Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79418000 Rådgivning vedrørende innkjøp

Viser 1-25 av 445 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    (NY) Konsulenttjenester innkjøp, logistikk og økonomi til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp Hf har inngått en rammeavtale med Pricewaterhousecoopers AS, Deloitte AS, Inventura AS, Kpmg AS, Experis AS, Ernst & Young AS, Odin Prosjekt AS, Advansia AS, A-2 Norge AS, Ework Group Norway AS, Systra Norge AS, Teriak AS, Metier AS, Dovre Group Consulting AS, Dynabyte Advisory AS, Tekpartner AS, Azets Consulting AS, Vaar Consulting AS, IQVIA SOLUTIONS NORWAY AS, Aprimo Rådgivning AS og Capus Financials AS for levering av konsulenttjenester innen innkjøp, logistikk og økonomi til helseforetakene i Norge, med en maksimal total verdi på 186 millioner kroner. Tjenestene er delt inn i fem delkontrakter: strategisk innkjøpsrådgivning, strategisk logistikkrådgivning, operativ bistand/prosjektledelse innen offentlige anskaffelser, operativ bistand/prosjektledelse innen logistikk, samt strategisk rådgivning og operativ bistand innen økonomi.

    Resultat30. okt. 2025186 000 000 kr
  2. Fjellinjen AS

    Rammeavtale for konsulenttjenester innen anskaffelsesrådgivning

    Fjellinjen AS trenger konsulenttjenester innen anskaffelsesrådgivning for en rammeavtale over 4 år, med en anslått totalverdi på 2-4 millioner kroner. Avtalen skal sikre tilgang på nødvendig kapasitet og spisskompetanse innen offentlige anskaffelser, og kan også benyttes til juridisk bistand knyttet til anskaffelser. Tjenestene skal leveres i Oslo. Tildelingskriteriene er kvalitet (70%) og pris (30%).

    Konkurranse29. okt. 2025
    12. nov. 2025(Utgått)
    4 000 000 kr
  3. Horten Kommune

    Rammeavtale - Innkjøpsbistand

    Horten Kommune trenger innkjøpsfaglig bistand for gjennomføring av konkurranser og utlysninger gjennom en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 2,3 millioner kroner. Tjenestene omfatter bistand innen varer-, tjenester og bygg- og anleggsanskaffelser, inkludert enkeltanskaffelser og rammeavtaler. Leverandøren må ha god kjennskap til entrepriser og NS-kontrakter. Det anslås et volum på to-tre konkurranser per år.

    Konkurranse24. okt. 2025
    12. nov. 2025(Utgått)
  4. Haugesund Kommune

    Rammeavtale - Bistand offentlige anskaffelser

    Haugesund kommune trenger konsulentbistand til gjennomføring av offentlige anskaffelser gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Formålet er å sikre kvalitet, effektivitet og regelverksetterlevelse i anskaffelsesprosesser, spesielt når oppdragsgiver ikke har kapasitet til å gjennomføre anskaffelsene selv, og det kan også være behov for rådgivningstjenester knyttet til enkeltspørsmål innen fagfeltet. Tjenestene skal leveres i Rogaland. Tilbud vil bli vurdert basert på pris (60%) og kompetanse og erfaring (40%), hvor sistnevnte vurderer teamets sammensetning, tverrfaglig kompetanse, erfaring med offentlige anskaffelser, erfaring fra ulike fagområder, samt rolle og ansvarsområde i oppdraget/prosjektet, dokumentert gjennom vedlagt skjema G for inntil 5 personer.

    Konkurranse23. okt. 2025
    1. des. 2025(4 dager)
    4 000 000 kr
  5. Stortinget

    Rammeavtale for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand

    Stortinget har inngått en rammeavtale med Bresto AS for levering av anskaffelsesfaglig bistand i Oslo. Tjenestene skal sikre at anskaffelsene gjennomføres med høy kvalitet og omfatter operativ gjennomføring av anskaffelser, samt rådgivning innen innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring og maler. Det ble krevd CV for tilbudt personell, inkludert en kort oppsummering av kjernekompetanse, utdanning, kurs og sertifisering, samt tre relevante referanseoppdrag per konsulent. Ni leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat15. okt. 2025
  6. Registerenheten I Brønnøysund

