Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79112100 Tjenester som interessentrepresentant

Viser 1-5 av 5 resultater

  1. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    Rammeavtale for bistand til gjennomføring av offentlige anskaffelser

    Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet har inngått en rammeavtale med Vaar Consulting AS for levering av bistand til gjennomføring av offentlige anskaffelser, med en varighet på 2+1+1 år og en estimert total verdi på 3 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivningstjenester for Bufdir og unntaksvis Bufetats regioner, med fokus på å sikre gjennomføring av anskaffelser når oppdragsgiver mangler kapasitet. Oppdragstaker skal også kunne bistå med opplæring av ansatte i praktisk gjennomføring av anskaffelser. Det var krav om kompetanse og erfaring fra tidligere oppdrag, samt effektivitet i oppgaveutførelsen. Ni leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat1. juli 20253 000 000 kr
  2. Norges Geologiske Undersøkelse

    Rammeavtale for advokattjenester

    Norges Geologiske Undersøkelse trenger juridiske tjenester gjennom en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Tjenestene inkluderer utredning av juridiske spørsmål, juridisk kvalitetssikring, bistand i klage- eller tvistesaker, samt interne kurs og kompetanseoverføring. Advokatfirmaet må ha kompetanse innen kontrakts- og avtalerett, arbeidsrett for statlig sektor, sikkerhet og personvern, samt skatt og avgift. Tildelingskriteriene er pris (50 %) og kvalitet (50 %), hvor kvalitet vurderes basert på teamsammensetning, kompetanse og erfaring, arbeidsmetodikk og leveringssikkerhet, samt leverandørens strategi og satsningsområder.

    Konkurranse28. mai 2025
    2. juli 2025(Utgått)
    3 000 000 kr
  3. Oslo Kommune Vann- Og Avløpsetaten

    Naboansvarlig (grunneieravtaler) til Prosjektet Ny Vannforsyning Oslo

    Bakgrunnen for prosjektet er at Oslo kommune må styrke sin overordnede vannforsyning med en bedre reserve- og beredskapsvannforsyning, samt tilrettelegge for å møte en betydelig befolkningsvekst i byen i årene som kommer. Vannforsyningen i Oslo tilfredsstiller ikke kravene i Drikkevannsforskriften hva gjelder reservevannkapasitet. Mattilsynet har i en periode etterlyst tiltak og oversendte 3.4.2017 et pålegg om å etablere en fullgod reservevannforsyningProsjektet omfatter ny kilde- og vannbehandlingskapasitet samt innføring av vann fra ny kilde på stamnettet.Prosjektet har startet oppbyggingen av den organisasjonen som skal prosjektere og bygge vannbehandlingsanlegget. Naboansvarlig er en rolle det er konkludert at skal inngå i organiseringen. Naboansvarlig er prosjektets daglige representant utad mot naboer og skal ivareta alle aspekter med prosjektets grensesnitt mot naboer.Vedkommende som engasjeres i rollen som naboansvarlig inngår i arbeidet med forberedende aktiviteter frem mot oppstart av utbyggingen hvor nødvendige forutsetninger må være på plass.Rollens innhold endrer seg i retning av vedlikehold og oppfølging av relasjoner i byggefasen.Rolle har også ansvaret for å fremforhandle og følge opp nødvendige grunneieravtaler, lede arbeidet med kartlegging av grunneieres interesser og installasjoner som kan påvirkes av byggingen. Naboansvarlig skal også lede arbeidet med tilstandskartlegging generelt langs tunneltraseene og vannbehandlingsanlegget.Prosjektet vil berøre grunneiere på forskjellige måter. Det vil bli behov for å inngå avtaler om kjøp av grunn, deponi på grunn, leie av grunn til riggområder, adkomstrett, ivareta problemstillinger som belastninger fra støy og vibrasjoner, erstatninger for brønner etc.

    Konkurranse12. okt. 2019
    11. okt. 2019(Utgått)
  4. Oslo Kommune Vann- Og Avløpsetaten

    Naboansvarlig (grunneieravtaler) til Prosjektet Ny Vannforsyning Oslo

    Bakgrunnen for prosjektet er at Oslo kommune må styrke sin overordnede vannforsyning med en bedre reserve- og beredskapsvannforsyning, samt tilrettelegge for å møte en betydelig befolkningsvekst i byen i årene som kommer. Vannforsyningen i Oslo tilfredsstiller ikke kravene i Drikkevannsforskriften hva gjelder reservevannkapasitet. Mattilsynet har i en periode etterlyst tiltak og oversendte 3.4.2017 et pålegg om å etablere en fullgod reservevannforsyningProsjektet omfatter ny kilde- og vannbehandlingskapasitet samt innføring av vann fra ny kilde på stamnettet.Prosjektet har startet oppbyggingen av den organisasjonen som skal prosjektere og bygge vannbehandlingsanlegget. Naboansvarlig er en rolle det er konkludert at skal inngå i organiseringen. Naboansvarlig er prosjektets daglige representant utad mot naboer og skal ivareta alle aspekter med prosjektets grensesnitt mot naboer.Vedkommende som engasjeres i rollen som naboansvarlig inngår i arbeidet med forberedende aktiviteter frem mot oppstart av utbyggingen hvor nødvendige forutsetninger må være på plass.Rollens innhold endrer seg i retning av vedlikehold og oppfølging av relasjoner i byggefasen.Rolle har også ansvaret for å fremforhandle og følge opp nødvendige grunneieravtaler, lede arbeidet med kartlegging av grunneieres interesser og installasjoner som kan påvirkes av byggingen. Naboansvarlig skal også lede arbeidet med tilstandskartlegging generelt langs tunneltraseene og vannbehandlingsanlegget.Prosjektet vil berøre grunneiere på forskjellige måter. Det vil bli behov for å inngå avtaler om kjøp av grunn, deponi på grunn, leie av grunn til riggområder, adkomstrett, ivareta problemstillinger som belastninger fra støy og vibrasjoner, erstatninger for brønner etc.

    Resultat12. okt. 2019
  5. Bane Nor Sf

    Rammeavtaler innenfor kommunikasjon og nabokontakt - innleie av ressurser (1)

    Beskrivelse av fagområdet: Kommunikasjonsarbeidet er en viktig del av daglig drift fo rå sikre godt omdømme. For prosjektgjennomføring er kommunikasjon viktig for å sikre at alle berørte har nok kunnskap til å ivareta sine interesser. Det er nødvendig å ta i bruk gode virkemidler, for å synliggjøre prosjektene fra tidlig planfase til avslutning og offisiell åpning. Utbygging skal skje i harmoni med omgivelsene. Her har kommunikasjonsmedarbeideren en viktig rolle, ved å gi berørte rettidig informasjon og tilby en del kompenserende tiltak for å avbøte påførte ulemper. Som nabokontakt, er det viktig med tilgjengelighet, slik at alle kan få svar på sine spørsmål.

    Resultat11. jan. 2017