E (Current) • Sikkerhet • Applikasjonslisenser for Unit4 ERP og Unit4 T&E (Current) • Brukerstøtte / support, samt videreutvikling av løsning (teknisk og funksjonell rådgivning) Vi ønsker på denne bakgrunn en beskrivelse av hva markedet tilby for å fylle dette behovet. En mer utførlig beskrivelse av behovet er vedlagt kunngjøringen.

    NorgePlanlegging5. mai 2021
    4. mai 2021(Utgått)
  11. Bergen Kommune

    Ny veiledende kunngjøring_elektronisk periode- og årsavslutning

    Bergen kommune ønsker å anskaffe et verktøy som effektiviserer, forenkler og automatiserer arbeidet med periode- og årsavslutning, samt avstemmingsprosessen (se eget dokument som er vedlagt under arkfanen Dokumenter Før kunngjøring av konkurranse, ønsker Bergen kommune dialog med relevante aktører som kan tilby løsninger som dekker Bergen kommunes behov. Innspill mv. og beskrivelse av løsninger som tilbys sendes via kommunikasjons-modulen i Mercell, helst innen mandag 12.april. Vi vil deretter ta kontakt med leverandører vi vurderer som aktuelle for en nærmere dialog.

    NorgePlanlegging29. mars 2021
    28. mars 2021(Utgått)
    3 000 000 kr
  12. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    RFI - Periodeavslutningsverktøy

    DFØ skal gjennomføre en anskaffelse av systemstøtte for periodeavslutningsprosessen, med ønske om å redusere manuelt arbeid. Dette vil bidra til mindre bruk av ressurser i prosessen, økt kvalitet i regnskapet i form av nye og bedre kontroller, samt et tidligere ferdigstilt regnskap til videre bruk i våre kunders styring og rapportering. Med periodeavslutningsprosessen menes de avstemminger og kontroller som gjennomføres som del av ferdigstillelse av regnskapet samt regnskapsrapportering. Innspill og informasjon som mottas i dialog med markedet vil benyttes til videre arbeid med ytterligere beskrivelser av behovet. Besvarelse på denne RFI vil ikke være forpliktende, verken for Leverandør eller DFØ, da den ikke er en del av en forestående anskaffelsesprosess.

    NorgePlanlegging15. mars 2021
    14. mars 2021(Utgått)
  13. Bergen Kommune

    Veiledende kunngjøring Verktøy for avstemming ved Periode og årsavslutning i UBW

    Bergen kommune ønsker å skaffe et verktøy som effektiviserer, forenkler og automatiserer arbeidet med periode- og årsavslutning. Systemet må kunne integreres mot UBW Økonomi og må kunne tilby elektronisk arbeidsflyt med forretningsdrevne regler, historisk logg, dokumentasjon og oversikter.   Før anskaffelsen utformes og kunngjøres, ønsker Bergen kommune en dialog med relevante markedsaktører for å motta innspill på hvilke løsninger, produkter og tjenester som kan tilbys. Slike innspill bes sendt via kommunikasjonsmodulen i Mercell innen fredag 18. september kl.12. Vi vil deretter ta kontakt med leverandører som kan tilby relevante løsninger og invitere til et dialogmøte.

    NorgePlanlegging7. sep. 2020
    6. sep. 2020(Utgått)