    Anskaffelse - Konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)

    Registerenheten i Brønnøysund trenger en KGV/KAV-løsning (konkurransegjennomføringsverktøy og kontraktsadministrasjonsverktøy) som en skytjeneste, for å dekke behovet for å gjøre anskaffelser i henhold til forskriftsmessige krav og sikre etterprøvbarhet. Løsningen skal bidra til helelektronisk saksbehandling, effektivisere anskaffelsesarbeidet og digitalisere anskaffelsesfunksjonen. Kontrakten har en maksimal totalverdi på 1,35 millioner kroner over 3 år, og tjenestene skal leveres i Nordland. Konkurransen gjennomføres med forhandling, hvor minimum tre leverandører vil bli invitert til å delta. Tildelingskriteriene er kvalitet (60-40%) og pris (30-40%).

    Konkurranse3. okt. 2025
    3. nov. 2025(Utgått)
    1 350 000 kr
  7. Statsbygg

    1185602 Viktidsmuseet brukerutstyr BUT konsulenttjenester Kontraktsrådgiver/innkjøpsressurs

    Statsbygg har inngått en avtale med Vaar Advokat AS og Vaar Consulting AS om å levere konsulenttjenester innen kontraktsrådgivning og innkjøp/anskaffelser av brukerutstyr til prosjekt 1185602 Vikingtidsmuseet. Tjenestene skal leveres i Oslo i perioden sen høst 2025 til 2027. Det ble lagt vekt på erfaring med brukerutstyrsanskaffelser og prosesser knyttet til kultursektoren, samt kjennskap til relevante fagverktøy som dRofus, Omega365, Catenda, Elements og Mercell KGV. 12 leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat23. sep. 2025
  8. Bkk AS

    Rammeavtale for konsulenttjenester til Anskaffelsesfaglig bistand

    Bkk AS trenger konsulenttjenester innen anskaffelsesfaglig bistand gjennom parallelle rammeavtaler med to leverandører, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Vestland og omfatter innkjøpsfaglig bistand, juridisk bistand, strategisk bistand, utviklingsarbeid og kurs. Leverandøren må ha god erfaring fra relevante og sammenlignbare leveranser, samt et dokumentert miljø- og kvalitetsledelsessystem.

    Konkurranse7. aug. 2025
    10. sep. 2025(Utgått)
    12 000 000 kr
  9. Statsbygg

    1148704 NTNU campussamling BUT konsulenttjenester Kontraktsrådgiver/innkjøpsressurs

    Statsbygg har inngått en avtale med Nosyko AS for levering av konsulenttjenester innen kontraktsrådgivning og innkjøpsressurser til prosjektet NTNU Campussamling-BUT i Trøndelag. Avtalen har en total verdi på 12 millioner kroner og skal sikre høy kompetanse innen koordinering og gjennomføring av brukerutstyrsanskaffelser fra sen høst 2025 til vår 2030. Det var krav om spesifisering og dokumentasjon av fakturaer, samt bruk av Statsbyggs interne timeføringssystem, WinTid. Seks leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat16. juli 2025
  10. Oslobygg Kf

    Innkjøpsfaglig bistand

    Oslobygg KF trenger innkjøpsfaglig bistand for å styrke strategisk utvikling av innkjøpsområdet og supplere intern kapasitet ved midlertidige ressursmangler. Tjenestene skal dekke strategisk rådgivning, taktisk og operativ støtte ved gjennomføring av anskaffelser, samt bistand knyttet til implementering av nytt anskaffelsesverktøy (KGV). Anskaffelsen gjennomføres som en konkurranse med forhandlinger, og har en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse12. juli 2025
    15. aug. 2025(Utgått)
    4 000 000 kr
  11. Forsvarsmateriell

    Dynamisk innkjøpsordning - Konsulenttjenester innen fagfeltet Offentlige anskaffelser, innkjøp og logistikk

    Forsvarsmateriell trenger konsulenttjenester innen fagfeltet offentlige anskaffelser, innkjøp og logistikk gjennom en dynamisk innkjøpsordning over 4 år. Ordningen skal dekke forsvarssektorens skiftende behov for konsulenttjenester og kan suppleres med andre løsninger som rammeavtaler hvis det anses hensiktsmessig. Anskaffelsen vil følge lov om offentlige anskaffelser og anskaffelsesforskriften.

