Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72225000 Vurdering og gjennomgang av systemkvalitetssikring

Viser 1-25 av 354 resultater

  1. Nye Veier AS

    Rammeavtale for kvalitetssikring av kostnadsestimering inkl. usikkerhetsanalyser

    Nye Veier AS trenger kvalitetssikringstjenester for kostnadsestimering, inkludert usikkerhetsanalyser, gjennom en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Formålet med anskaffelsen er å kvalitetssikre prosjektenes kostnadsestimater og videreutvikle selskapets prosess innen kostnadsestimering. Tildelingskriteriene er basert på kvalitet, med 50% vekt på gjennomføringsevne, 30% på tilbudt personell sin dokumenterte kompetanse og relevante erfaring, og 20% på pris. Det kreves dokumentasjon av kompetanse gjennom CV for oppdragsleder.

    Konkurranse8. juli 2025
    25. aug. 2025(38 dager)
    6 000 000 kr
  2. Forbrukerrådet

    Rammeavtale for IKT-tjenester

    Forbrukerrådet trenger IKT-tjenester gjennom parallelle rammeavtaler med tre leverandører over 4 år, med en forventet totalverdi på 30 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 60 millioner kroner. Avtalene skal dekke behovet for konsulenter innen et bredt kompetansefelt for pågående og kommende utviklingsoppgaver, og leveres i Oslo. Rammeavtalene er ikke eksklusive og innebærer ingen kjøpsplikt. Tjenestene omfatter rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte, samt evaluering av eksterne løsninger med fokus på personvern, sikkerhet og brukervennlighet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt.

    Konkurranse2. juli 2025
    25. aug. 2025(38 dager)
    60 000 000 kr
  3. Sykehusinnkjøp Hf

    Kvalifisering: SOC, IRT og rådgivningstjenester til Helse Nord IKT

    Sykehusinnkjøp HF trenger tjenester for etablering av et strategisk samarbeid med en ekstern sikkerhetspartner for Helse Nord IKT, med en kontraktsvarighet på 8 år. Anskaffelsen omfatter en helhetlig 24/7/365 Security Operations Center (SOC) og Incident Response Team (IRT)-tjeneste, samt tilhørende rådgivning, med levering i Nordland. Det er en kvalifiseringsfase hvor kun tilbydere som oppfyller kvalifikasjonskravene vil bli invitert til å levere tilbud. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av tekniske og faglige kvalifikasjoner, kvalitetssystem, og miljøledelsessystem.

    Konkurranse30. juni 2025
    25. aug. 2025(38 dager)
  4. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Virksomhets- og porteføljestyring

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for bistand til virksomhets- og porteføljestyring, med en maksimal totalverdi på 35 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland, og omfatter konsulentvirksomhet i forbindelse med prosjektstyring. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i det vedlagte kvalifikasjonsgrunnlaget.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    35 000 000 kr
  5. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Forretningsutvikling og innovasjon

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for forretningsutvikling og innovasjon, med en maksimal totalverdi på 35 millioner kroner. Ordningen omfatter tjenester som bistand til å identifisere, vurdere og utvikle nye forretningsmuligheter eller forbedre eksisterende forretningsmuligheter, og er lokalisert i Nordland. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i vedlagte kvalifikasjonsgrunnlag.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    35 000 000 kr
  6. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Arkitektur

    Registerenheten i Brønnøysund trenger bistand til å videreutvikle arkitekturarbeidet i samarbeid med forretningssiden og fagdirektøren for arkitektur, med en maksimal totalverdi på 185 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland og omfatter å bidra med beslutningsgrunnlag som understøtter IT-avdelingens strategi og metodeverk. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    185 000 000 kr
  7. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Sikkerhets- og kvalitetsstyring

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for bistand innen sikkerhets- og kvalitetsstyring, med en kontraktsvarighet på 4 år. Tjenestene skal leveres i Nordland og omfatter sikkerhetsstyring, risikostyring, krise- og beredskapshåndtering, samt forvaltning av informasjonssikkerhet og cybersikkerhet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være et lovlig registrert foretak, og Brønnøysundregistrene innhenter firmaattest via eBevis for norske leverandører.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    18. nov. 2026(100+ dager)
  8. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Analyser og utredninger

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for tjenester innen bistand, rådgivning og prosjektledelse relatert til analyser og utredninger, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat, som beskrevet i direktiv 2014/24/EU.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    30 000 000 kr
  9. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Agile metoder

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for bistand til agile metoder, med en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland og omfatter utvikling av kundespesifisert programvare, med en nærmere beskrivelse av rollen som agile coach tilgjengelig i kvalifikasjonsgrunnlaget. Leverandører må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten de er etablert i, i henhold til direktiv 2014/24/EU.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    15 000 000 kr
  10. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Forretningsroller

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for forretningsroller, inkludert produkteier og forretningsanalytiker, med en maksimal totalverdi på 155 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland og omfatter utvikling av kundespesifisert programvare. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i vedlagte kvalifikasjonsgrunnlag.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    155 000 000 kr
  11. Trøndelag Fylkeskommune

    Tjenesteavtale for Kvalitet- og internkontrollsystem

    Trøndelag fylkeskommune trenger et nytt system for kvalitet- og internkontroll for hele virksomheten, med en kontraktsvarighet på 3 år. Anskaffelsen gjennomføres som en konkurranse med forhandling, og innledes med en prekvalifiseringsfase. Systemet skal leveres i Trøndelag og omfatter systemtjenester og tekniske konsulenttjenester. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat. Fullstendig beskrivelse av anskaffelsen er tilgjengelig i vedleggene til konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse15. mai 2025
    13. juni 2025(Utgått)
  12. Stortinget

    Parallell rammeavtale Virksomhetsstyring

    Stortinget trenger konsulenttjenester innen virksomhetsstyring, risikostyring, internkontroll og økonomistyring for en parallell rammeavtale med 2-3 leverandører over 4 år. Tjenestene skal leveres i Oslo, og avtalen skal sikre Stortingets administrasjon tilgang til godt kvalifiserte konsulenter. Det er krav om at leverandørene har tilfredsstillende rutiner for kvalitetssikring og miljøstyring, hvor ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer kan benyttes som dokumentasjon. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av økonomisk og finansiell soliditet, samt teknisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget.

    Konkurranse28. apr. 2025
    30. mai 2025(Utgått)