    Dynamisk innkjøpsordning11. juli 2025
    31. aug. 2029(100+ dager)
  12. Bærum Kommune

    Rammeavtale for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand

    Bærum Kommune har inngått en rammeavtale med Hrp AS for levering av anskaffelsesfaglig bistand, primært innen bygg- og anleggsprosjekter, som inkluderer rådgiver- og entreprenørtjenester. Avtalen er ment å dekke behovet for Prosjektenheten i kommunen, men andre enheter kan også gjøre avrop. Rammeavtalen har som mål å avlaste kommunen på grunn av stor arbeidsmengde, og det ble mottatt 9 tilbud i konkurransen.

    Resultat10. juli 2025
  13. Trøndelag Fylkeskommune

    Meglertjenester knyttet til forsikringsavtaler - 2.gangs kunngjøring - Kunngjøring av kontraktstildeling

    Trøndelag fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Z Insurance AS for levering av meglertjenester knyttet til forsikringsavtaler, inkludert skadeforsikring, reiseforsikring, ulykkesforsikring, yrkesskadeforsikring og ansvarsforsikring for personal, elever og lærlinger. Tjenestene skal leveres i Trøndelag over en periode på 2+1+1 år, med en maksimal avtaleverdi på 3 millioner kroner ekskl. mva. Det var krav om dokumentasjon av kompetanse og erfaring fra tilbudt personell, inkludert CV-er og inntil tre relevante referanseprosjekter for hver ressurs. Konkurransen mottok to tilbud.

    Resultat9. juli 20253 000 000 kr
  14. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Innkjøpsbistand, 2025

    Ålesund Kommune trenger innkjøpsbistand gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Avtalen innebærer planlegging, gjennomføring og kvalitetssikring av anskaffelser i samarbeid med kommunen, og det skal inngås parallellavtaler med 3-5 leverandører. Tildelingskriteriene er pris (50%), dedikerte ressurser (30%), og oppdragsforståelse/løsningsbeskrivelse (20%). Leverandører må tilby mellom 3 og 15 dedikerte ressurser, og dokumentere kompetanse og erfaring gjennom et ressursskjema. Anskaffelsen har ingen klima- og miljøhensyn, da det vurderes som uvesentlig for denne typen tjenester.

    Konkurranse8. juli 2025
    28. aug. 2025(Utgått)
    30 000 000 kr
  15. Bergen Kommune

    IK-NOR 073-2025 Anskaffelsesbistand til SAMSTEMT journal

    Bergen Kommune trenger anskaffelsesfaglig bistand for gjennomføring av konkurranse for SAMSTEMT journal, en helhetlig elektronisk pasientjournalløsning (EPJ) i Vestland. Konsulenten(e) skal levere juridisk og strategisk rådgivning, inkludert ledelse av dialogfase, kvalitetssikring av konkurransedokumenter, bistand i behovsanalyse og kravspesifikasjon, samt utarbeidelse og kvalitetssikring av kontraktsdokumenter. Det er forventet fysisk møtevirksomhet i Bergen sentrum. Anskaffelsen har som mål å forbedre pasientsikkerhet og ressursbruk, samt sikre at journalinformasjon følger innbyggeren på tvers av tjenester. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være et lovlig registrert foretak.

    Konkurranse4. juli 2025
    8. aug. 2025(Utgått)
  16. Aktieselskapet Vinmonopolet

    25-022 Bistand outsourcing regnskap

    Aktieselskapet Vinmonopolet trenger bistand til outsourcing av regnskapsavdelingen, med en avtale over 2 år. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter planlegging av outsourcingsprosessen, forberedelse og gjennomføring av anbudsprosess, utvelgelse av leverandør, samt implementeringsfasen. Det kreves kompetanse og erfaring innen økonomi/regnskap og anskaffelser. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse2. juli 2025
    18. aug. 2025(Utgått)